Ewa Skrzypek (Lotko)
SEM * AdWords * linki sponsorowane * Strategia SEM, Strategia reklamowa w Internecie
Wypowiedzi
-
Wracając do tematu pracy w Wawie - nadal się rozwijamy i nadal szukamy:) na Speców SEM i młodszych speców SEM. Szczegóły tu:
http://www.quisma.com/uploads/job_open_position/junior...[ -
Szukamy SEMowców w Wawie http://www.quisma.com/uploads/job_open_position/junior...
- 16.02.2015, 19:43
-
- 23.09.2014, 12:04
-
A kto Ci każe kuć na blachę? Przecież można to bylo sprawdzić, ato akurat ważna umiejętność.
-
... I zależy od systemu, ale wiadomo, że chodzi mu o pięćset czterdzieści(dla ułatwienia;-) )
Ja tu piszę, że trudno znależć, a Ty Mikołaj widzę zero litości!
Wysoki próg wejścia ale współczynnik zrekrutowanych do zatrudnionych może być wysoki ;) -
Piotr, masz rację i jednocześnie jej nie masz - określ "pewien poziom"? :-) ja też mam zawsze dylemat własnej firmy, ale jednocześnie jednoosobowa działalność i klepanie adwords dla malych i średnich przedsiębiorstw także ogranicza w pewnym momencie. Wszystko kwestia tego, czy od pracy oczekujesz jedynie kasy?
-
To szkoda, bo od starszych speców i w firmach można się wiele nauczyć.
-
Michal, dokladnie. Wtedy był jakiś zastój, my szukaliśmy chyba z 6 osób z doświadczeniem i dopiero po pół roku się udało. Teraz szukamy bez doświadczenia stażystów lub z małym doświadczeniem, ale ogólnie takich trochę doświadczonych na młodszego speca chyba w ogóle najtrudniej ;-)
-
moja mama ma do sprzedania działkę budowlaną jak w temacie, więcej szczegółów tu: http://otodom.pl/dzialka-budowlana-6500-m2-uzbrojona-d...
-
Hej,
Mam do sprzedania działkę budowlaną w Zawadach - zachęcam :)
http://otodom.pl/dzialka-budowlana-6500-m2-uzbrojona-d... -
Ze względu na bardzo dynamiczny rozwój poszukujemy specjalistów SEM z różnym poziomem doświadczenia, mamy obecnie 3 stanowiska do obsadzenia - młodszy specjalista, specjalista, starszy specjalista.
SEM Specialist
Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie
Opis stanowiska:
Do zadań osoby... więcej »- 24.04.2014, 18:57
- Skomentuj
-
Hej,
jakaś ostatnio kicha i nikt nie chce pracować w AdWords, czy Wam tak dobrze na swoich stanowiskach? :-) -
Zgadzam się z Januszem odnośnie tego, że przy tworzeniu kampanii kluczowy jest wkład klienta.
Trochę miażdżące jest podejście, które Andrzeju prezentujesz, czyli "dlaczego mielibyśmy im przekazywać gotowe rozwiązania/naszą wiedzę", choć rozumiem Twoje obawy (firma powinna znać się na tym lepiej), to jednak trudno się nie zgodzić, że znacznie lepiej dla Was wszystkich byłoby, gdyby firma po przeanalizowaniu Waszych rezultatów mogła Wasze wyniki/know how wykorzystać dla dobra Waszej firmy (lepszych efektów sprzedażowych).
Nie bronię tej firmy, bo z tego co opisujesz wygląda, że firma popełnia wiele błędów, jednak nie można oczekiwać, że jakikolwiek specjalista osiągnie w bardzo krótkim czasie (?) rezultaty, które Wy wypracowywaliście przez lata - każda branża jest specyficzna i trzeba się jej trochę uczyć od nowa.
Jeśli chodzi o szkolenia w konkretnych miastach, być może chcieli je dopasować tylko po fizycznej lokalizacji uznając, że tak będzie ona skuteczniejsza? -
Sylwek K.:
Swoją drogą zainteresował mnie skrypt który by podmienił nr telefonu na stronie gdy odwiedziny są z adwords.
Czy ktoś widział coś takiego? Szukam i szukam i nie mogę znaleźć.
AdWords (w sensie Google) prawdopodobnie niebawem będzie uruchamiać taką usługę w Polsce, teraz jest dostępna w UK i USA.
Myślę, że ten 1000 zł może wynikać z tego, że rozliczają się z klientami przedpłatowo i to częściowo budżet na kampanię.
@Mariusz, czy możesz przesłać całą ofertę, albo umowę/regulamin?
Jeśli się wpłaca 1000zł to raczej trzeba wiedzieć co w tej cenie jest.
4 tygodnie na przygotowanie kampanii to strasznie długo, zwykle nawet średnio-zaawansowana kampania to kwestia 1-3 dni roboczych, więc dla pewności "zaokrągliłabym" do tygodnia max. Wydaje mi się, że po prostu zakładają z bardzo dużą "nawiązką" termin, żeby się wyrobić przy dużej liczbie masowych zleceń. -
Wojciech Skotnicki:
Ewa Lotko:
a nie, bo taka w ktorej ja pracuje ;P
taka w której pracuję :P
Jedno nie wyklucza drugiego :-) -
taka w której pracuję :P
-
Marcin C.:
Ireneusz Adamczyk:
Z innych Twoich wypowiedzi na GL wnioskuję wnioskuję, że masz sklep internetowy. Sprawdź wiec oprócz CTR także konwersję, bo to ona będzie kluczowa. Inna sprawa, że zwykle im wyższy CTR tym większa konwersja ;-)
Ojj, nie zawsze :-) -
Super, jeśli masz mierzenie konwersji zrób stawkę eksperymentalną (np. 20% wyższe CPC) i sprawdź czy rzeczywiście wysokie pozycje się opłacają bardziej.
-
Ireneusz Adamczyk:
Witam,
Właśnie sprawdziłem statystyki CTR dla wyświetlania u góry i z boku. Wyświetlanie u góry daje mi średnio 10-15x lepszy CTR. Czy można jakoś ograniczyć wyświetlanie reklam tylko do bloku u góry?
Bo z tym bocznym panelem CTR reklamy leci mi na pysk :(
Irku, jest to właściwie prawidłowa reakcja użytkowników, w szczególności jeśli linków sponsorowanych/konkurentów jest mniej niż 7 (wtedy 3 linki na górze i 3 na dole strony).
Pytanie, czy jedynym wyznacznikiem Twoich kampanii jest CTR, czy może jest jakiś maksymalny koszt konwersji, który akceptujesz?
Niemniej jednak, jakiś czas temu poza "szacunkową stawką za pierwszą stronę" pojawiła się również szacunkowa stawka za wyświetlanie u góry strony (pozycje 1-3).