Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Asystentka ds. administracyjnych
act BSWW Legal&Tax
• stała kontrola aktualnych stanów magazynowych i zarządzanie poziomem zapasów,
• ocena jakości zamawianych surowców,
• poszukiwanie nowych dostawców oraz współpraca z dostawcami,
• działania nakierowane na optymalizację kosztów,
• tworzenie i realizacja zamówień,
• monitorowanie zamówień,
• współpraca z klientem zewnętrznym,
• tłumaczenia pol/eng,
• udział w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Kancelarię.
• ocena jakości zamawianych surowców,
• poszukiwanie nowych dostawców oraz współpraca z dostawcami,
• działania nakierowane na optymalizację kosztów,
• tworzenie i realizacja zamówień,
• monitorowanie zamówień,
• współpraca z klientem zewnętrznym,
• tłumaczenia pol/eng,
• udział w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Kancelarię.
Asystent
act BSWW Legal&Tax
• wsparcie Partnerów Zarządzających oraz pracowników poprzez prowadzenie kalendarza,
organizowanie spotkań i wyjazdów, organizowanie przepływu korespondencji,
• tłumaczenia pol/eng
• redagowanie korespondencji zarówno w języku polskim, jak i angielskim,
• organizowanie spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych, sporządzanie notatek ze spotkań,
• udział w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Kancelarię,
• obsługa elektronicznego systemu obiegu korespondencji,
• współpraca z dostawcami materiałów eksploatacyjnych.
organizowanie spotkań i wyjazdów, organizowanie przepływu korespondencji,
• tłumaczenia pol/eng
• redagowanie korespondencji zarówno w języku polskim, jak i angielskim,
• organizowanie spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych, sporządzanie notatek ze spotkań,
• udział w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Kancelarię,
• obsługa elektronicznego systemu obiegu korespondencji,
• współpraca z dostawcami materiałów eksploatacyjnych.
Asystentka
- bieżąca obsługa sekretariatu,
- redagowanie pism urzędowych zarówno w języku polskim jak i angielskim,
- obsługa elektronicznego systemu obiegu korespondencji DOK,
- wsparcie Dyrektora Departamentu oraz pracowników w codziennych czynnościach takich jak prowadzenie kalendarza, organizowanie przepływu korespondencji, organizowanie spotkań i wyjazdów,
-modyfikowanie zawartości strony internetowej Urzędu za pomocą programu CMS
-pełnienie funkcji Koordynatora ISO w Departamencie, realizowanie zadań związanych z Systemem Zarządzania Jakością (m.in. przygotowywanie projektów procedur Systemu Zarządzania Jakością oraz ich zmian, udział w prowadzonych w Departamencie auditach jakości).
- redagowanie pism urzędowych zarówno w języku polskim jak i angielskim,
- obsługa elektronicznego systemu obiegu korespondencji DOK,
- wsparcie Dyrektora Departamentu oraz pracowników w codziennych czynnościach takich jak prowadzenie kalendarza, organizowanie przepływu korespondencji, organizowanie spotkań i wyjazdów,
-modyfikowanie zawartości strony internetowej Urzędu za pomocą programu CMS
-pełnienie funkcji Koordynatora ISO w Departamencie, realizowanie zadań związanych z Systemem Zarządzania Jakością (m.in. przygotowywanie projektów procedur Systemu Zarządzania Jakością oraz ich zmian, udział w prowadzonych w Departamencie auditach jakości).
staż
Urząd m.st. Warszawy, Biuro Polityki Społecznej
Asystentka ds. Funduszy Unijnych
- wspieranie działu zajmującego się projektem „wykwalifikowana kadra – wysoka jakość usług. Doskonalenie warsztatu pracy pracowników realizujących miejską politykę społeczną”,
- dbałość o realizacje projektu,
- współpraca z Biurami merytorycznymi Urzędu m.st. Warszawy w zakresie realizacji projektu,
Prowadzenie dokumentacji projektu w formie papierowej i elektronicznej.
- wspieranie działu zajmującego się projektem „wykwalifikowana kadra – wysoka jakość usług. Doskonalenie warsztatu pracy pracowników realizujących miejską politykę społeczną”,
- dbałość o realizacje projektu,
- współpraca z Biurami merytorycznymi Urzędu m.st. Warszawy w zakresie realizacji projektu,
Prowadzenie dokumentacji projektu w formie papierowej i elektronicznej.
