Umiejętności
Human Resources Management
Customer needs analysis techniques
Good knowledge of the business processes in field of: production, finance, logis
Good knowledge of small and large retail establishments
Excellent communication, coaching and organizational skills
Familiar with: AutoCAD, ArchiCAD, CorelDRAW, SketchUp
Creative approach
Excellent Customer service awareness
Języki
angielski
biegły
szwedzki
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Menadżer Marki
ProfCreation Studio
Własna firma usługowa. Od 9 lat zajmuję się profesjonalnym projektowaniem narzędzi marketingowych oraz aranżacją przestrzeni handlowych dla sieci sprzedaży. Zajmuję się doradztwem biznesowym oraz opracowywaniem koncepcji Visual Merchandisingowych. Specjalizuję się w kreowaniu strategii i procesów związanymi z wprowadzeniem nowych produktów na rynek.
- Dla firmy Sporting - opracowanie i wdrożenie nowej komunikacji w sklepach, prace nad konceptem, przygotowanie do otwarcia nowego sklepu w Głogowie (przewidywany termin 09.2016)
- Dla firmy Magic Home – wprowadzenie na rynek krajowy kolekcji tapet firmy Sanderson, Khroma, Osborne&Little, Christian Fischbacher
- Dla firmy Fargotex – wprowadzenie na rynek tkanin z serii Magic Home – organizowanie w sklepach Agata Meble oraz innych sieciach pokazów czyszczenia mebli tapicerowanych wykonanych z tkanin z apreturą łatwo czyszczącą
- Dla firmy Meble VOX Industrie – wprowadzenie nowej kolekcji mebli DJ Metalik na rynek krajowy i zagraniczny, przygotowanie i kontrola nad przebiegiem eventów
- Dla firmy Sporting - opracowanie i wdrożenie nowej komunikacji w sklepach, prace nad konceptem, przygotowanie do otwarcia nowego sklepu w Głogowie (przewidywany termin 09.2016)
- Dla firmy Magic Home – wprowadzenie na rynek krajowy kolekcji tapet firmy Sanderson, Khroma, Osborne&Little, Christian Fischbacher
- Dla firmy Fargotex – wprowadzenie na rynek tkanin z serii Magic Home – organizowanie w sklepach Agata Meble oraz innych sieciach pokazów czyszczenia mebli tapicerowanych wykonanych z tkanin z apreturą łatwo czyszczącą
- Dla firmy Meble VOX Industrie – wprowadzenie nowej kolekcji mebli DJ Metalik na rynek krajowy i zagraniczny, przygotowanie i kontrola nad przebiegiem eventów
Manager ds. Visual Merchandisingu
Zarządzanie zespołem projektantów i grafików
- Współpraca z firmami zewnętrznymi: agencje reklamowe, firmy produkcyjne, dostawcy digital signage
- Negocjacje cen
- Analiza funkcjonowania sklepów, zgłaszanie i wdrażanie działań podnoszących opłacalność
- Organizacja przetargów, monitorowanie i kontrola jakości wykonanych zadań, kontrola budżetów, sporządzanie sprawozdań
- opracowanie i wdrożenie nowej komunikacji w sklepach
- Współpraca z firmami zewnętrznymi: agencje reklamowe, firmy produkcyjne, dostawcy digital signage
- Negocjacje cen
- Analiza funkcjonowania sklepów, zgłaszanie i wdrażanie działań podnoszących opłacalność
- Organizacja przetargów, monitorowanie i kontrola jakości wykonanych zadań, kontrola budżetów, sporządzanie sprawozdań
- opracowanie i wdrożenie nowej komunikacji w sklepach
Kierownik ds. komunikacji i wystawiennictwa (Communication & Interior Design Manager)
Zakres odpowiedzialności:
- Zarządzanie zespołem projektantów i Visual Merchandiserów (15 osób)
- Optymalizacja wykorzystania układu sklepu IKEA i mediów sklepowych poprzez opracowywanie i wdrażanie rozwiązań prezentacyjnych
