Ewa Kobrzyńska-Żuraw

Menedżer
Białystok, podlaskie

Umiejętności

Coaching Microsoft Office Zarządzanie zespołem Negocjacje kontraktu zdolności organizacyjne

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Aegon
Dyrektor sprzedaży
Rekrutacja i tworzenie zespołu sprzedażowego;
Wdrożenie pracownika do organizacji;
Zarządzanie zespołem;
Realizacja planów sprzedażowych;
Organizacja i koordynowanie procesów szkoleniowych (szkolenia wstępne, rozwojowe, zewnętrzne);
Udział w projekcie rozwoju sieci sprzedaży na terenie województwa Podlaskiego;
Bieżące raportowanie wyników;
Grupa Allianz Polska
Menadżer Sieci Multiagencyjnej
Zarządzanie zespołem multiagentów w zakresie sprzedaży produktów ubezpieczeniowych majątkowych i życiowych na terenie województwa Podlaskiego i Warmińsko Mazurskiego;
Realizację założonych celów rekrutacyjnych i sprzedażowych;
Prowadzenie szkoleń warsztatów i treningów sprzedażowych, z zakresu umiejętności produktowych, systemowych, z zakresu obsługi Klienta oraz wdrożenia pracownika do organizacji;
Tworzenie programów oraz materiałów szkoleniowych;
Organizacja i koordynowanie procesów sprzedażowych (szkolenia wstępne, rozwojowe);
Merytoryczne wsparcie agentów;
Bieżące raportowanie wyników;
Grupa Allianz Polska
Menedżer ds rekrutacji i wdrażania
Budowa i rozwój zespołu sprzedażowego;
Realizacja celów sprzedażowych zespołu;
Coaching pracowników oraz prace nad zwiększeniem efektywności i ich zaangażowania;
Prowadzenie szkoleń i warsztatów głównie produktowych dla zespołu sprzedażowego;
Tworzenie planów wdrożeń dla działań optymalizacyjnych (analiza, harmonogramy, raportowanie);
Bieżące raportowanie wyników;
Grupa Allianz Polska
Agent ubezpieczeniowy
Aktywne poszukiwanie klienta;
Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych zarówno życiowych jak i majątkowych;
Obsługa klienta z zakresu ubezpieczeń życiowych i majątkowych;
Logo
Manager
Kluby muzyczne Pub Strych; Knay; Nowy Świat w Białymstoku
Nadzór nad podległymi klubami;
▪ Dbałość o zaopatrzenie;
▪ Organizacja imprez okolicznościowych;

Szkolenia i kursy

Rekrutacja i selekcja pracowników
Zarządzanie zespołem handlowym
Proces sprzedaży

Edukacja

Logo
Historia, magisterskie
Uniwersytet w Białymstoku

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie

Zainteresowania

Teatr
Film
Narciarstwo
Żeglarstwo
Ekologia i ochrona środowiska
Architektura i projektowanie wnętrzTeatr
Film
Narciarstwo
Żeglarstwo
Ekologia i ochrona środowiska
Architektura i projektowanie wnętrz

Inne

Jestem Menedżerem specjalizującym się w zarządzaniu , rekrutacji, szkoleniach z zakresu procesu sprzedaży oraz standardów obsługi Klienta. W codziennej pracy z zespołem kieruję się dbałością o organizację pracy. Na bieżąco monitoruję osiągane przez zespół wyniki dbając o efektywność i jakość realizowanych przez nas zadań. Moim priorytetem jest, aby proces obsługi klienta spełniał wysokie standardy. Każda sprzedaż musi być podyktowana przede wszystkim potrzebami klienta. Taka postawa biznesowa pozwala na zbudowanie trwałych relacji z klientem, co staram się przekazać moim bezpośrednim współpracownikom. Wartości, którymi się kieruję pozwoliły mi stworzyć silne, pozytywne relacje pomiędzy mną a moimi klientami jak również mną a moimi podwładnymi. Efektem tego jest realizacja z góry określonych celów. Zarządzałam siecią multiagencyjną licząca około 700 agentów. Dobra organizacja pracy, wsparcie merytoryczne, uwaga skierowana na drugiego człowieka, gotowość do pomocy, ale również konsekwencja w realizacji postawionych przed nimi wymagań to czynniki, dzięki którym możliwa była realizacja zadań.
Jestem magistrem Historii. Studia humanistyczne dały mi szersze spojrzenie na biznes. Jak pokazuje Historia każdy skutek ma swoją przyczynę, analogicznie jest w biznesie.
Ponieważ lubię pracować z ludźmi, lubię im pomagać dlatego po za pracą zawodową zajmuję się aktywną sprzedażą i budowaniem zespołów w sieciach wykorzystujących Multi Level Marketing.