Umiejętności
Marketing afiliacyjny
Afiliacja
Umiejętności analityczne
Analiza konkurencji
Optymalizacja konwersji
Facebook Marketing
Google Analytics
Badanie słów kluczowych
Landing Page Optimization
Analiza rynku
Strategia marketingowa
Reklama online
Marketing internetowy
Programy partnerskie
Search Advertising
SEM
SEO
Social Media
Social Media Marketing
Web Analytics
adwords
E-mail marketing
Performance marketing
Search marketing
marketing wyszukiwarek
Programy afiliacyjne
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
SEM/PPC Manager (AdWords, Yandex i inne linki sponsorowane) dla branży turystycznej
Adequate (www.adequate.pl)
- Prowadzenie działań SEM zorientowanych na konwersje, ze szczegółowym mierzeniem ROI dla branży turystycznej (loty) dla 3 rynków (Polska - FRU.pl, Rumunia - Vola.ro, Ukraina - Avio.ua)
- przygotowanie kampanii dla rynku Wietnamskiego (Avia.vn)
- analiza rentowności sprzedaży, metodologia raportów, raportowanie i analiza
- przygotowanie kampanii dla rynku Wietnamskiego (Avia.vn)
- analiza rentowności sprzedaży, metodologia raportów, raportowanie i analiza
manager ds. marketingu i reklamy, Specjalista ds. SEM/AdWords (linki sponsorowane)
Opieka nad kampaniami SEM (AdWords), a także rozszerzenie obowiązków, m. in.:
- opracowanie strategii i budowa wizerunku wprowadzanych produktów własnych
- koordynacja nowych projektów (współpraca z copywriterami, webdeveloperami, grafikami, programistami, administratorami sieci itd.)
- projektowanie (architektura informacji) stron internetowych (pod kątem usability i marketingu)
- koordynacja działań PR
- koordynacja działań SEO oraz ATL i BTL z firmami zewnętrznymi
- Reklamy w systemach takich jak Facebook, Ero-advertising, WP boksy/AdKontekst, Onet Boksy i inne.
- obsługa programu partnerskiego, wraz z ustalaniem strategii, rozbudową systemu partnerskiego i doradztwem dla afiliantów.
- śledzenie trendów rynkowych i analiza konkurencji
- wsparcie sprzedaży hurtowej
- poszukiwanie nowych kanałów reklamy
- poszukiwanie nowych kanałów sprzedaży
- opiekun stażu - przygotowanie do pracy w reklamie internetowej, z nastawieniem na SEM.
- opracowanie strategii i budowa wizerunku wprowadzanych produktów własnych
- koordynacja nowych projektów (współpraca z copywriterami, webdeveloperami, grafikami, programistami, administratorami sieci itd.)
- projektowanie (architektura informacji) stron internetowych (pod kątem usability i marketingu)
- koordynacja działań PR
- koordynacja działań SEO oraz ATL i BTL z firmami zewnętrznymi
- Reklamy w systemach takich jak Facebook, Ero-advertising, WP boksy/AdKontekst, Onet Boksy i inne.
- obsługa programu partnerskiego, wraz z ustalaniem strategii, rozbudową systemu partnerskiego i doradztwem dla afiliantów.
- śledzenie trendów rynkowych i analiza konkurencji
- wsparcie sprzedaży hurtowej
- poszukiwanie nowych kanałów reklamy
- poszukiwanie nowych kanałów sprzedaży
- opiekun stażu - przygotowanie do pracy w reklamie internetowej, z nastawieniem na SEM.
wystawiono
Pozycjonowanie stron dla grupy intymność.pl nie byłoby tak efektywne, gdyby nie Ewa Lotko, która pełni rolę bardzo ważnego ogniwa w komunikacji obu firm. Należy tu podkreślić jej duże umiejętności miękkie jak i doskonałe odnajdywanie się w kwestiach informatycznych. Poznaliśmy ją również jako doświadczoną specjalistkę AdWords.
stażystka
Główne projekty:
- Współudział ;) w przygotowaniu analizy porównawczej pod kątem użyteczności transakcyjnych systemów bankowych (opracowanie metodologii, analiza ekspercka, opracowanie raportu)
- samodzielna analiza użyteczności serwisu Przeznaczeni.pl na podstawie danych ilościowych Google Analytics, prezentacja wyników klientowi
Poznanie metod badania użyteczności:
- eye tracking
- testy z użytkownikami
oraz zagadnienia:
- dostępności serwisów internetowych
- analizy sieci społecznych
- Współudział ;) w przygotowaniu analizy porównawczej pod kątem użyteczności transakcyjnych systemów bankowych (opracowanie metodologii, analiza ekspercka, opracowanie raportu)
- samodzielna analiza użyteczności serwisu Przeznaczeni.pl na podstawie danych ilościowych Google Analytics, prezentacja wyników klientowi
Poznanie metod badania użyteczności:
- eye tracking
- testy z użytkownikami
oraz zagadnienia:
- dostępności serwisów internetowych
- analizy sieci społecznych
Specjalista ds. marketingu internetowego (głównie: SEM, linki sponsorowane AdWords)
- strategia reklamowa, praca nad wizerunkiem stron
- optymalizacja i monitorowanie kampanii linków sponsorowanych Google AdWords, Boksy Onet.
