Ewa Gnyszko

KIEROWNIK BIURA SPEDYCJI
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik działu spedycji
PM LOGISTYKA ŁUCZAK-KUDZIA SP.J.
• Obowiązki :
- utworzenie nowego oddziału w oparciu o strategię i misję firmy
- rozwój oddziału
- organizacja pracy oddziału
- rekrutacja personelu, motywowanie, coaching, zarządzanie podległym zespołem pracowników
- przygotowywanie i nadzór nad realizacją planów budżetowych oddziału
- sporządzanie dokumentacji związanej z działalnością oddziału,
- raportowanie wyników ekonomicznych i jakościowych
- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
- analiza rynku, podejmowanie działań marketingowych
- reprezentowanie firmy w kontaktach z kluczowymi klientami
- negocjowanie kontraktów handlowych w oparciu o procedury firmy
- rozwiązywanie i zapobieganie powtarzaniu się problemów i błędów w pracy operacyjnej oddziału
- odpowiedzialność za poziom realizacji usług
- nadzór nad „cash -flow” oraz windykacją należności
- negocjowanie warunków współpracy w podwykonawcami
- poszukiwanie nowych klientów
- dbanie o rentowność projektów
- obsługa operacyjna klientów, nadzór nad prawidłowością wykonania usługi
PODLASIE S.A.
Manager Sekcji Krajowej
1998 – 2013 – Manager Sekcji Krajowej
Obowiązki:
- koordynacja pracy podległego zespołu
- dobór pracowników wg .zasad wewnętrznych
- przeprowadzanie szkoleń dla pracowników nowo przyjętych
- reprezentowanie firmy w kontaktach z kluczowymi klientami
- negocjowanie warunków współpracy oraz utrzymywanie i budowanie długofalowych relacji z Klientami
- negocjowanie warunków współpracy oraz utrzymywanie i budowania długofalowych relacji z podwykonawcami
- monitorowanie rynku oraz działań konkurencji
- odpowiedzialność za poziom realizacji usług
- rozwiązywanie i zapobieganie powtarzaniu się błędów i problemów w pracy operacyjnej działu
- prowadzenie analiz i raportowanie
- udział w procesie windykacji należności

1996 – 1998 – Spedytor Krajowy
Obowiązki :
- kontrola jakości wykonywanych usług transportowych
- prowadzenie akcji marketingowych (poszukiwanie klientów i podwykonawców)
- dbanie o zgodność przewozów z regulacjami prawnymi
- ustalanie/kalkulowanie cen za usługi transportowe

1995 – 1996 – Asystent Spedytora
Obowiązki :
- przyjmowanie, wprowadzanie do systemu informatycznego oraz realizacja zleceń transportowych zgodnie z procedurami
- zapewnienie środków transportu wg potrzeb klienta
- dbanie o bezpieczeństwo przesyłek i terminowość
- przyjmowanie faktur od przewoźników i wystawianie faktur (również korygujących)dla klientów zgodnie z obowiązującym prawem finansowym
- weryfikacja dokumentów transportowych

Specjalizacje

Transport/Spedycja
Spedycja