- opracowanie i wdrożenie efektywnego mechanicznego systemu sprzedaży odzwierciedlającej IKEA Brand
- Przeprowadzanie badań marketingowych – zdobywanie wiedzy o potrzebach klientów, w celu zwiększenia atrakcyjności oferty
- ścisła współpraca z działem sprzedaży i działem logistyki
- Współudział w projektowaniu nowego wielkopowierzchniowego sklepu IKEA we Wrocławiu
(38 000 mkw)
- przygotowywanie sklepu pod akcje marketingowe zarówno lokalne jak i ogólnokrajowe
- Zarządzanie zespołem projektantów i Visual Merchandiserów (15 osób)
- Optymalizacja wykorzystania układu sklepu IKEA i mediów sklepowych poprzez opracowywanie i wdrażanie rozwiązań prezentacyjnych
- opracowanie i wdrożenie efektywnego mechanicznego systemu sprzedaży odzwierciedlającej IKEA Brand
- Przeprowadzanie badań marketingowych – zdobywanie wiedzy o potrzebach klientów, w celu zwiększenia atrakcyjności oferty
- ścisła współpraca z działem sprzedaży i działem logistyki
- Współudział w projektowaniu nowego wielkopowierzchniowego sklepu IKEA we Wrocławiu
(38 000 mkw)
- przygotowywanie sklepu pod akcje marketingowe zarówno lokalne jak i ogólnokrajowe
Specjalista ds Marketingu i Merchandisingu
Zakres odpowiedzialności:
- Organizacja pracy oraz koordynowanie/egzekwowanie jakościowe i terminowe zadań od dostawców odpowiedzialnych za wizerunek sklepów – graficy, producenci, drukarnie
- Udział w spotkaniach z Zarządem i Komisjach przetargowych, współpraca Dyrektorami Działów
- Nadzór nad spójnością komunikacyjną działań marketingowych w sieci
- Tworzenie skutecznych rozwiązań w celu podniesienia sprzedaży, wyznaczanie Standardów: Profesjonalnej Obsługi Klienta, Wyglądu Sprzedawców, Materiałów POS
- Szkolenie zespołu Specjalistów Trade Marketingu oraz przeprowadzanie regularnych szkoleń dla Regionalnych Kierowników Sprzedaży oraz Kierowników Sklepów z zakresu Standardów Obsługi Klienta oraz Standardów Merchandisingowych
- Opieka Merchandisingowa i Marketingowa nad własną siecią 280 sklepów detalicznych, dodatkowo wsparcie dla 230 sklepów partnerskich)
- Tworzenie i akceptacja projektów witryn i wnętrz w sklepach całej sieci ogólnopolskiej
- Organizacja pracy oraz koordynowanie/egzekwowanie jakościowe i terminowe zadań od dostawców odpowiedzialnych za wizerunek sklepów – graficy, producenci, drukarnie
- Udział w spotkaniach z Zarządem i Komisjach przetargowych, współpraca Dyrektorami Działów
- Nadzór nad spójnością komunikacyjną działań marketingowych w sieci
- Tworzenie skutecznych rozwiązań w celu podniesienia sprzedaży, wyznaczanie Standardów: Profesjonalnej Obsługi Klienta, Wyglądu Sprzedawców, Materiałów POS
- Szkolenie zespołu Specjalistów Trade Marketingu oraz przeprowadzanie regularnych szkoleń dla Regionalnych Kierowników Sprzedaży oraz Kierowników Sklepów z zakresu Standardów Obsługi Klienta oraz Standardów Merchandisingowych
- Opieka Merchandisingowa i Marketingowa nad własną siecią 280 sklepów detalicznych, dodatkowo wsparcie dla 230 sklepów partnerskich)
- Tworzenie i akceptacja projektów witryn i wnętrz w sklepach całej sieci ogólnopolskiej
Projektant i stylista salonów meblowych
Zakres odpowiedzialności:
- Planowanie, koordynowanie oraz kierowanie realizacją zmiany ekspozycji i aranżacji wnętrz salonów meblowych zgodnie z księgą marketingową Firmy
