Ewa Lisiecka

Ewa Lisiecka

Menadżer Zespołu, Idea Finanse Paprocki sp. j
Białystok, podlaskie

Języki

angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Menadżer Zespołu
Idea Finanse Paprocki sp. j
• Aktywne pozyskiwanie nowych pracowników, ich szkolenie oraz bieżący nadzór nad zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż produktów z oferty pośredników finansowych tj.: kredytów gotówkowych, konsolidacyjnych, hipotecznych, produktów inwestycyjnych, unit linked, leasingu, kredytów dla firm
• Realizacja comiesięcznych planów sprzedaży własnej oraz podległego zespołu
• Aktywne pozyskiwanie klientów zainteresowanych poszczególnymi produktami, poprzez różne działania marketingowe i aktywną sprzedaż, w tym skuteczny telemarketing i oraz cross selling
• Bieżąca i aktywna współpraca z poszczególnymi bankami, firmami inwestycyjnymi, ubezpieczeniowymi w ramach oferowania produktów poszczególnych instytucji
Credit Agricole Bank Polska SA
Doradca Klienta, Skarbnik
• Aktywna sprzedaż wszystkich produktów finansowych Banku
• Realizacja comiesięcznych planów sprzedaży na poziomie znacznie przekraczającym oczekiwania firmy
• Aktywne pozyskiwanie klientów zainteresowanych poszczególnymi produktami, poprzez różne działania marketingowe i aktywną sprzedaż, w tym skuteczny telemarketing i oraz cross selling
• Budowanie trwałych i pozytywnych relacji z klientami, co pozwalało osiągać duży poziom zaufania i profesjonalnej obsługi w opiniach dużej rzeszy klientów
• Systematyczne osiąganie najlepszych wyników sprzedażowych w całym Regionie
Traffic Krzysztof Popławski
Specjalista ds. Reklamy
• Organizacja i prowadzenie komunikacji marketingowej w firmie, w tym kontakty z agencjami reklamowymi i mediami
• Organizacja szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych dla różnych grup pracowników firmy
• Współpraca z oddziałami handlowymi, monitoring działań konkurencji, nadzór nad standardem wizualizacji oddziałów
• Analiza kosztów i ocena skuteczności działań reklamowych
• Działania telemarketingowe, kontakt z byłymi, obecnymi oraz potencjalnymi klientami detalicznymi i odbiorcami hurtowymi
• Współpraca przy kompleksowym planowaniu i realizacji działań mających na celu kształtowanie wizerunku firmy i wzrostu sprzedaży
Logo
Asystentka Regionalnego Dyrektora Sprzedaż
Wolters Kluwer Polska Spółka z o.o.
• Prowadzenie oddziału regionalnego firmy w zakresie organizacyjnym, analitycznym oraz administracyjnym
• Prowadzenie kontroli i weryfikacja jakości pracy działu handlowego
• Przygotowywanie i raportowanie wyników oddziału do centrali firmy
• Planowanie rocznych budżetów oddziału oraz kwartalnych estymacji
• Obsługa klientów firmy w zakresie inicjowania sprzedaży bezpośredniej oraz sprzedaży telefonicznej
• Obsługa posprzedażowa oraz reklamacyjna klientów firmy
• Zawieranie umów z klientami oraz współpracownikami firmy
Logo
Dysponentka ds. Sprzedaży
AIG Credit SA Oddział Białystok
• Kompleksowa obsługa klientów
• Sprzedaż produktów finansowych AIG Banku
• Inicjowanie sprzedaży i aktywne pozyskiwanie klientów
• Negocjowanie parametrów finansowych produktów i finalizacja transakcji
• Obsługa posprzedażowa klientów firmy
• Bieżąca obsługa partnerów handlowych firmy
• Systematyczny monitoring ofert i produktów firm konkurencyjnych
• Umiejętna i efektywna współpraca z partnerami firmy, kierownictwem i personelem sklepów detalicznych
Logo
Sprzedawca
Firma Odzieżowa „Jotes” s.c.
• Sprzedaż produktów odzieżowych damskich i męskich w sieci sklepów firmy
• Dbanie o wizerunek firmy na lokalnym rynku

Szkolenia i kursy

Nowoczesne metody rozpoznawania autentyczności dokumentów publicznych, Auditora wewnętrznego, Excel (średnio oraz zaawansowany), Efektywna komunikacja w życiu codziennym, Zarządca nieruchomości, Profesjonalna Asystentka Dyrektora Handlowego, Body Language – wystąpienia publiczne, Pozyskiwanie funduszy unijnych z uwzględnieniem prawa zamówień publicznych oraz zarządzanie projektem, Księgowość komputerowa, Podstawy korzystania z internetu.

Edukacja

Logo
Zarządznie Przedsiębiorstwem, Blok Prawno-Ekonomiczny, magisterskie
WYŻSZ SZKOŁA EKONOMICZNA W BIAŁYMSTOKU

Specjalizacje

Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

Taniec, sport, podróże

Inne

Obszary specjalizacji:
Rekrutacja nowych pracowników, bieżące zarządzanie zespołem, planowanie jego pracy, motywowanie, budowanie trwałych relacji z Klientami, umiejętności analityczne, budowanie skutecznych metod komunikacji wewnątrz firmy i w kontaktach z Klientami, skuteczna sprzedaż produktów kredytowych i inwestycyjnych, skuteczność w rozwiązywaniu problemów i wdrażaniu nowych rozwiązań
Umiejętności:
Dobra obsługa komputera MS Office, Internet, prawo jazdy czynne kat. B