Ewa Lis

Senior PR Manager, LG Electronics Polska
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

LG Electronics
PR Manager / Kierownik d.s PR i Komunikacji Korporacyjnej
- Kompleksowe planowanie i wdrażanie strategii PR firmy i marki dla wszystkich kategorii produktowych LG: GSM (Mobile Communications), RTV, AV (Home Entertainment), AGD (Home Appliance)

Zakres:
- Brand PR, Corporate PR
- Event PR (organizacja wydarzeń typu lifestyle oraz korporacyjnych)
- e-PR/ digital PR, kampanie PR w mediach społecznościowych,
- Blogger PR,
- Product Reviews PR

- Prowadzenie biura prasowego firmy i relacji prasowych z dziennikarzami

- Budowanie i kierowanie komunikacją na blogu firmowym
- Kształtowanie komunikacji z bloggerami

- Zarządzanie komunikacją kryzysową

- Współpraca PR z centralą LG Electronics Corp w Koreii

- Integrowanie komunikacji korporacyjnej między LGE PL oraz fabrykami LG w Polsce
Jarosław Babraj
Jarosław Babraj · klient
wystawiono
Jedna z najbardziej kompetentych osób w branży. Nic dodać nic ująć - praca z Ewą to czysta przyjemność, ale też wyzwanie :-)
Logo
Senior PR Manager
Havas PR Warsaw (dawniej Euro RSCG Warsaw)
Prowadzenie kampanii PR w zakresie Brand, Consumer, Corporate, Internal, Interactive.

Przygotowywanie strategii i koncepcji projektów PR, koordynacja zintegrowanych kampanii, współpraca z lokalnymi oraz międzynarodowymi agencjami Euro RSCG Worldwide, zarządzanie zespołem i budżetami kampanii.

Szkolenia i kursy

Efektywność i planowanie kampanii mediowych - Starcom
Creative Business Idea - Euro RSCG Worldwide,
Prosumers Methodology - Euro RSCG Worldwide,
New trends in communication – International PR Seminar/Cannes,
Best Practise Consumer Communication/ Euro RSCG PR Workshop,
Internal PR Communication,
Kreatywność w Public Relations,
Analiza semiotyczna w komunikacji marketingowej,
Budowanie wartości marki,
Efektywne burze mózgów,
Zarządzanie projektami,
New Business Management - Euro RSCG
Sztuka prezentacji - szkolenie zewn.
Efektywne planowanie mediów i kampanii reklamowych
Media społecznościowe w komunikacji PR

Edukacja

Logo
Strategia Marki, studia podyplomowe
Szkoła Strategii Marki/ SAR
Logo
Zarządzanie Marką, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Edgware College: English - Advanced Level, licencjackie
Edgware College, Londyn
Logo
Dziennikarstwo/ Public Relations i Marketing Medialny, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Sprzedaż
Inne

Zainteresowania

Nowe technologie, podróże, moda i współczesny design

Organizacje

Przewodnicząca Samorządu Studentów Instytutu Dziennikarstwa UW (2000-2001) oraz przedstawicielka studentów w Parlamencie Studentów UW (1999-2002)

Inne

Nagrody PR:

2012: Wydarzenie Doskonałe - nagroda magazynu Twój Styl za organizację Eventu "Wielkie Pranie z LG"

2012: Nominacja do nagrody marketingowej "Impactor 2011" za kampanię PR: "Wielkie Pranie z LG"

2010: 2 "Złote Spinacze 2010" za kampanię LG OnLife w kategorii najlepszy PR Produktu oraz Kreatywność
http://www.zlotespinacze.pl/2010,aktualnosci,13.html

- Nominacja w kat. European Excellence Awards 2010 dla projektu "OnLife" LG Electronics
- Nominacja w kat. Global Sabre Award 2011 "OnLife" LG Electronics

2009: LG EU Best Practice Award - nagroda PR za kampanię Tor Formuły 1 z LG

2007: "Pracownik Roku 2006" Euro RSCG Sensors


Artykuły w prasie branżowej:

www.ePR.pl - Kluczowe trendy w PR

http://www.epr.pl/kluczowe-trendy-pr-w-pigulce,teoria-pr,32227,1.html

Marketing przy Kawie - Jak budować wizerunek z pozoru "nudnego" produktu

http://marketing-news.pl/theme.php?art=1403

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Content Marketing
Content Marketing
If You’re Not Content Marketing You’re Not Marketing
Creative & Innovative
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne. A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
FARMA INWENCJI
FARMA INWENCJI
FARMA INWENCJI - miejsce dla inspiracji, stymulacji czasem też prowokacji, eksperymentowania i swobodnej wymiany doświadczeń związanych z inwencją i innym myśleniem. Inspiracja przychodzi najczęście
first class
first class
Dla ludzi ceniących życie na wysokim poziomie.Piękne przedmioty,sztukę,najnowsze technologie.
Homo Inquietus
Homo Inquietus
Dla "ludzi niespokojnych", członków, sympatyków i osób zaangażowanych w rozwój fundacji Homo Inquietus. Główne cele fundacji: Działalność związana z upowszechnianiem polskiej myśli filozoficznej. R
Kreatywność w Public Relations
Kreatywność w Public Relations
Wszyscy wiemy, że każdy jest kreatywny:) Ale co oznacza kreatywność w PR?
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Partyzancki
Marketing Partyzancki
Dla wszystkich lubiących działać kreatywnie, niekonwencjonalnie, nowocześnie. Jak przebojem i z pomysłem zdobyć i utrzymać rynek, Klientów, stworzyć nowe produkty i usługi. W końcu innowacyj
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
Mobile Internet
Mobile Internet
Grupa dla czytelników, miłośników i przeciwników miesięcznika "Mobile Internet" - najpopularniejszego czasopisma o telefonach komórkowych
Mobile Marketing & Interactive
Mobile Marketing & Interactive
Grupa osób wspierająca pomysłowe i użyteczne rozwiązania mobile marketingowe. „Liczy się pomysł technologia już jest!” - Rafał Piórkowski