Kierownik Biura
Zarządzanie Biurem Handlu i Marketingu:
-zarządzanie obiegiem dokumentów wewnątrz firmy,
-zaopatrzenie firmy w materiały biurowe i eksploatacyjne,
-zarządzanie i administrowanie korespondencją, współpraca z pocztą i kurierami,
-współpraca z biurami podróży, hotelami, liniami lotniczymi,
-wsparcie Prezesa Zarządu oraz pracowników Biura w codziennych czynnościach takich jak prowadzenie kalendarza, organizowanie przepływu korespondencji, organizowanie spotkań i wyjazdów,
-nadzór oraz podtrzymywanie relacji z firmami współpracującycmi w zakresie administrowania budynku,
-obsługa klientów firmy
-zarządzanie obiegiem dokumentów wewnątrz firmy,
-zaopatrzenie firmy w materiały biurowe i eksploatacyjne,
-zarządzanie i administrowanie korespondencją, współpraca z pocztą i kurierami,
-współpraca z biurami podróży, hotelami, liniami lotniczymi,
-wsparcie Prezesa Zarządu oraz pracowników Biura w codziennych czynnościach takich jak prowadzenie kalendarza, organizowanie przepływu korespondencji, organizowanie spotkań i wyjazdów,
-nadzór oraz podtrzymywanie relacji z firmami współpracującycmi w zakresie administrowania budynku,
-obsługa klientów firmy
Recepcjonistka
Kancelaria Notarialna
- organizowanie i koordynowanie pracy biura,
- obsługa klientów firmy, prowadzenie sekretariatu,
- negocjacje z dostawcami,
- podstawowa obsługa księgowości,
- zaopatrzenie firmy w materiały biurowe i eksploatacyjne,
- zarządzanie obiegiem dokumentów wewnątrz firmy,
- zarządzanie i administrowanie korespondencją, współpraca z pocztą i kurierami,
- obliczanie opłat notarialnych w indywidualnych sprawach, kontakt z sądami i urzędami skarbowymi
- obsługa klientów firmy, prowadzenie sekretariatu,
- negocjacje z dostawcami,
- podstawowa obsługa księgowości,
- zaopatrzenie firmy w materiały biurowe i eksploatacyjne,
- zarządzanie obiegiem dokumentów wewnątrz firmy,
- zarządzanie i administrowanie korespondencją, współpraca z pocztą i kurierami,
- obliczanie opłat notarialnych w indywidualnych sprawach, kontakt z sądami i urzędami skarbowymi
Szkolenia i kursy
• 24 – 29 września 2009, Szkolenie „Rozwój umiejętności interpersonalnych” prowadzone przez Fundację Rozwoju Kapitału Ludzkiego.
• 01 – 03 października 2012, Szkolenie „Microsoft Excel – kurs zaawansowany” prowadzone przez Comarch S.A.
• 07 – 09 listopada 2012, Szkolenie „MS Access – kurs zaawansowany” prowadzone przez Comarch S.A.
• 11 – 13 czerwca 2013, Szkolenie z zakresu techniki światłowodowej i zasad budowy sieci optotelekomunikacyjnych prowadzone przez Akademie Światłowodową z siedziba w Niepołomicach
• 05 grudnia 2013, Szkolenie „Ochrona danych osobowych”, prowadzone przez Lex Artis Przemysław Zegarek
• 01 – 03 października 2012, Szkolenie „Microsoft Excel – kurs zaawansowany” prowadzone przez Comarch S.A.
• 07 – 09 listopada 2012, Szkolenie „MS Access – kurs zaawansowany” prowadzone przez Comarch S.A.
• 11 – 13 czerwca 2013, Szkolenie z zakresu techniki światłowodowej i zasad budowy sieci optotelekomunikacyjnych prowadzone przez Akademie Światłowodową z siedziba w Niepołomicach
• 05 grudnia 2013, Szkolenie „Ochrona danych osobowych”, prowadzone przez Lex Artis Przemysław Zegarek
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Zainteresowania
Muzyka
Książki Ann Rice, Agathy Christie
Narciarstwo
Literatura anglojęzyczna
Książki Ann Rice, Agathy Christie
Narciarstwo
Literatura anglojęzyczna
Organizacje
Wolontariat - Centrum Praw Kobiet, 10.2005 - 02.2007
- kontakt z klientami,
- obsługa recepcji,
- zarządzanie obiegiem dokumentów wewnątrz firmy.
- kontakt z klientami,
- obsługa recepcji,
- zarządzanie obiegiem dokumentów wewnątrz firmy.
Inne
Inne umiejętności:
-znajomość pakietu MS Office,
-umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
-samodzielność i odpowiedzialność u działaniu,
-bardzo dobre zdolności organizacyjne, umiejętność dobrej organizacji czasu,
-umiejętność pracy pod presją,
-zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
-nastawienie na realizację wyznaczonych celów i zadań.
-znajomość pakietu MS Office,
-umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
-samodzielność i odpowiedzialność u działaniu,
-bardzo dobre zdolności organizacyjne, umiejętność dobrej organizacji czasu,
-umiejętność pracy pod presją,
-zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
-nastawienie na realizację wyznaczonych celów i zadań.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Anglosphere
Goldenline's international English-speaking group.
English with native speakers of English.
Pracujący student
Wymiana doświadczeń pomiędzy studentami, którzy już rozpoczęli karierę zawodową lub planują rozpocząć.
Nie zamieszczamy ofert pracy.
Rammstein
Bez najmniejszych wątpliwości, można powiedzieć, że to obecnie największa koncertowa produkcja na świecie. Nie tylko największa, także najlepsza!
Rock
Szeroko rozumiana muzyka rockowa i metalowa - sporo z Was aktualnie pod krawatem nie raz pogowało na koncertach. Czas ścinania włosów nadszedł i tak : )