Ewa Megger

Dyrektor Regionu mazowieckiego, Poczta Polska
Sopot, pomorskie

Umiejętności

Zarządzanie klientami Biznes Strategia biznesowa Zarządzanie zmianą Negocjacje kontraktu przemówienia motywacyjne Fotografia Zarządzanie Sprzedażą Obsługa klienta

Doświadczenie zawodowe

Poczta Polska S.A.
Dyrektor Regionu mazowieckiego
Zarządzam Pocztowymi Strefami Finansowymi w Biurze Rozwoju Usług Finansowych w Warszawie.
Meritum Bank
Dyrektor Makroregionu Północ
zarządzanie podległym makroregionem (jednostkami własnymi w Trójmieście, Poznaniu i Warszawie), realizacja celów, motywowanie, rekrutowanie pracowników.
Meritum Bank
Dyrektor ds sprzedaży sieci własnej
zarządzanie sprzedażą sieci własnej
Credit Agricole Bank Polska SA
Dyrektor Regionu Gdańsk
• odpowiedzialność za budowanie relacji z klientami Banku na podległym terenie
• odpowiedzialność za całość biznesu prowadzonego przez Credit Agricole Bank Polska na terenie Regionu;
• budowanie synergii pomiędzy poszczególnymi liniami biznesu, mające na celu realizację strategii długoterminowej Banku
• realizacja strategii Banku poprzez osiąganie celów sprzedażowych, jakościowych podległych jednostek organizacyjnych
• pozyskiwanie kluczowych klientów dla Banku
• mentoring współpracowników.
Usunięty Użytkownik
przełożony
wystawiono
Współpraca z Ewą to czysta przyjemność. Swoją postawą nie tylko motywowała w codziennej pracy, ale udowodniła, że bycie wymagającym przełożonym można pogodzić z uszanowaniem "czynnika ludzkiego".
Usunięty Użytkownik
podwładny
wystawiono
Ewa dała się poznać jako osoba o bardzo mocno sprecyzowanych celach i metodycznym dążeniu do nich. Jej zapał, optymizm i energia zarażają i motywują do działania.
Credit Agricole Bank Polska SA
Animator Sprzedaży
• animacja w placówkach w zakresie pozyskiwania Klientów i cross- cellu
• przygotowywanie i prowadzenie szkoleń miękkich i twardych dla dyrektorów placówek bankowych i doradców
• wsparcie dla dyrektorów placówek w prowadzeniu prezentacji u Kluczowych Klientów
• odpowiedzialność za standardy w podległym regionie
• udział w pracach zespołu pracującym w Centrali Banku nad udoskonaleniem Nowego Modelu Banku następnie przeszkolenie całej sieci z Nowego Modelu pracy
Credit Agricole Bank Polska SA
dyrektor placówki bankowej
• realizacja celów sprzedażowych oraz jakościowych
• zarządzanie zasobami ludzkimi, czyli odpowiedzialność za poziom kompetencji i motywacji pracowników
• odpowiedzialność za całokształt funkcjonowania podległej placówki bankowej (bezpieczeństwo, ciągłość pracy oddziału operacyjnego, kontrola funkcjonalna, rekrutacja, administracja itp.)
• dbałość o dopływ klienta do placówki spoza baz Lukas Banku
• bezpośrednia obsługa klientów indywidualnych (w tym procesowanie kredytów hipotecznych), jako narzędzie managerskie
• bezpośrednia obsługa kluczowych klientów z segmentu MŚP i VIP
Bank BNP Paribas
Główny specjalista w departamencie Klientów detalicznych i Mikroprzedsiębiorstw
• Korespondencja oficjalna z instytucjami zewnętrznymi (Naczelny Sąd Administracyjny, Związek Banków Polskich, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta, Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych)
• Analiza zmian w systemie przepisów prawa powszechnego oraz dostosowywanie regulacji wewnątrzbankowych do aktów o charakterze nadrzędnym
• Przygotowywanie i opracowywanie rozwiązań formalno- prawnych dotyczących regulacji związanych z produktami Banku (Regulaminy, Zarządzenia, projekty Uchwał Zarządu)
• Przygotowywanie od strony formalnej koncepcji wprowadzania nowych produktów do oferty Banku
• Przeprowadzanie kontroli w placówkach bankowych w zakresie obowiązujących regulacji dotyczących produktów kredytowych i depozytowych
• Przygotowywanie prezentacji, zestawów testowych dla uczestników szkoleń i prowadzenie szkoleń dla pracowników Centrali, oddziałów z zakresu oferty produktowej wraz z argumentami sprzedaży.
• Oddelegowanie do powołanego decyzją Zarządu Banku Zespołu ds. opracowywania procedur stanowiskowych dla wszystkich oddziałów Banku
Bank BNP Paribas
Kierownik placówki iopiekun Klienta Korporacyjnego
• realizacja celów sprzedażowych oraz jakościowych
• zarządzanie zasobami ludzkimi, czyli odpowiedzialność za poziom kompetencji i motywacji pracowników
• odpowiedzialność za całokształt funkcjonowania podległej placówki bankowej (bezpieczeństwo, ciągłość pracy oddziału operacyjnego, kontrola funkcjonalna, rekrutacja, administracja itp.)
• dbałość o dopływ klienta do placówki spoza baz BGŻ S.A.
• bezpośrednia obsługa klientów indywidualnych (w tym procesowanie kredytów hipotecznych , kredytów student), jako narzędzie managerskie
• bezpośrednia obsługa kluczowych klientów z segmentu MŚP i VIP

Edukacja

Logo
wydział prawa i administracji państwowej , magisterskie
Uniwersytet Gdański
503 Service Unavailable

Error 503 Service Unavailable

Service Unavailable

Guru Meditation:

XID: 1025343204


Varnish cache server

Grupy

Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Banking
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
Giełda
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.