Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
ocena sensoryczna
Microsoft PowerPoint
Negocjacje
Zakupy
negocjacje handlowe
komunikatywność
Angielski
praca biurowa
Prowadzenie negocjacji zakupowych
analiza sensoryczna
kupiec
towaroznawstwo
Odwaga do rozmów i negocjacji z dostawcami
Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych i negocjacji
Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
Procesy zakupowe
Języki
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kupiec Kategorii Non-Food
Stokrotka Sp. z o.o.
- nawiązywanie współpracy oraz utrzymywanie kontaktów biznesowych z dostawcami i producentami,
- negocjowanie cen i warunków zakupowych, ustalanie cen sprzedaży produktów,
- praca na marżach, realizowanie wyznaczonych celów budżetowych,
- monitorowanie rynku dostawców, produktów i tendencji cenowych,
- ustalanie warunków promocji z kontrahentami, uwzględniając akcje in-outowe,
sezonowe i stały asortyment,
- przygotowywanie i prowadzenie akcji promocyjnych,
- analizowanie danych sprzedażowych, parametrów magazynowych
- bieżąca współpraca ze sklepami i działami wewnątrz firmy
- negocjowanie cen i warunków zakupowych, ustalanie cen sprzedaży produktów,
- praca na marżach, realizowanie wyznaczonych celów budżetowych,
- monitorowanie rynku dostawców, produktów i tendencji cenowych,
- ustalanie warunków promocji z kontrahentami, uwzględniając akcje in-outowe,
sezonowe i stały asortyment,
- przygotowywanie i prowadzenie akcji promocyjnych,
- analizowanie danych sprzedażowych, parametrów magazynowych
- bieżąca współpraca ze sklepami i działami wewnątrz firmy
Ladies Collection Specialist
- Praca z produktem od pierwszych faz jego cyklu życia do momentu wprowadzenia do sieci sprzedaży;
- Rozwijanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji z dostawcami (głównie w języku angielskim),
- Wyszukiwanie nowych dostawców, nawiązywanie kontaktów biznesowych,
- Prowadzenie, nadzorowanie i archiwizacja dokumentacji związanej z kolekcjami,
- Organizowanie kontroli jakości, monitorowanie terminowości dostaw, weryfikacja zgodności zamówień z dostawami,
- Analizowanie sprzedaży, podstawowe prognozowanie budżetu i wyciąganie
odpowiednich wniosków.
- Rozwijanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji z dostawcami (głównie w języku angielskim),
- Wyszukiwanie nowych dostawców, nawiązywanie kontaktów biznesowych,
- Prowadzenie, nadzorowanie i archiwizacja dokumentacji związanej z kolekcjami,
- Organizowanie kontroli jakości, monitorowanie terminowości dostaw, weryfikacja zgodności zamówień z dostawami,
- Analizowanie sprzedaży, podstawowe prognozowanie budżetu i wyciąganie
odpowiednich wniosków.
Ambasador KPMG
- realizacja samodzielnych projektów przy współpracy z działem Marketingu i Komunikacji oraz działem HR,
- współpraca przy organizacji targów pracy, konferencji i warsztatów dla studentów i absolwentów uczelni wyższych,
- reprezentacja firmy w środowisku akademickim,
- promocja konkursów i programów skierowanych do studentów i absolwentów, które KPMG organizuje na uczelni Ambasadora,
- dystrybucja materiałów informacyjnych i wizerunkowych KPMG na uczelniach wyższych, przy współpracy z biurem karier,
- uczestnictwo w spotkaniach pogłębiających wiedzę o firmie i marce KPMG.
- współpraca przy organizacji targów pracy, konferencji i warsztatów dla studentów i absolwentów uczelni wyższych,
- reprezentacja firmy w środowisku akademickim,
- promocja konkursów i programów skierowanych do studentów i absolwentów, które KPMG organizuje na uczelni Ambasadora,
- dystrybucja materiałów informacyjnych i wizerunkowych KPMG na uczelniach wyższych, przy współpracy z biurem karier,
- uczestnictwo w spotkaniach pogłębiających wiedzę o firmie i marce KPMG.
