Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
PR Manager / Kierownik d.s PR i Komunikacji Korporacyjnej
- Kompleksowe planowanie i wdrażanie strategii PR firmy i marki dla wszystkich kategorii produktowych LG: GSM (Mobile Communications), RTV, AV (Home Entertainment), AGD (Home Appliance)
Zakres:
- Brand PR, Corporate PR
- Event PR (organizacja wydarzeń typu lifestyle oraz korporacyjnych)
- e-PR/ digital PR, kampanie PR w mediach społecznościowych,
- Blogger PR,
- Product Reviews PR
- Prowadzenie biura prasowego firmy i relacji prasowych z dziennikarzami
- Budowanie i kierowanie komunikacją na blogu firmowym
- Kształtowanie komunikacji z bloggerami
- Zarządzanie komunikacją kryzysową
- Współpraca PR z centralą LG Electronics Corp w Koreii
- Integrowanie komunikacji korporacyjnej między LGE PL oraz fabrykami LG w Polsce
Zakres:
- Brand PR, Corporate PR
- Event PR (organizacja wydarzeń typu lifestyle oraz korporacyjnych)
- e-PR/ digital PR, kampanie PR w mediach społecznościowych,
- Blogger PR,
- Product Reviews PR
- Prowadzenie biura prasowego firmy i relacji prasowych z dziennikarzami
- Budowanie i kierowanie komunikacją na blogu firmowym
- Kształtowanie komunikacji z bloggerami
- Zarządzanie komunikacją kryzysową
- Współpraca PR z centralą LG Electronics Corp w Koreii
- Integrowanie komunikacji korporacyjnej między LGE PL oraz fabrykami LG w Polsce
Senior PR Manager
Havas PR Warsaw (dawniej Euro RSCG Warsaw)
Prowadzenie kampanii PR w zakresie Brand, Consumer, Corporate, Internal, Interactive.
Przygotowywanie strategii i koncepcji projektów PR, koordynacja zintegrowanych kampanii, współpraca z lokalnymi oraz międzynarodowymi agencjami Euro RSCG Worldwide, zarządzanie zespołem i budżetami kampanii.
Przygotowywanie strategii i koncepcji projektów PR, koordynacja zintegrowanych kampanii, współpraca z lokalnymi oraz międzynarodowymi agencjami Euro RSCG Worldwide, zarządzanie zespołem i budżetami kampanii.
Szkolenia i kursy
Efektywność i planowanie kampanii mediowych - Starcom
Creative Business Idea - Euro RSCG Worldwide,
Prosumers Methodology - Euro RSCG Worldwide,
New trends in communication – International PR Seminar/Cannes,
Best Practise Consumer Communication/ Euro RSCG PR Workshop,
Internal PR Communication,
Kreatywność w Public Relations,
Analiza semiotyczna w komunikacji marketingowej,
Budowanie wartości marki,
Efektywne burze mózgów,
Zarządzanie projektami,
New Business Management - Euro RSCG
Sztuka prezentacji - szkolenie zewn.
Efektywne planowanie mediów i kampanii reklamowych
Media społecznościowe w komunikacji PR
Creative Business Idea - Euro RSCG Worldwide,
Prosumers Methodology - Euro RSCG Worldwide,
New trends in communication – International PR Seminar/Cannes,
Best Practise Consumer Communication/ Euro RSCG PR Workshop,
Internal PR Communication,
Kreatywność w Public Relations,
Analiza semiotyczna w komunikacji marketingowej,
Budowanie wartości marki,
Efektywne burze mózgów,
Zarządzanie projektami,
New Business Management - Euro RSCG
Sztuka prezentacji - szkolenie zewn.