- Projektowanie i otwieranie nowych salonów i stoisk firmowych zgodnie ze standardami Firmy: przygotowanie planu architektury wewnętrznej salonów, zamówień na meble i artykuły dekoracyjne
- Współpraca z salonami firmowymi w Polsce i za granicą: Czechy, Słowacja, Rosja
- Liftingi salonów – gruntowna zmiana aranżacji mebli i artykułów dekoracyjnych, aranżacja wnętrza meblami i dodatkami
- Współudział w organizacji eventów/promocji
- Przeprowadzanie szkoleń
- Planowanie, koordynowanie oraz kierowanie realizacją zmiany ekspozycji i aranżacji wnętrz salonów meblowych zgodnie z księgą marketingową Firmy
- Projektowanie i otwieranie nowych salonów i stoisk firmowych zgodnie ze standardami Firmy: przygotowanie planu architektury wewnętrznej salonów, zamówień na meble i artykuły dekoracyjne
- Współpraca z salonami firmowymi w Polsce i za granicą: Czechy, Słowacja, Rosja
- Liftingi salonów – gruntowna zmiana aranżacji mebli i artykułów dekoracyjnych, aranżacja wnętrza meblami i dodatkami
- Współudział w organizacji eventów/promocji
- Przeprowadzanie szkoleń
Opiekun- Stylista Salonów
Zakres odpowiedzialności:
- Utrzymywanie sprawnego funkcjonowania podległych salonów zgodnie z ustalonymi
standardami pracy, procedurami firmowymi i przepisami zewnętrznymi.
- Rekrutacja zespołów w salonach (10 salonów)
- Ścisła współpraca z właścicielami salonów depozytowych (franchising) w ramach
zarządzania podległym personelem wraz z egzekwowaniem standardów sieci
- Analiza i kontrola wyników sprzedaży
- Podnoszenie kwalifikacji podległego personelu poprzez przeprowadzanie szkoleń
- Utrzymywanie sprawnego funkcjonowania podległych salonów zgodnie z ustalonymi
standardami pracy, procedurami firmowymi i przepisami zewnętrznymi.
- Rekrutacja zespołów w salonach (10 salonów)
- Ścisła współpraca z właścicielami salonów depozytowych (franchising) w ramach
zarządzania podległym personelem wraz z egzekwowaniem standardów sieci
- Analiza i kontrola wyników sprzedaży
- Podnoszenie kwalifikacji podległego personelu poprzez przeprowadzanie szkoleń
Projekty
Specjalizacje
Budownictwo
Architektura/Projektowanie
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
Śledzenie najnowszych trendów w modzie i architekturze wnętrz, turystyka górska piesza, medycyna naturalna.
Inne
• zmysł artystyczny
• umiejętności plastyczne (rysunek, szkic)
• znajomość pakietu MS Office
• dobra znajomość programu AutoCAD, Pro100, ArchiCAD, Sketchup, V-ray
• czynne prawo jazdy kat. B
• prowadzenie skutecznych negocjacji handlowych
• umiejętności plastyczne (rysunek, szkic)
• znajomość pakietu MS Office
• dobra znajomość programu AutoCAD, Pro100, ArchiCAD, Sketchup, V-ray
• czynne prawo jazdy kat. B
• prowadzenie skutecznych negocjacji handlowych
Grupy
Feng Shui
Zasady, które mogą korzystnie wpływać na życie i karierę każdego z nas. Sztuka Feng Shui kieruje się logiką, z magią nie ma nic wspólnego.
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Moja praca moja kariera czyli
Grupa dla tych, którzy pragną wymieniać się swoimi doświadczeniami w zakresie zmiany pracy i budowania kariery zawodowej.
ObuwieNieDoPary
Każdy, bez względu na różnicę wielkości stóp, ma prawo chodzić w butach dopasowanych, ładnych i nie powinien wydawać pieniędzy na zbędną, dodatkową parę. Jeśli ktoś z Twoich bliskich , albo Ty sam mas
PSTD Polish Society for Training and Development
polskie stowarzyszenie dla szkoleniowców wszelkiej maści