Umiejętności
Księgowość
Umiejętności analityczne
CRM
ISO 27001
Laminowanie
Microsoft Excel
Microsoft Office
Drukarki
Pisanie tekstów SEO
Wordpress
ochrona danych osobowych
Obsługa kasy fiskalnej
Obsługa klienta
Prawo jazdy kat B
KPiR
Bindowanie
płatnik, symfonia, optima
Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych
skanowanie
PISANIE UMÓW
wicrosoft word
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Asystent ds. Kadr i Płac
Good Care - biuro rachunkowe
- Sporządzanie umów o pracę, cywilnoprawnych, informacji potwierdzających warunki pracy dla pracownika, tworzenie akt osobowych, sprawdzanie terminowości badań lekarskich i BHP, wystawianie skierowań na badania lekarskie, prowadzenie ewidencji urlopowej, korespondencji komorniczej, wystawianie zaświadczeń dla pracowników.
Praktykant
Biuro Rachunkowe ProCalculo
- Prowadzenia akt osobowych, sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS, dokumentacji kadrowej (listy płac, ewidencja czasu pracy, ewidencja urlopów, zaświadczenia, umowy, aneksy do umów, deklaracje podatkowe).
- Księgowanie dowodów sprzedaży oraz zakupów, sprawdzanie rozliczeń, sporządzanie deklaracji podatkowych.
- Księgowanie dowodów sprzedaży oraz zakupów, sprawdzanie rozliczeń, sporządzanie deklaracji podatkowych.
Audytor wewnętrzny (samodzielny specjalista)
Agencja Bezpieczeństwa Komunikacji Kryptos Sp. z o.o.
- Prowadzenie audytów z zakresu stosowania przepisów ustawy o ochronie danych osobowych. Moja praca polegała na prowadzeniu rozmów, sprawdzaniu zabezpieczeń
i dostępu do zbiorów danych osobowych, ewidencjonowaniu zbiorów. Audyty w działach księgowych, kadrowych, administracji oraz marketingu.
- Tworzenie dokumentacji z zakresu ochrony danych osobowych (zgodna z ustawą, rozporządzeniem i wskazówkami GIODO- powołanie na normę ISO 27001) oraz zgłoszeń zbiorów zawierających dane osobowe do GIODO. Praca w programie MS Excel i Word.
- Opisywanie systemów informatycznych, w których znajdują się dane osobowe oraz określanie relacji między nimi.
- Uczestnictwo w procesie tworzenia aplikacji wspomagającej pracę ABI (dostosowanie aplikacji do przepisów prawa, tworzenie wzorów dokumentów, sprawdzanie funkcjonalności).
- Pomoc przy prowadzeniu księgowości ( 6 miesięcy - rozliczanie WDT/ WNT, fakturowanie, księgowanie faktur zakupu i sprzedaży, prowadzenie i rozliczanie magazynu – konta księgowe z grupy 300 i 700 oraz 130 i 220, deklaracje VAT, VAT EU). Praca w programie Excel – zrobienie szablonów arkuszy do rejestrowania zdarzeń gospodarczych i do księgowania na poszczególnych kontach księgowych oraz do prowadzenia rozliczeń.
- Pisanie artykułów - ochrona danych osobowych a kodeks pracy– znajomość WordPress
i SEO.
- Przygotowywanie dział FAQ związku z prowadzeniem przez firmę sprzedaży szyfrowanych dysków. Wykonywanie zadań związanych z ich sprzedażą – prowadzenie cennika – obliczanie marż, pisanie ofert handlowych oraz prowadzenie korespondencji e-mailowej, przyjmowanie zamówień, nadzór nad magazynem, fakturowanie, wysyłanie towaru.
- Organizowanie pracy biura – odbieranie i nadawanie poczty, obieg dokumentów, współpraca z firmami dostarczającymi artykuły biurowe, odbieranie telefonów, monitorowanie kalendarza spotkań, dbanie o porządek i zaopatrzenie biura.
i dostępu do zbiorów danych osobowych, ewidencjonowaniu zbiorów. Audyty w działach księgowych, kadrowych, administracji oraz marketingu.
- Tworzenie dokumentacji z zakresu ochrony danych osobowych (zgodna z ustawą, rozporządzeniem i wskazówkami GIODO- powołanie na normę ISO 27001) oraz zgłoszeń zbiorów zawierających dane osobowe do GIODO. Praca w programie MS Excel i Word.
- Opisywanie systemów informatycznych, w których znajdują się dane osobowe oraz określanie relacji między nimi.
