Umiejętności
planowanie eventów
Fitness
Marketing sportowy
Trade Marketing
Organizowanie eventów
sponsoring
1
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Marketingu Sportowego
- planowanie i przygotowywanie aktywacji sponsoringowych dla marki 4F,
- opracowanie komunikacji oraz wdrażanie kampanii marketingowych,
- ścisła współpraca ze sportowcami, zwiazkami sportowymi oraz komitetami olimpijskimi,
- negocjacje kontaktów sponsoringowych oraz przygotowanie umów,
- nadzór nad procesem przygotowania kolekcji specjalnych (sportowych),
- współpraca z agencjami kreatywnymi oraz eventowymi podczas planowania i realizacji działań reklamowych i promocyjnych,
- podział i kontrola budżetu.
- opracowanie komunikacji oraz wdrażanie kampanii marketingowych,
- ścisła współpraca ze sportowcami, zwiazkami sportowymi oraz komitetami olimpijskimi,
- negocjacje kontaktów sponsoringowych oraz przygotowanie umów,
- nadzór nad procesem przygotowania kolekcji specjalnych (sportowych),
- współpraca z agencjami kreatywnymi oraz eventowymi podczas planowania i realizacji działań reklamowych i promocyjnych,
- podział i kontrola budżetu.
Specjalista ds. Marketingu
- monitoring i organizacja akcji mikromarketingowych w Regionach,
- przygotowanie oraz dystrybucja materiałów BTL do Sieci Sprzedaży,
- zamawianie i dystrybucja upominków dla Klientów,
- współpraca z agencjami kreatywnymi podczas planowania i realizacji działań reklamowych i promocyjnych,
- współpraca z drukarniami oraz innymi dostawcami,
- wsparcie przy realizacji projektów oraz raportowanie działań z obszaru CSR,
- rozliczanie faktur zakupu,
- podział i kontrola budżetu.
- przygotowanie oraz dystrybucja materiałów BTL do Sieci Sprzedaży,
- zamawianie i dystrybucja upominków dla Klientów,
- współpraca z agencjami kreatywnymi podczas planowania i realizacji działań reklamowych i promocyjnych,
- współpraca z drukarniami oraz innymi dostawcami,
- wsparcie przy realizacji projektów oraz raportowanie działań z obszaru CSR,
- rozliczanie faktur zakupu,
- podział i kontrola budżetu.
Specjalista ds. Wsparcia Zarządu
- organizacja warsztatów oraz konferencji dla obszaru bankowości korporacyjnej,
- wsparcie Wiceprezesa Zarządu w przygotowywaniu prezentacji oraz raportów na spotkania organizowane w ramach departamentów oraz na posiedzenia Rady Nadzorczej,
- monitoring realizacji celów strategicznych bankowości korporacyjnej.
- przygotowanie komunikatów do sieci sprzedaży we współpracy z innymi departamentami,
- współpraca z departamentem marketingu w zakresie przygotowania materiałów reklamowych,
- prowadzenie kalendarza spotkań Wiceprezesa Zarządu,
- organizacja podróży służbowych.
- wsparcie Wiceprezesa Zarządu w przygotowywaniu prezentacji oraz raportów na spotkania organizowane w ramach departamentów oraz na posiedzenia Rady Nadzorczej,
- monitoring realizacji celów strategicznych bankowości korporacyjnej.
- przygotowanie komunikatów do sieci sprzedaży we współpracy z innymi departamentami,
- współpraca z departamentem marketingu w zakresie przygotowania materiałów reklamowych,
- prowadzenie kalendarza spotkań Wiceprezesa Zarządu,
- organizacja podróży służbowych.
Stażysta w Departamencie Komunikacji Korporacyjnej
- przygotowanie i realizacja projektu rebrandingowego, w tym materia łów materiałów BTL,
- przygotowanie oraz nadzór nad procesem dystrybucji materiałów POS,
- wsparcie w procesie przygotowania kampanii wizerunkowej banku,
- wsparcie oraz koordynacja projektów wewnątrzbankowych,
- współpraca z agencjami kreatywnymi podczas planowania i realizacji działań reklamowych i promocyjnych,
- nadzór nad procesem zamówień i dystrybucji upominków dla klientów i kontrahentów,
- tworzenie i koordynacja rozliczeń budżetu projektów.
- przygotowanie oraz nadzór nad procesem dystrybucji materiałów POS,
- wsparcie w procesie przygotowania kampanii wizerunkowej banku,
- wsparcie oraz koordynacja projektów wewnątrzbankowych,
- współpraca z agencjami kreatywnymi podczas planowania i realizacji działań reklamowych i promocyjnych,
- nadzór nad procesem zamówień i dystrybucji upominków dla klientów i kontrahentów,
- tworzenie i koordynacja rozliczeń budżetu projektów.
Fan City Tour Coordinator
Fan City Tour - jeden z trzech najważniejszych projektów aktywacji on-event w trakcie UEFA EURO 2012 na zlecenie firmy Carlsberg Polska:
- planowanie i koordynowanie projektu, w tym m.in.: wspieranie, nadzór nad procesem sprzedaży piwa; sporządzanie raportów sprzedażowych, relacji z przebiegu projektu.
- planowanie i koordynowanie projektu, w tym m.in.: wspieranie, nadzór nad procesem sprzedaży piwa; sporządzanie raportów sprzedażowych, relacji z przebiegu projektu.
Event Manager
SportZone/KitePark
- współtworzenie i koordynowanie projektów sponsoringowych dla Klienta,
- przygotowanie oraz prowadzenie działań promocyjnych: opieka nad stroną www, przygotowywanie eventów, materiałów POS,
- organizacja imprez integracyjnych,
- zarządzanie 15-osobowym zespołem pracowników,
- planowanie i kontrola budżetu,
- prowadzenie Biura Obsługi Klienta,
- organizacja i promocja zagranicznych wyjazdów szkoleniowych.
- przygotowanie oraz prowadzenie działań promocyjnych: opieka nad stroną www, przygotowywanie eventów, materiałów POS,
- organizacja imprez integracyjnych,
- zarządzanie 15-osobowym zespołem pracowników,
- planowanie i kontrola budżetu,
- prowadzenie Biura Obsługi Klienta,
- organizacja i promocja zagranicznych wyjazdów szkoleniowych.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing handlowy
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Sport/Rekreacja
Zainteresowania
Kitesurfing
Narciarstwo freestyle’owe oraz freeride
Snowboard freeride
Narciarstwo freestyle’owe oraz freeride
Snowboard freeride
Inne
Prawo jazdy kat. B
Obsługa programów komputerowych:
MS Office - zaawansowany
Adobe Photoshop - podstawowy
Obsługa programów komputerowych:
MS Office - zaawansowany
Adobe Photoshop - podstawowy