Szkolenia i kursy
• Certyfikowany kurs "Negocjacje zakupowe"
• Case Study organizowane przez firmę Coca-Cola
• Warsztaty miękkie firmy KPMG - "Znajdź w sobie lidera"
• Szkolenie "Financial Perspective on Herbal Essences Launch" z Procter & Gamble
• Szkolenie “Brand Marketing Game - jak z sukcesem wprowadzać nowy produkt na rynek? Case Study”, British American Tobacco Polska
• Seminarium ekonomiczno – biznesowe „Biesiada z finansami” autorstwa Andrzeja Dadełło
• Udział w warsztacie „P&G drugstore go-to-market strategy” z Procter & Gamble
• Udział w warsztacie „Wybór strategii dla marki w świetle jej wpływu na rachunek wyników" firmy Unilever
• Udział w warsztacie „Globalny świat – globalne relacje… Czyli o kompetencjach międzykulturowych” firmy Makro Cash&Carry
• "Rethink Retail - Jeronimo Martins Career Development Academy" organizowane przez Jeronimo Martins
• Case Study organizowane przez firmę Coca-Cola
• Warsztaty miękkie firmy KPMG - "Znajdź w sobie lidera"
• Szkolenie "Financial Perspective on Herbal Essences Launch" z Procter & Gamble
• Szkolenie “Brand Marketing Game - jak z sukcesem wprowadzać nowy produkt na rynek? Case Study”, British American Tobacco Polska
• Seminarium ekonomiczno – biznesowe „Biesiada z finansami” autorstwa Andrzeja Dadełło
• Udział w warsztacie „P&G drugstore go-to-market strategy” z Procter & Gamble
• Udział w warsztacie „Wybór strategii dla marki w świetle jej wpływu na rachunek wyników" firmy Unilever
• Udział w warsztacie „Globalny świat – globalne relacje… Czyli o kompetencjach międzykulturowych” firmy Makro Cash&Carry
• "Rethink Retail - Jeronimo Martins Career Development Academy" organizowane przez Jeronimo Martins
Edukacja
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Planowanie/Prognozowanie
Produkcja
Zarządzanie produkcją
Zakupy
Inżynieria/Technika/Produkcja
Zainteresowania
Postcrossing
Organizacje
• Koło Naukowe Zarządzania Jakością, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, stanowisko: Kierownik Sekcji Promocji (2011/2012)
• Zespół Sensoryczny, Polskie Towarzystwo Towaroznawcze
• Akademia Przyszłości, Wolontariuszka
• Zespół Sensoryczny, Polskie Towarzystwo Towaroznawcze
• Akademia Przyszłości, Wolontariuszka
Inne
• Certyfikat „Audytor wewnętrzny ZSZ ISO 9001 i ISO 14001” wydany przez Bureau Veritas Polska sp. z o.o. dn. 04.06.2012r.
• Prawo jazdy kat. B od 2008r.
Publikacje
• "Bezpieczeństwo artykułów dla dzieci głównym wyznacznikiem ich jakości", Monografia konferencji „Wyzwania zarządzania jakością". Kraków, 2011 r.
• „Zarządzanie Usługami IT - ISO 20000 jako skuteczne monitorowanie i doskonalenie jakości usługi”, Monografia „Wyzwania zarządzania jakością". Kraków, 2012 r.
• Prawo jazdy kat. B od 2008r.
Publikacje
• "Bezpieczeństwo artykułów dla dzieci głównym wyznacznikiem ich jakości", Monografia konferencji „Wyzwania zarządzania jakością". Kraków, 2011 r.
• „Zarządzanie Usługami IT - ISO 20000 jako skuteczne monitorowanie i doskonalenie jakości usługi”, Monografia „Wyzwania zarządzania jakością". Kraków, 2012 r.
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Ambasadorzy KPMG 2012 2013
Program „Ambasadorzy KPMG” w edycji 2012/2013, który proponujemy w nowej odsłonie, to prestiżowy program dla studentów.
Towaroznawstwo
Zapraszam wszystkich studentów i absolwentów tego elitarnego kierunku oraz osoby zainteresowane tematem towaroznawstwa.