Ewa Jeleńska

Ewa Jeleńska

Specjalista w Dziale Handlu i Zaopatrzenia
Szczecin, zachodniopomorskie

Umiejętności

zarządzanie zmianą MS Office Prawo jazdy kat B skuteczność w działaniu proaktywność Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Inteligencja emocjonalna odpowiedzialność za powierzone zadania zarządzanie zespołem sprzedażowym konsekwencja w działaniu i dążeniu do celu Coaching sprzedażowy duża motywacja wewnętrzna, nastawienie na cel i na Klienta Umiejętność radzenia sobie ze stresem, pracy w zespole i szybkiego uczenia się Kooperacja umiejętność wzmacniania innych znajomość reguł udzielania feedbacku

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Fire Stop Sp. z o.o.
Specjalista w Dziale Handlu i Zaopatrzenia
Zamawianie specjalistycznych materiałów
kontakty z dostawcami, obsługa zapytań ofertowych
Logo
Pracownik administracyjno - handlowy
GeoPerfekt.Usługi geodezyjno - kartograficzne.Daniel Jeleński
Pozyskiwanie klientów
Prowadzenie firmy wspólnie z mężem
Obsługa płatności firmowych, fakturowanie
E-kierowca Sp. z o.o.
Trener Wewnętrzny
Prowadzenie szkoleń i warsztatów dla Działu Handlowego (szkolenia sprzedażowe i produktowe).
Prowadzenie kontroli jakości rozmów pracowników Działu Handlowego.
Coaching pracowników Działu Handlowego i Działu Wsparcia i Obsługi Klienta.
Badanie potrzeb szkoleniowych pracowników.
Koordynowanie szkoleń pracowników firmy.
Redagowanie skryptów rozmów, materiałów szkoleniowych, redagowanie instrukcji produktowych.
Logo
Właściciel
Akademia Rozwoju Osobistego Ewa Jeleńska
Szkolenia na zlecenie firmy Teichert&Partners w projekcie ZART Klimat na rozwój.
Sesje coachingowe.

Tematy wybranych samodzielnie przeprowadzonych modułów szkoleniowych:
• Kształtowanie umiejętności handlowych,
• Aktywna sprzedaż i pozyskiwanie klienta,
• Sztuka komunikowania się,
• Komunikacja interpersonalna,
• Model zarządzania sytuacyjnego Blancharda.
E-kierowca Sp. z o.o.
Kierownik działu handlowego
Zarządzanie pracą zespołu 4 Telefonicznych Doradców Klienta.
Realizacja celów sprzedażowych.
Motywowanie pracowników.
Prowadzenie szkoleń sprzedażowych.
Kontrola i poprawa jakości rozmów.
Rekrutacja pracowników Działu Handlowego.
Rajapack Poland
Specjalista d/s sprzedaży
Przyjmowanie zamówień, cross-selling i up-selling.
Logo
Lider Zespołu Sprzedaży w Dziale Sprzedaży Elektronicznej
Unizeto Technologies S.A./Asseco Data Systems
Koordynowanie pracy Operatorów Call Center.
Rekrutacje, szkolenie pracowników.
Projektowanie systemów motywacyjnych.
Realizacja celów sprzedażowych.
Kontrola jakości prowadzonych rozmów.
Redagowanie skryptów rozmów i materiałów szkoleniowych.
Logo
Call Center Operator
Unizeto Technologies S.A./Asseco Data Systems
Obsługa połączeń przychodzących – wsparcie techniczne.
Połączenia wychodzące – sprzedaż podpisu elektronicznego, selekcja klientów zainteresowanych wdrożeniem Elektronicznej Skrzynki Podawczej.
AP-CART Sp. z o.o.
koordynator ds. sprzedaży
Koordynowanie realizacji zamówień materiałów eksploatacyjnych.
AP-CART Sp. z o.o.
Stacjonarny Przedstawiciel Handlowy
Telefoniczna sprzedaż materiałów eksploatacyjnych na terenie województwa śląskiego.

Szkolenia i kursy

Przywództwo a budowanie efektywnych zespołów – Unizeto Technologies S.A. Głębocka – Szurko (16h),
Komunikacja w firmie – Altkom Akademia (16h),
Standardy procesu sprzedaży – Arkana K&K Katarzyna Łukaszuk (20h),
Szkolenie sprzedażowe – Rajasale Book – Pierre Humm (8h),
Proces sprzedaży dla doświadczonych handlowców – Altkom Akademia (16h).
Zarządzanie zmianą – Teichert & Partners (8h),
Negocjacje handlowe i obrona marży – Altkom Akademia (16h).

Edukacja

Logo
Rekrutacja i rozwój pracowników, studia podyplomowe
Uniwersytet Szczeciński
Logo
Akademia Coachingu – realizowane przez Teichert & Partners,, studia podyplomowe
Szczecińska Szkoła Wyższa Collegium Balticum
Logo
Szkoła Trenerów Biznesu, studia podyplomowe
WSZ Collegium Balticum
Logo
Politologia, magisterskie
Uniwersytet Szczeciński
Logo
Integracja europejska, licencjackie
WSZ Collegium Balticum

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Jazda konna, wycieczki górskie, gry planszowe.

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Architektura Krajobrazu
Architektura Krajobrazu
Projektowanie i kształtowanie terenów zieleni, skala miejsca, projektowanie wielkoprzestrzenne.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
coaching
coaching
Coaching to wyjątkowa i skuteczna forma pracy na różnych obszarów i osób które oczekują ,,czegoś" od zycia co pozwoli ,,złąpać wiatr w żagle" by móc dotrzeć tam gdzie czują się spełnieni i
Jeździectwo
Jeździectwo
Konie, koniki, jazda konna, rekreacja, sport.. P.S. Nie przyjmujemy osób anonimowych.
labradoromaniacy
labradoromaniacy
Labrador Retriever
Life Coaching
Life Coaching
Life Coaching - by żyło się lepiej... ;-)
NICK VUJICIC W POLSCE
NICK VUJICIC W POLSCE
Największe wydarzenie motywacyjne w Europie. Nick Vujicic, Les Brown, Łukasz Jakóbiak, Jakub B. Bączek.
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Szkolenia
Szkolenia
Co nowego w szkoleniach?
trenerzy biznesu
trenerzy biznesu
Dla tych, dla których szkolenia są pasją i wierzą ,że tak chociaż trochę można zmienić świat na lepsze...