- Analiza zwrotu z inwestycji (na podstawie Google Analytics)
- Analiza użyteczności stron (na podstawie Google Analytics)
- przygotowywanie treści do nowych stron; koordynowanie prac graficznych
- koordynacja wdrożenia programu partnerskiego; obsługa programu partnerskiego
- optymalizacja i monitorowanie kampanii linków sponsorowanych Google AdWords, Boksy Onet.
- Analiza zwrotu z inwestycji (na podstawie Google Analytics)
- Analiza użyteczności stron (na podstawie Google Analytics)
- przygotowywanie treści do nowych stron; koordynowanie prac graficznych
- koordynacja wdrożenia programu partnerskiego; obsługa programu partnerskiego
SEM Manager / Specjalistka AdWords
- Tworzenie optymalizacja i monitorowanie kampanii SEM: linków sponsorowanych Google AdWords, Boksy Onet.pl i WP.pl;
- kontakt z klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów
- sporządzanie raportów z kampanii, raportów zwrotu z inwestycji
- analiza skuteczności kampanii SEM (w tym konwersja/ROI)
- rekomendacje (SEO, web-usability) na podstawie analizy eksperckiej, gemiusTraffic oraz Google Analytics)
- praktyczna znajomość Edytora AdWords
- współudział w tworzeniu narzędzia do pomiaru ROI bazującego na cookies (przygotowanie wytycznych dla programisty, layout etc.)
- kontakt z klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów
- sporządzanie raportów z kampanii, raportów zwrotu z inwestycji
- analiza skuteczności kampanii SEM (w tym konwersja/ROI)
- rekomendacje (SEO, web-usability) na podstawie analizy eksperckiej, gemiusTraffic oraz Google Analytics)
- praktyczna znajomość Edytora AdWords
- współudział w tworzeniu narzędzia do pomiaru ROI bazującego na cookies (przygotowanie wytycznych dla programisty, layout etc.)
wystawiono
Pasjonatka w każdej dziedzinie. Pracując w firmie Net Solutions prowadziła dla mnie kampanie Adwords z rewelacyjnymi efektami. Obniżyła koszty reklamy wielokrotnie jednocześnie zwiększając skuteczność. Potrafi sprostać każdemu zadaniu. Posiada świetny zmysł w dziedzinie marketingu. Osoba bardzo kreatywna i wytrwała w dążeniu do celu. Mam nadzieję, że będzie mi dane jeszcze kiedyś z Panią Ewą współpracować.
Asystentka działu mediów (staż)
pomoc w przygotowaniach do Światowego Dnia Serca 2006
- uzupełnianie bazy danych
- monitoring telefoniczny
- opracowywanie list mediów
- pomoc w organizacji konkursu
- obsługa mediów podczas konferencji prasowej
- obsługa stoiska informacyjnego dla mediów w czasie ŚDS
Pomoc w przygotowaniach do eventu dla JOY (wydawnictwo Marquard Media)
- uaktualnianie bazy mediów
Research na potrzeby klienta BC MFD z branży restauracyjnej
- uzupełnianie bazy danych
- monitoring telefoniczny
- opracowywanie list mediów
- pomoc w organizacji konkursu
- obsługa mediów podczas konferencji prasowej
- obsługa stoiska informacyjnego dla mediów w czasie ŚDS
Pomoc w przygotowaniach do eventu dla JOY (wydawnictwo Marquard Media)
- uaktualnianie bazy mediów
Research na potrzeby klienta BC MFD z branży restauracyjnej
Szkolenia i kursy
*** SEM ***
Google AdWords: Kwalifikowany Specjalista: od 2010 (analiza, search, display)
https://adwords.google.com/professionals/profile/ind?id=017067355777605805814&hl=pl
* Reklama w sieci wyszukiwania Reklama w sieci wyszukiwania
* Reklamy graficzne Reklamy graficzne
* Raportowanie i analiza Raportowanie i analiza
Google AdWords: Kwalifikowany Specjalista: od 2010 (analiza, search, display)
https://adwords.google.com/professionals/profile/ind?id=017067355777605805814&hl=pl
* Reklama w sieci wyszukiwania Reklama w sieci wyszukiwania
* Reklamy graficzne Reklamy graficzne
* Raportowanie i analiza Raportowanie i analiza
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Marketing
Zarządzanie marką
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Zainteresowania
http://wcalyswiat.pl
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Apteczka Podróżnika
Grupa dla podróżników. Na co się szczepicie jadąc w konkretne części świata ? Co zabieracie ? Miejscowe cudowne specyfiki. Rady, wymiana doświadczeń etc.
Backpacking
Backpacking, czyli…
„Świat i wszystko, co na nim jest” - w taki sposób przed laty określono tematykę znanego chyba na całym globie magazynu National Geografic.