Ewa Jolanta Wojdyło
specjalista ds reklamacji, SKOK Stefczyka
Gdańsk,
pomorskie
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
specjalista ds. reklamacji
- obsługa zgłoszeń reklamacyjnych wprowadzonych do ewidencji
- analiza oraz realizacja zgłoszeń reklamacyjnych
- udzielanie odpowiedzi na zgłoszenia reklamacyjne klientów
- realizacja polityki i jakości SKOK
- opiniowanie i udzielanie odpowiedzi na zgłoszenia reklamacyjne członków
- dokonywanie korekt kont systemowych
- analiza oraz realizacja zgłoszeń reklamacyjnych
- udzielanie odpowiedzi na zgłoszenia reklamacyjne klientów
- realizacja polityki i jakości SKOK
- opiniowanie i udzielanie odpowiedzi na zgłoszenia reklamacyjne członków
- dokonywanie korekt kont systemowych
dysponent i specjalista ds. sprzedaży
- budowanie relacji z Klientem
- zajmowanie się doradztwem finansowym
- pozyskiwanie Klientów
- aktywna sprzedaż produktów finansowych
- promowanie usług finansowych (kredyty, pożyczki, lokaty)
- obsługa transferów pieniężnych Western Union
- weryfikacja raportów BIK SA
- analiza i badanie zdolności kredytowej Klientów
- kompletowanie i analiza dokumentacji kredytowej Klientów (instytucjonalnych i indywidualnych)
- zajmowanie się doradztwem finansowym
- pozyskiwanie Klientów
- aktywna sprzedaż produktów finansowych
- promowanie usług finansowych (kredyty, pożyczki, lokaty)
- obsługa transferów pieniężnych Western Union
- weryfikacja raportów BIK SA
- analiza i badanie zdolności kredytowej Klientów
- kompletowanie i analiza dokumentacji kredytowej Klientów (instytucjonalnych i indywidualnych)
asystent kierownika działu windykacji
SKOK św. Antoniego
- prowadzenie i aktualizacja bazy danych dłużników
- prowadzenie rozmów z dłużnikami i ustalanie spłat należności
- sporządzanie pozwów i wniosków do Sądu (przy współpracy z obsługą prawną)
- wyliczanie odsetek ustawowych od zadłużenia Klientów
- aktywna współpraca z Kancelarią prawną
- prowadzenie rozmów z dłużnikami i ustalanie spłat należności
- sporządzanie pozwów i wniosków do Sądu (przy współpracy z obsługą prawną)
- wyliczanie odsetek ustawowych od zadłużenia Klientów
- aktywna współpraca z Kancelarią prawną
Szkolenia i kursy
„Profesjonalna Obsługa Klienta” – Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów, Gdańsk 05.2004r.
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
podróże
koszykówka
sporty motoryzacyjne
film
fotografia
koszykówka
sporty motoryzacyjne
film
fotografia
Inne
DODATKOWE KWALIFIKACJE
Programy komputerowe: Word, Excel, Lotus Notes
Prawo jazdy: kategoria B
NABYTE UMIEJĘTNOŚCI
- doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych i w obsłudze klienta,
- samodzielna i aktywna budowa kontaktów z klientami i współpracownikami
Programy komputerowe: Word, Excel, Lotus Notes
Prawo jazdy: kategoria B
NABYTE UMIEJĘTNOŚCI
- doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych i w obsłudze klienta,
- samodzielna i aktywna budowa kontaktów z klientami i współpracownikami
Grupy
Akademia Edukacji Regionalnej ARP S.A.
Akademia Edukacji Regionalnej jest działem szkoleniowym Agencji Rozwoju Pomorza S.A. Na pomorskim rynku szkoleniowym działamy od 1999r. Nasze szkolenia dotyczą funduszy europejskich, zarządzania proje
Tanie latanie
Informacje o promocjach lotniczych (linie tradycyjne i tanie linie lotnicze). Radzimy jak latać tanio.