Języki
angielski
biegły
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Brand Manager
Brand Manager ds rynków eksportowych
Przygotowywanie i realizacja planów marketingowych marek HH dla rynków eksportowych. Przygotowywanie oraz kontrola budżetu marketingowego. Wprowadzanie nowych produktów do oferty (NPD). Monitoring otocznia konkurencyjnego i grup docelowych na poszczególnych rynkach. Wykonywanie analiz i przygotowywanie prezentacji.
Przygotowywanie i realizacja planów marketingowych marek HH dla rynków eksportowych. Przygotowywanie oraz kontrola budżetu marketingowego. Wprowadzanie nowych produktów do oferty (NPD). Monitoring otocznia konkurencyjnego i grup docelowych na poszczególnych rynkach. Wykonywanie analiz i przygotowywanie prezentacji.
Key Account Manager
Przygotowanie i realizacja planów sprzedaży dla marek chemicznych i kosmetycznych koncernu Unilever (Domestos, Cif, Dove, Rexona, etc.) we współpracy z klientami w kanale dystrybucji nowoczesnej. Przygotowanie i przeprowadzanie akcji trade marketingowych dla klientów w oparciu o plan aktywności promocyjnej. Negocjacje kontraktów rocznych i bieżących akcji.
Key Account Manager
03.2009 – 10.2009 Key Account Manager w L’OREAL Polska Sp. z o.o
Tworzenie i realizacja strategii dla marki L’Oreal Paris we współpracy z klientami w kanale dystrybucji nowoczesnej (planowanie aktywności promocyjnej, akcje specjalne, budowa optymalnego asortymentu u klienta). Ścisła kooperacja z działem trade marketingu w celu tworzenia i realizacji aktywności promocyjnej dostosowanej do kalendarza klientów i założonych celów.
09.2004 – 02.2009 Key Account Manager w L’OREAL Polska Sp. z o.o
Zarządzanie sprzedażą makijażu w kanale dystrybucji nowoczesnej. Prowadzenie nowatorskiego projektu dla kategorii, który łączył w sobie category management trade marketing oraz pracę KAM’a.z uwzględnieniem współpracy zarówno z klientami jak i z ekipą handlową, np. dedykowane akcje trade konkretnym sieciom czy marketom.
10.2002 – 08.2004 Make-up Sales Manager w L’OREAL Polska Sp. z o.o.
Zarządzanie sprzedażą makijażu w kanale dystrybucji tradycyjnej (niezależne sklepy); tworzenie strategii dla kanału drogeryjnego, realizacja założonych celów sprzedaży, planowanie i przeprowadzanie promocji trade marketingowych, analizy sprzedaży, współpraca z ekipą handlowa w terenie oraz z działami marketingu, kontrolingu, obsługi klienta oraz magazynem w sprawach związanych ze sprzedażą makijażu oraz szkolenia produktowe dla ekipy handlowców.
Tworzenie i realizacja strategii dla marki L’Oreal Paris we współpracy z klientami w kanale dystrybucji nowoczesnej (planowanie aktywności promocyjnej, akcje specjalne, budowa optymalnego asortymentu u klienta). Ścisła kooperacja z działem trade marketingu w celu tworzenia i realizacji aktywności promocyjnej dostosowanej do kalendarza klientów i założonych celów.
09.2004 – 02.2009 Key Account Manager w L’OREAL Polska Sp. z o.o
Zarządzanie sprzedażą makijażu w kanale dystrybucji nowoczesnej. Prowadzenie nowatorskiego projektu dla kategorii, który łączył w sobie category management trade marketing oraz pracę KAM’a.z uwzględnieniem współpracy zarówno z klientami jak i z ekipą handlową, np. dedykowane akcje trade konkretnym sieciom czy marketom.
10.2002 – 08.2004 Make-up Sales Manager w L’OREAL Polska Sp. z o.o.
Zarządzanie sprzedażą makijażu w kanale dystrybucji tradycyjnej (niezależne sklepy); tworzenie strategii dla kanału drogeryjnego, realizacja założonych celów sprzedaży, planowanie i przeprowadzanie promocji trade marketingowych, analizy sprzedaży, współpraca z ekipą handlowa w terenie oraz z działami marketingu, kontrolingu, obsługi klienta oraz magazynem w sprawach związanych ze sprzedażą makijażu oraz szkolenia produktowe dla ekipy handlowców.
Brand Manager
COTY RUBB
Zarządzanie następującymi markami Rimmel i The Healing Garden. Przygotowywanie i realizacja planów marketingowych dla tych marek na rynkach byłych krajów Związku Radzieckiego. Przygotowywanie oraz kontrola budżetu marketingowego. Planowanie kampanii reklamowych oraz produkcja materiałów marketingowych we współpracy z domami mediowymi oraz agencjami reklamowymi. Monitoring otocznia konkurencyjnego i grup docelowych na poszczególnych rynkach. Wykonywanie analiz i przygotowywanie prezentacji. Tworzenie we współpracy z działem sprzedaży, prognoz handlowych. Szkolenia produktowe dla działu handlowego i klientów.
Edukacja
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
HR ensemble blog nowe trendy w zarządzaniu.
Grupa praktyków zajmujących się nowymi trendami w zarządzaniu, HR i marketingu.