- Uczestnictwo w procesie tworzenia aplikacji wspomagającej pracę ABI (dostosowanie aplikacji do przepisów prawa, tworzenie wzorów dokumentów, sprawdzanie funkcjonalności).
- Pomoc przy prowadzeniu księgowości ( 6 miesięcy - rozliczanie WDT/ WNT, fakturowanie, księgowanie faktur zakupu i sprzedaży, prowadzenie i rozliczanie magazynu – konta księgowe z grupy 300 i 700 oraz 130 i 220, deklaracje VAT, VAT EU). Praca w programie Excel – zrobienie szablonów arkuszy do rejestrowania zdarzeń gospodarczych i do księgowania na poszczególnych kontach księgowych oraz do prowadzenia rozliczeń.
- Pisanie artykułów - ochrona danych osobowych a kodeks pracy– znajomość WordPress
i SEO.
- Przygotowywanie dział FAQ związku z prowadzeniem przez firmę sprzedaży szyfrowanych dysków. Wykonywanie zadań związanych z ich sprzedażą – prowadzenie cennika – obliczanie marż, pisanie ofert handlowych oraz prowadzenie korespondencji e-mailowej, przyjmowanie zamówień, nadzór nad magazynem, fakturowanie, wysyłanie towaru.
- Organizowanie pracy biura – odbieranie i nadawanie poczty, obieg dokumentów, współpraca z firmami dostarczającymi artykuły biurowe, odbieranie telefonów, monitorowanie kalendarza spotkań, dbanie o porządek i zaopatrzenie biura.
Pomoc księgowa, Manager sprzedaży (kierownik niewielkiego zespołu)
Agencja Interaktywna RolkaArt
- Prowadzenie księgowości oraz kadr (PKPiR, rejestru VAT, ewidencji środków trwałych – rozliczanie amortyzacji, ewidencji wyposażenia, deklaracje podatkowe VAT, PIT, deklaracje zgłoszeniowe i rozliczeniowe ZUS, rozliczenia umów o pracę i umów cywilnoprawnych, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów o pracę i zlecenia, wystawianie zaświadczeń dla pracowników, skierowania na badania lekarskie).
- Sporządzanie zestawień i analiz sprzedażowych (MS Excel), fakturowanie i rozliczanie płatności, tworzenie raportów kasowych, obsługa kasy fiskalnej.
- Obsługa transakcji na portalu aukcyjnym i sklepie internetowym - przyjmowanie zamówień
i ich realizacje, rozpatrywanie reklamacji, realizacja zamówień hurtowych.
- Dbanie o budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientem - kontakt e-mail, telefoniczny, komunikatory typu gg.
- Udział w tworzeniu aplikacji obsługującej sprzedaż internetową poprzez proponowanie różnych rozwiązań i jej testowanie.
- Organizowanie pracy biura – odbieranie i nadawanie poczty, obieg dokumentów, współpraca z firmami dostarczającymi artykuły biurowe, odbieranie telefonów i poczty
e-mail, monitorowanie kalendarza spotkań, dbanie o porządek i zaopatrzenie biura.
- Sporządzanie zestawień i analiz sprzedażowych (MS Excel), fakturowanie i rozliczanie płatności, tworzenie raportów kasowych, obsługa kasy fiskalnej.
- Obsługa transakcji na portalu aukcyjnym i sklepie internetowym - przyjmowanie zamówień
i ich realizacje, rozpatrywanie reklamacji, realizacja zamówień hurtowych.
- Dbanie o budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientem - kontakt e-mail, telefoniczny, komunikatory typu gg.
- Udział w tworzeniu aplikacji obsługującej sprzedaż internetową poprzez proponowanie różnych rozwiązań i jej testowanie.
- Organizowanie pracy biura – odbieranie i nadawanie poczty, obieg dokumentów, współpraca z firmami dostarczającymi artykuły biurowe, odbieranie telefonów i poczty
e-mail, monitorowanie kalendarza spotkań, dbanie o porządek i zaopatrzenie biura.
Dyrektor Zarządzający
Agencja Interaktywna RolkaArt
- Samodzielne prowadzenie księgowości oraz kadr (PKPiR, rejestru VAT, ewidencji środków trwałych – rozliczanie amortyzacji, ewidencji wyposażenia, deklaracje podatkowe VAT, PIT, fakturowanie, deklaracje zgłoszeniowe i rozliczeniowe ZUS, rozliczenia umów o pracę
i umów cywilnoprawnych, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów o pracę
i zlecenia, wystawianie zaświadczeń dla pracowników, skierowania na badania lekarskie).