Efektywne planowanie mediów i kampanii reklamowych
Media społecznościowe w komunikacji PR
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Inne
Zainteresowania
Nowe technologie, podróże, moda i współczesny design
Organizacje
Przewodnicząca Samorządu Studentów Instytutu Dziennikarstwa UW (2000-2001) oraz przedstawicielka studentów w Parlamencie Studentów UW (1999-2002)
Inne
Nagrody PR:
2012: Wydarzenie Doskonałe - nagroda magazynu Twój Styl za organizację Eventu "Wielkie Pranie z LG"
2012: Nominacja do nagrody marketingowej "Impactor 2011" za kampanię PR: "Wielkie Pranie z LG"
2010: 2 "Złote Spinacze 2010" za kampanię LG OnLife w kategorii najlepszy PR Produktu oraz Kreatywność
http://www.zlotespinacze.pl/2010,aktualnosci,13.html
- Nominacja w kat. European Excellence Awards 2010 dla projektu "OnLife" LG Electronics
- Nominacja w kat. Global Sabre Award 2011 "OnLife" LG Electronics
2009: LG EU Best Practice Award - nagroda PR za kampanię Tor Formuły 1 z LG
2007: "Pracownik Roku 2006" Euro RSCG Sensors
Artykuły w prasie branżowej:
www.ePR.pl - Kluczowe trendy w PR
http://www.epr.pl/kluczowe-trendy-pr-w-pigulce,teoria-pr,32227,1.html
Marketing przy Kawie - Jak budować wizerunek z pozoru "nudnego" produktu
http://marketing-news.pl/theme.php?art=1403
2012: Wydarzenie Doskonałe - nagroda magazynu Twój Styl za organizację Eventu "Wielkie Pranie z LG"
2012: Nominacja do nagrody marketingowej "Impactor 2011" za kampanię PR: "Wielkie Pranie z LG"
2010: 2 "Złote Spinacze 2010" za kampanię LG OnLife w kategorii najlepszy PR Produktu oraz Kreatywność
http://www.zlotespinacze.pl/2010,aktualnosci,13.html
- Nominacja w kat. European Excellence Awards 2010 dla projektu "OnLife" LG Electronics
- Nominacja w kat. Global Sabre Award 2011 "OnLife" LG Electronics
2009: LG EU Best Practice Award - nagroda PR za kampanię Tor Formuły 1 z LG
2007: "Pracownik Roku 2006" Euro RSCG Sensors
Artykuły w prasie branżowej:
www.ePR.pl - Kluczowe trendy w PR
http://www.epr.pl/kluczowe-trendy-pr-w-pigulce,teoria-pr,32227,1.html
Marketing przy Kawie - Jak budować wizerunek z pozoru "nudnego" produktu
http://marketing-news.pl/theme.php?art=1403
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne.
A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
FARMA INWENCJI
FARMA INWENCJI - miejsce dla inspiracji, stymulacji czasem też prowokacji, eksperymentowania i swobodnej wymiany doświadczeń związanych z inwencją i innym myśleniem.
Inspiracja przychodzi najczęście
first class
Dla ludzi ceniących życie na wysokim poziomie.Piękne przedmioty,sztukę,najnowsze technologie.
Homo Inquietus
Dla "ludzi niespokojnych", członków, sympatyków i osób zaangażowanych w rozwój fundacji Homo Inquietus.
Główne cele fundacji:
Działalność związana z upowszechnianiem polskiej myśli filozoficznej.
R
Kreatywność w Public Relations
Wszyscy wiemy, że każdy jest kreatywny:) Ale co oznacza kreatywność w PR?
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Partyzancki
Dla wszystkich lubiących działać kreatywnie, niekonwencjonalnie, nowocześnie. Jak przebojem i z pomysłem zdobyć i utrzymać rynek, Klientów, stworzyć nowe produkty i usługi. W końcu innowacyj
Mobile Internet
Grupa dla czytelników, miłośników i przeciwników miesięcznika "Mobile Internet" - najpopularniejszego czasopisma o telefonach komórkowych
Mobile Marketing & Interactive
Grupa osób wspierająca pomysłowe i użyteczne rozwiązania mobile marketingowe. „Liczy się pomysł technologia już jest!” - Rafał Piórkowski