Ewa Skrzypek (Lotko)

SEM * AdWords * linki sponsorowane * Strategia SEM, Strategia reklamowa w Internecie
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Marketing afiliacyjny Afiliacja Umiejętności analityczne Analiza konkurencji Optymalizacja konwersji Facebook Marketing Google Analytics Badanie słów kluczowych Landing Page Optimization Analiza rynku Strategia marketingowa Reklama online Marketing internetowy Programy partnerskie Search Advertising SEM SEO Social Media Social Media Marketing Web Analytics adwords E-mail marketing Performance marketing Search marketing marketing wyszukiwarek Programy afiliacyjne

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Senior SEM Manager
SalesTube
.
GroupM/Outrider
Team Leader SEM
Logo
Wykładowca Analizy Statystyk Webowych
User Experience Design @ SWPS
Poprowadzenie zajęć (+ warsztaty) z Google Analytics
GroupM/Outrider
Senior SEM Specialist (linki sponsorowane - Google AdWords, sieci kontekstowe)
Logo
SEM/PPC Manager (AdWords, Yandex i inne linki sponsorowane) dla branży turystycznej
Adequate (www.adequate.pl)
- Prowadzenie działań SEM zorientowanych na konwersje, ze szczegółowym mierzeniem ROI dla branży turystycznej (loty) dla 3 rynków (Polska - FRU.pl, Rumunia - Vola.ro, Ukraina - Avio.ua)
- przygotowanie kampanii dla rynku Wietnamskiego (Avia.vn)
- analiza rentowności sprzedaży, metodologia raportów, raportowanie i analiza
Logo
SEM/PPC Manager (AdWords, Yandex - linki sposorowane)
Adequate (www.adequate.pl)
- AdWords master!
- SEM sensei
- PPC expert
Logo
SEM/Adwords Manager + trener
Agencja Interaktywna MeatNet
Logo
Specjalistka ds. SEM (linki sponsorowane AdWords) (zdalnie)
Eurobrand (www.eurobrand.pl)
- konsultacje
- doradztwo
- strategia
- copywriting
- optymalizacja
- obsługa klientów
Intymnosc.pl
manager ds. marketingu i reklamy, Specjalista ds. SEM/AdWords (linki sponsorowane)
Opieka nad kampaniami SEM (AdWords), a także rozszerzenie obowiązków, m. in.:
- opracowanie strategii i budowa wizerunku wprowadzanych produktów własnych
- koordynacja nowych projektów (współpraca z copywriterami, webdeveloperami, grafikami, programistami, administratorami sieci itd.)
- projektowanie (architektura informacji) stron internetowych (pod kątem usability i marketingu)
- koordynacja działań PR
- koordynacja działań SEO oraz ATL i BTL z firmami zewnętrznymi
- Reklamy w systemach takich jak Facebook, Ero-advertising, WP boksy/AdKontekst, Onet Boksy i inne.
- obsługa programu partnerskiego, wraz z ustalaniem strategii, rozbudową systemu partnerskiego i doradztwem dla afiliantów.
- śledzenie trendów rynkowych i analiza konkurencji
- wsparcie sprzedaży hurtowej
- poszukiwanie nowych kanałów reklamy
- poszukiwanie nowych kanałów sprzedaży
- opiekun stażu - przygotowanie do pracy w reklamie internetowej, z nastawieniem na SEM.
Bartłomiej Zobek
Bartłomiej Zobek · usługodawca
wystawiono
Pozycjonowanie stron dla grupy intymność.pl nie byłoby tak efektywne, gdyby nie Ewa Lotko, która pełni rolę bardzo ważnego ogniwa w komunikacji obu firm. Należy tu podkreślić jej duże umiejętności miękkie jak i doskonałe odnajdywanie się w kwestiach informatycznych. Poznaliśmy ją również jako doświadczoną specjalistkę AdWords.
Daniel Częstki
Daniel Częstki · współpracownik
wystawiono
najlepsza specjalistka SEM jaką znam :) więc jeżeli szukasz kogoś kto jest wart każdej kasy to znalazłeś. Poczucie humoru jest gratis :)
UseLab Sp. z o.o.
stażystka
Główne projekty:
- Współudział ;) w przygotowaniu analizy porównawczej pod kątem użyteczności transakcyjnych systemów bankowych (opracowanie metodologii, analiza ekspercka, opracowanie raportu)
- samodzielna analiza użyteczności serwisu Przeznaczeni.pl na podstawie danych ilościowych Google Analytics, prezentacja wyników klientowi