- Nadzór nad handlowcami – sporządzanie tygodniowych planów i sprawdzanie jego realizacji, praca z programem typu CRM.
- Prowadzenie biura - dbanie o porządek, odbieranie telefonów, zaopatrzenie w artykuły biurowe
- Pisanie artykułów, redagowanie ofert handlowych, weryfikacja projektów internetowych pod względów merytorycznym - treść oraz funkcjonalności.
i umów cywilnoprawnych, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów o pracę
i zlecenia, wystawianie zaświadczeń dla pracowników, skierowania na badania lekarskie).
- Nadzór nad handlowcami – sporządzanie tygodniowych planów i sprawdzanie jego realizacji, praca z programem typu CRM.
- Prowadzenie biura - dbanie o porządek, odbieranie telefonów, zaopatrzenie w artykuły biurowe
- Pisanie artykułów, redagowanie ofert handlowych, weryfikacja projektów internetowych pod względów merytorycznym - treść oraz funkcjonalności.
Szkolenia i kursy
04/2016 - Certyfikat Internetowych Rewolucji - kurs marketing internetowy
10/2015 - Training course for adult education staff in the public education sector - Multicultural Teaching
03/2014 - Certyfikat Audytor Wiodący Systemów Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji ISO 27001
09/2013 – 12/2014 podnoszenie kwalifikacji zawodowych - szkolenie ABI – w cyklu e-learning na platformie e-GIODO, poznanie przepisów z zakresu ochrony danych osobowych
11/2012 Kurs Kasjer złotowo-walutowy
11/2012 Kurs Prawne i praktyczne zagadnienia związane z obrotem walutami i złotówkami. Zapobieganie praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu
08/2008 – 03/2009 – podnoszenie kwalifikacji zawodowych – tematyka księgowo – kadrowa – prowadzenie KPIR, rejestru VAT, dokumentacji ZUS i kadrowej
10/2015 - Training course for adult education staff in the public education sector - Multicultural Teaching
03/2014 - Certyfikat Audytor Wiodący Systemów Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji ISO 27001
09/2013 – 12/2014 podnoszenie kwalifikacji zawodowych - szkolenie ABI – w cyklu e-learning na platformie e-GIODO, poznanie przepisów z zakresu ochrony danych osobowych
11/2012 Kurs Kasjer złotowo-walutowy
11/2012 Kurs Prawne i praktyczne zagadnienia związane z obrotem walutami i złotówkami. Zapobieganie praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu
08/2008 – 03/2009 – podnoszenie kwalifikacji zawodowych – tematyka księgowo – kadrowa – prowadzenie KPIR, rejestru VAT, dokumentacji ZUS i kadrowej
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Obsługa klienta
Inne
Zainteresowania
Interesuje się sportem. W wolnej chwili biegam oraz kibicuje polskim sportowcom. Lubię słuchać muzyki oraz czytać książki. Aby oderwać się od rzeczywistości przenoszę się w świat smoków Anne McCaffrey oraz magii Trudi Canavan. Na ziemię sprowadza mnie lektura Haruki Murakamiego, a świat poznaje dzięki literaturze podróżniczej. Odpoczywam podczas pieszych wędrówek w moich rodzinnych stronach.
Inne
- obsługa programów i aplikacji komputerowych – Microsoft Office, Comarch Optima,Płatnik, Sage – Symfonia Faktura, Mała Księgowość, , WordPress, SEO
- sprzęt biurowy – drukarka, kserokopiarka, skaner, fax, kasa fiskalnej – Novitus, bindowanie, laminowanie
- sprzęt biurowy – drukarka, kserokopiarka, skaner, fax, kasa fiskalnej – Novitus, bindowanie, laminowanie
Grupy
Mateusz Rolka Bezpieczeństwo komunikacji
Zapraszam do zapoznania się z tematyką ochrony naszych danych. Postaram się przybliżyć temat pt.
Neomedia
W świecie zdominowanym przez brukowce, trudno znaleźć medium, w którym informacje są w takim stopniu interesujące, jak i prawdziwe. Już niedługo ten stan rzeczy ulegnie zmianie...
RolkaPrint
Niepokorna drukarnia, która gwarantuje nawet 3 razy wyższą jakość wydruku, przy bezkonkurencyjnej cenie oraz szybkim czasie realizacji...
Teoria Bezpieczeństwa
Bezpieczeństwo Informacji, bezpieczeństwo IT...
bezpieczeństwo..
i inne abstrakcyjne twory.
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe.
Zarekomendować siebie lub kogoś.
Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe
http://www.goldenline.pl/grupa/networker