Języki
angielski
biegły
francuski
dobry
Doświadczenie zawodowe
iTax Help Desk Officer
Kompleksowa obsługa klienta poprzez rozwiązywanie problemów błędnych wartości podatkowych klientów, produktów, sprzedawców; sprawdzanie wartości pól w SAP-ie i porównywanie ich z wytycznymi klienta; rejestrowanie incydentów dotyczących błędów w Master Dacie; dbanie o poprawność oraz aktualizacja dokumentacji procesu; projekt wraz z wdrożeniem narzędzia „Incident Tracker” umożliwiającego śledzenie statusu incydentów wraz z wszystkimi detalami w czasie rzeczywistym (w trakcje programu Lean Six Sigma Yellow Belt); wdrażanie nowych współpracowników (pełnienie funkcji „Buddy’ego”) oraz organizacja ich pracy podczas pierwszych tygodni w firmie; prowadzenie tygodniowych spotkań zespołu oraz szkoleń dotyczących procesu i narzędzi; organizowanie pracy zespołu w ramach funkcji Oficera Dyżurnego; uczestniczenie w telekonferencjach i spotkaniach z klientem; dbanie o poprawność danych w plikach monitorujących rzeczywisty czas spędzony na danym zadaniu („Time & Motion”); przygotowywanie newslettera i materiałów promocyjnych dotyczących sukcesów departamentu. Serwis, dokumentacja, komunikacja i spotkania prowadzone wyłącznie w języku angielskim.
Korektorka
Korekta recenzji, relacji oraz felietonów muzycznych pod kątem poprawności merytorycznej, interpunkcyjnej oraz stylistycznej.
Planowanie grafiku publikacji, publikowanie testów na stronie, obsługa panelu redakcyjnego
Planowanie grafiku publikacji, publikowanie testów na stronie, obsługa panelu redakcyjnego
Praktykantka / stażystka
Korekta publikacji medycznych pod kątem poprawności interpunkcyjnej oraz stylistycznej
Reprezentowanie wydawnictwa na konferencjach medycznych
Sprzedaż książek
Reprezentowanie wydawnictwa na konferencjach medycznych
Sprzedaż książek
Szkolenia i kursy
Akademia Kompetencji Uniwersytetu Łódzkiego
„Rzecznikiem prasowym być”
„Trudna sztuka media relations – największe wyzwania w kontaktach z dziennikarzami”
„Warsztaty kreatywności”
Szkolenia odbyte wewnątrz firmy Infosys BPO Poland
„Adaptacja nowego pracownika - program Buddies”
„Advanced Presentation Skills”
„Analytical Abilities”
„Business Communication”
„Planning and Organising”
„Procurement Academy”
„SAP basics”
„Train the trainer”
„Introduction to Quality”
„Rzecznikiem prasowym być”
„Trudna sztuka media relations – największe wyzwania w kontaktach z dziennikarzami”
„Warsztaty kreatywności”
Szkolenia odbyte wewnątrz firmy Infosys BPO Poland
„Adaptacja nowego pracownika - program Buddies”
„Advanced Presentation Skills”
„Analytical Abilities”
„Business Communication”
„Planning and Organising”
„Procurement Academy”
„SAP basics”
„Train the trainer”
„Introduction to Quality”
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Zarządzanie edukacją
Zainteresowania
Typografia, design, jazda na rowerze, pływanie, baristyka, literatura i kino francuskie
Inne
Prawo jazdy kategorii B, biegła obsługa komputera wraz z pakietem MS Office (m.in. Excel oraz Outlook), znajomość skrótów klawiaturowych oraz programów HP Service Manager, SAP, Remote Desktop, Microsoft SharePoint, Adobe Illustrator, Indesign, Photoshop.
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
DTP. Poligrafia.
Zapraszam wszystkich grafików, DTP-owców i inne osoby związane z przygotowaniem do druku. Masz problem? Pomogę. Jeśli nie ja to może ktoś inny.