Poznanie metod badania użyteczności:
- eye tracking
- testy z użytkownikami

oraz zagadnienia:
- dostępności serwisów internetowych
- analizy sieci społecznych
Intymnosc.pl
Specjalista ds. marketingu internetowego (głównie: SEM, linki sponsorowane AdWords)
- strategia reklamowa, praca nad wizerunkiem stron
- optymalizacja i monitorowanie kampanii linków sponsorowanych Google AdWords, Boksy Onet.
- Analiza zwrotu z inwestycji (na podstawie Google Analytics)
- Analiza użyteczności stron (na podstawie Google Analytics)
- przygotowywanie treści do nowych stron; koordynowanie prac graficznych
- koordynacja wdrożenia programu partnerskiego; obsługa programu partnerskiego
.NET Solutions
SEM Manager / Specjalistka AdWords
- Tworzenie optymalizacja i monitorowanie kampanii SEM: linków sponsorowanych Google AdWords, Boksy Onet.pl i WP.pl;
- kontakt z klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów
- sporządzanie raportów z kampanii, raportów zwrotu z inwestycji
- analiza skuteczności kampanii SEM (w tym konwersja/ROI)
- rekomendacje (SEO, web-usability) na podstawie analizy eksperckiej, gemiusTraffic oraz Google Analytics)
- praktyczna znajomość Edytora AdWords
- współudział w tworzeniu narzędzia do pomiaru ROI bazującego na cookies (przygotowanie wytycznych dla programisty, layout etc.)
Dariusz M.
Dariusz M. · współpracownik
wystawiono
Pasjonatka w każdej dziedzinie. Pracując w firmie Net Solutions prowadziła dla mnie kampanie Adwords z rewelacyjnymi efektami. Obniżyła koszty reklamy wielokrotnie jednocześnie zwiększając skuteczność. Potrafi sprostać każdemu zadaniu. Posiada świetny zmysł w dziedzinie marketingu. Osoba bardzo kreatywna i wytrwała w dążeniu do celu. Mam nadzieję, że będzie mi dane jeszcze kiedyś z Panią Ewą współpracować.
BC MFD Media Communications
Asystentka działu mediów (staż)
pomoc w przygotowaniach do Światowego Dnia Serca 2006
- uzupełnianie bazy danych
- monitoring telefoniczny
- opracowywanie list mediów
- pomoc w organizacji konkursu
- obsługa mediów podczas konferencji prasowej
- obsługa stoiska informacyjnego dla mediów w czasie ŚDS
Pomoc w przygotowaniach do eventu dla JOY (wydawnictwo Marquard Media)
- uaktualnianie bazy mediów
Research na potrzeby klienta BC MFD z branży restauracyjnej

Szkolenia i kursy

*** SEM ***
Google AdWords: Kwalifikowany Specjalista: od 2010 (analiza, search, display)
https://adwords.google.com/professionals/profile/ind?id=017067355777605805814&hl=pl

* Reklama w sieci wyszukiwania Reklama w sieci wyszukiwania
* Reklamy graficzne Reklamy graficzne
* Raportowanie i analiza Raportowanie i analiza

Edukacja

Logo
Społeczna Psychologia Kliniczna (specjalizacje: Psychologia Zachowań Konsumenckich, Reklama i PR), magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Marketing
Zarządzanie marką
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów

Zainteresowania

http://wcalyswiat.pl

Grupy

292 wszystkich wypowiedzi
113 plusy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
A PRACA
A PRACA
Forum dla osób poszukujących pracy.
ABCszkolenia
ABCszkolenia
Grupa skupia wszystkich związanych z branżą szkoleniową oraz ich organizowaniem.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
AdGames
AdGames
AdGames - miejsce wymiany informacji na temat możliwości reklamowych gier i otoczenia gier.
Advertising 2.0
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
AdWords
AdWords
Efektywna reklama AdWords w Google.
Afiliacja
Afiliacja
Grupa dla tych, którzy płacą tylko za efekty w reklamie internetowej.
Agencje interaktywne
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Apteczka Podróżnika
Apteczka Podróżnika
Grupa dla podróżników. Na co się szczepicie jadąc w konkretne części świata ? Co zabieracie ? Miejscowe cudowne specyfiki. Rady, wymiana doświadczeń etc.
AZJA
AZJA
Grupa niekomercyjnych pasjonatów i eksploratorów krajów azjatyckich
Backpacking
Backpacking
Backpacking, czyli… „Świat i wszystko, co na nim jest” - w taki sposób przed laty określono tematykę znanego chyba na całym globie magazynu National Geografic.