Umiejętności
Corporate Branding
GIMP
Microsoft Office
SketchUp
Zakupy
zaopatrzenie
zarządzanie marką
Negocjacje z dostawcami
aranżacja wnętrz i ekspozycji
Twilight Render
Praca Artystyczna
Języki
angielski
biegły
hiszpański
dobry
koreański
podstawowy
norweski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Merchandising Manager
Pozyskiwanie towaru oraz zarządzanie jego sprzedażą i poziomem zapasu poprzez:
planowanie struktury asortymentowej kolekcji
tworzenie zapotrzebowania na kolekcję, raportów porównujących KPI
realizacja budżetu zamówień (ilościowego i wartościowego)
kontrola procesu zamówień towaru
monitoring dostaw, zatwierdzanie terminów wejścia do sprzedaży/cen hurtowych oraz detalicznych
relokacja towaru, zmiana cen
zarządzanie stockiem posezonowym
zarządzanie domówieniami towaru
praca w programie SAI oraz CDN
planowanie struktury asortymentowej kolekcji
tworzenie zapotrzebowania na kolekcję, raportów porównujących KPI
realizacja budżetu zamówień (ilościowego i wartościowego)
kontrola procesu zamówień towaru
monitoring dostaw, zatwierdzanie terminów wejścia do sprzedaży/cen hurtowych oraz detalicznych
relokacja towaru, zmiana cen
zarządzanie stockiem posezonowym
zarządzanie domówieniami towaru
praca w programie SAI oraz CDN
Product Manager
współtworzenie kolekcji obuwia damskiego i galanterii skórzanej, stałe śledzenie trendów w modzie, poszukiwanie inspiracji tak w branży jak i poza nią na kreowanie wizerunku marki, przygotowywanie całościowych, sezonowych prezentacji obuwia, dbanie o poprawną estetykę i prezencję showroomu z produktami, badanie oczekiwań konsumentów, zarządzanie portfelem dostawców, organizacja dostaw towaru od dostawców zewnętrznych, gwarantujące terminowość dostaw, odpowiednią jakość oraz ceny zakupu umożliwiające realizację założonej marży oraz CF, dokonywanie zakupów od dostawców zagranicznych wedle kalendarza handlowego oraz zapotrzebowania, rozpowszechnianie pozytywnego wizerunku marki (jakości, trwałości, stylistyki i dbałości o detale) w świecie branżowym poprzez spotkania z klientem biznesowym, wyjazdy na targi, wyjazdy zakupowe, monitoring salonów, rozmowy ze sprzedawcami i klientami marki.
Spec. ds. Marketingu
działania skierowane na budowanie "siły marki"- lojalności klientów, wzmocnienia jej wartości, tworzenie i realizacja planów komunikacji marketingowej z rynkiem w zgodzie ze strategią korporacyjną, współpraca z agencjami kreatywnymi, agencjami PR podczas tworzenia materiałów BTL, ATL, co sezonowa analiza sprzedaży, badania ilościowe i jakościowe wśród pracowników sprzedaży oraz konsumentów, współpraca z z Działem Planowania i Produkcji, składanie ilościowych zamówień do produkcji na kolekcję sezonową jak i spracowania, stały kontakt i wsparcie pracy pionu handlowego (przedstawicieli handlowych)
Szkolenia i kursy
Kurs Florysta- AP Edukacja Koszalin (kwiecień-maj 2015)
Negocjacje handlowe- Biuro Karier Zawodowych UŁ, KP Konsultant, Redan S.A. (lipiec 2007)
Komunikacja i typy osobowości- Meritum Consulting (grudzień 2007)
Szkolenie ze sprzedaży bezpośredniej w salonie Gino Rossi SA w Warszawie (wrzesień 2007)
Organizacja wielu konferencji i wydarzeń naukowych, modowych np.Dni Mody Łódź 2007
Negocjacje handlowe- Biuro Karier Zawodowych UŁ, KP Konsultant, Redan S.A. (lipiec 2007)
Komunikacja i typy osobowości- Meritum Consulting (grudzień 2007)
Szkolenie ze sprzedaży bezpośredniej w salonie Gino Rossi SA w Warszawie (wrzesień 2007)
Organizacja wielu konferencji i wydarzeń naukowych, modowych np.Dni Mody Łódź 2007
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Kreacja
Zakupy
Inne
Zainteresowania
KOREA PD (kultura masowa)
ARANŻACJA PRZESTRZENI
ZUMBA, FITNESS
PODRÓŻE
ŚPIEW i TANIEC
KINO
DZIAŁANIA ARTYSTYCZNE
ARANŻACJA PRZESTRZENI
ZUMBA, FITNESS
PODRÓŻE
ŚPIEW i TANIEC
KINO
DZIAŁANIA ARTYSTYCZNE
Inne
wokalistka zespołu Epka
sopranistka Rørvik Gospel Kor
chórzystka Trondheim Gospel Kor
sopranistka Rørvik Gospel Kor
chórzystka Trondheim Gospel Kor
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Design
czyli grafika komputerowa szeroko pojęta. Grupa dla wszysktich webdesignerów, operatorów DTP, projektantów.
RODZICE I DZIECI
Grupa dla osób zainteresowanych wymianą informacji i doświadczeń dotyczących wychowania dzieci, rozwijania więzi emocjonalnej z dziećmi, sposobami spędzania z nimi czasu wolnego, etc.