Ewa Skrzypek (Lotko)
SEM * AdWords * linki sponsorowane * Strategia SEM, Strategia reklamowa w Internecie
Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy KOTY
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy KOTY
-
Marcin Rutkowski:
Ewa Lotko:
a ja przy sklepach stawiam na prostotę i usability - z tą zachwycającą grafiką to - moim zdaniem - żeby nie przedobrzyć, to PRODUKT ma się rzucać w oczy, nie grafika :)
Przychodzą mi do głowy takie typy:
http://animalia.pl/
http://toys4boys.pl/
http://www.frisco.pl/
i z branżowych ;)
http://www.passion8.co.uk/ - zauważ, że sama grafika jest dość... prosta i przewidywalna - "bez wow" - ale za to zdjęcia produktów - mrrr :)
Jak dla nie animalia jest zbyt rażąca - za mocne kolory. Po wejściu na t4b , nie wiem na co pierw rzucić okiem - przytłacza ilość literek , okienek jest za dużo tam wszystkiego. Z frisco i passion się zgadzam , bardzo fajne i przyjemne grafiki przy fajnym rozmieszczeniu.
No tak, animalia to przykład "ciekawej" grafiki - wyróżniającej się. Przy okazji sklep jest dość użyteczny i wygodny, ma wiele fajnych rozwiązań, które można z powodzeniem kopiować :)
t4b - bardzo mi się podoba sposób zakupów - zakupy bez rejestracji są w taki sposób zrobione, że jak za którymś razem robiłam tam zakupy to byłam zdziwiona, że nie mam tam konta :) (zwykle sklepy wymuszają na nas rejestrację, choć jak widać - ja dopiero za 3 czy 4-tym razem w ogóle pomyślałam o tym, że chcę takie konto)
frisco ma fajny koszyk i całkiem fajną wyszukiwarkę produktów, chociaż "kroki do kasy" mogą stanowić problem dla kogoś, kto robi tam zakupy pierwszy raz - ale produkty są pokazane w sposób czytelny, a kategorie są intuicyjne.
Passion - tak jak pisałam - mocną stroną są zdjęcia. -
Maciej B.:
a to sklep jest? ;-)
http://fatboy.nl -
Marcin H.:
Nie wiem czy zachwycajace bo to kwestia gustu ale na pewno ciekawe
http://ecommercegallery.com/Marcin H. edytował(a) ten post dnia 14.04.10 o godzinie 15:12
oj, czemu ja wcześniej nie znałam tego ;-( -
a ja przy sklepach stawiam na prostotę i usability - z tą zachwycającą grafiką to - moim zdaniem - żeby nie przedobrzyć, to PRODUKT ma się rzucać w oczy, nie grafika :)
Przychodzą mi do głowy takie typy:
http://animalia.pl/
http://toys4boys.pl/
http://www.frisco.pl/
i z branżowych ;)
http://www.passion8.co.uk/ - zauważ, że sama grafika jest dość... prosta i przewidywalna - "bez wow" - ale za to zdjęcia produktów - mrrr :) -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy KOTY
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy KOTY
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy KOTY
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy KOTY
-
Załosne. Spadam z tej grupy.
-
drugie
-
Tak? A co jeśli to jest taka ścieżka:
landing page -> informacja o tym, że podstrona zawiera treści przeznaczone wyłącznie dla osób dorosłych Wejdź/wyjdź/ --> podstrona z zakazaną treścią?
Wówczas również powinny być odrzucone?Ewa Lotko edytował(a) ten post dnia 03.03.10 o godzinie 02:34 -
Widzę Marku, że mi nie ufasz ;-)
Nie chciałabym stawiać mojego stanowiska w tej sprawie przeciwko pracownikowi Google, ale ... sprawdzane są 3 podstrony w głąb. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
a dlaczego problemy zdrowotne mają być krępujące?
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing sieciowy - MLM
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing sieciowy - MLM