Języki
niemiecki
dobry
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Stanowisko - Podinspektor
Firma - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu
Zakres obowiazków: prowadzenie spraw administracyjnych dotyczących kierowania dzieci do placówek opiekuńczo-wychowawczych; bilansowanie i koordynowanie spraw wynikacjacych z funkcjonowania placówek opiekuńczo-wychowawczych funkcjonujacych na terenie Gminy Miasta Toruń; podejmowanie działań ukierunkowanych na pomoc rodzinie i dziecku znajdujacym się w trudnej sytuacji życiowej, poprzez tworzenie i wdrażanie programów pomocy rodzinie i dziecku,w tym kierowanie dzieci do rodzinnej formy pieczy zastępczej; kompleksowe przygotowywanie dokumentaccji dotyczącej rozliczeń pomiedzy powiatami w zakresie pokrywania kosztów pobytu wychowanków w placówkach opiekuńczo-wychowawczych; uczestniczenie w zespołach ds. okresowej oceny sytuacji dzieci przebywajacych w placówkach opiekuńczo-wychowawczych; przygotowywanie analiz, sprawozdań,dotyczacych funkcjonowania placówek opikuńczo-wychowawczych; współpraca w zakresie powierzonych zadań z sądami, kuratorami oraz placówkami oświatowymi, z organizacjami administracji rządowej i samorządowej, jednostkami organizacyjnymi pomocy społecznej, instytucjami, organizacjami społecznymi, związkami wyznaniowymi, fundacjami, stowarzyszeniami, osobami fizycznymi i prawnymi w realizacji powierzonych zadań; współdzialanie z pozostałymi komórkami organizacyjnymi MOPR w Toruniu w sprawach wymagających uzgodnień; realizacja aktów prawnych w zakresie pełnionych obowiązków; wykonywanie innych prac zleconych przez Kierownika działu, Zastepcę Dyrektora oraz Dyrektora MOPR w Toruniu.
Stanowisko - Specjalista ds. marketingu
FIRMA BALSA - Elektryczne Systemy Grzewcze i Pompy Ciepła
Zakres obowiązków: obsługa klientów oddająca potencjał firmy gwarantujący najwyższy poziom efektywności i jakości obsługi, analiza rynku konsumenta, konkurencji i informacji, opracowywanie ofert dla klientów, realizacja zadań nastawionych na osiągnięcie celów sprzedażowych, negocjowanie i sporządzanie umów, prowadzenie raportów sprzedażowych, analiz, planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych, kreowanie wizerunku firmy jako propagatora rozwiązań energooszczędnych, współpraca z partnerami handlowymi, dziennikarzami prasy ekon./gosp. i fachowej, agencjami reklamowymi i PR studiami graficznymi,opracowywanie tekstów publikowanych w prazie lokalnej i ogólnopolskiej w zgodzie z najnowszymi trendami komunikacji i technologii on-line, organizacja spotkań oraz szkoleń,administrator strony www(strona firmowa)i inne.
Stanowisko - Dziennikarz stażysta
Firma - Fundacja Stabilo - Miejski portal spłecznościowy orbitorun.pl
Zakres obowiązków: prowadzenie sond ulicznych i wywiadów; pisanie:artykułów, felietonów oraz relacji z podróży:redagowanie i rozwijanie pomysłów dla miasta, zgłaszanych przez użytkowników portalu; nazwiązywanie stałych relacji z pracownikami urzędów i instytucji oraz z osobami z życia społeczno – kulturalnego lub obszaru zainteresowania redakcji.
Stanowisko -Recepcjonistka
Firma - Salon kosmetyki i wizażu Viva
• Specjalista ds. marketingu: przygotowywanie i przeprowadzanie prezentacji firmy, współpraca z firmą Conversa Development w celu opracowania projektów dot. dotacji unijnych, zgłoszenie firmy do konkursu „ Salon Kosmetyczny Roku 2005”- napisanie tekstu i zdobycie II miejsca w Polsce, zgłoszenie firmy i opracowanie projektu dot. konkursu Mikroprzedsiębiorca Roku 2009.
• Specjalista ds. PR: redagowanie relacji z kongresów, targów, szkoleń, opracowanie wszystkich tekstów do powstającej strony internetowej, współpraca z prasą-pisanie artykułów do magazynów branżowych, udzielanie wywiadów w mediach dot. działalności firmy,
• Menadżer pracowników: Zarządzanie personelem układanie grafików pracy, rozliczanie urlopów, rozliczanie wypłat pracowników,
• Księgowa: wykonywanie codziennych, tygodniowych i miesięcznych zestawień wydatków, wykonywanie zamówień towarów, wykonywanie przelewów bankowych związanych z płatnościami bieżącymi firmy,
• Przedstawiciel handlowy: Kontakt telefoniczny i bezpośredni z klientem, korespondencja z klientami i partnerami biznesowymi, reprezentowanie firmy na cotygodniowych spotkaniach biznesowych BNI,
• Dekoratorka dbanie o wystrój i aranżację wnętrz, przygotowywanie prezentów dla klientów i partnerów biznesowych z okazji danych uroczystości
• Specjalista ds. PR: redagowanie relacji z kongresów, targów, szkoleń, opracowanie wszystkich tekstów do powstającej strony internetowej, współpraca z prasą-pisanie artykułów do magazynów branżowych, udzielanie wywiadów w mediach dot. działalności firmy,
• Menadżer pracowników: Zarządzanie personelem układanie grafików pracy, rozliczanie urlopów, rozliczanie wypłat pracowników,
• Księgowa: wykonywanie codziennych, tygodniowych i miesięcznych zestawień wydatków, wykonywanie zamówień towarów, wykonywanie przelewów bankowych związanych z płatnościami bieżącymi firmy,
• Przedstawiciel handlowy: Kontakt telefoniczny i bezpośredni z klientem, korespondencja z klientami i partnerami biznesowymi, reprezentowanie firmy na cotygodniowych spotkaniach biznesowych BNI,
• Dekoratorka dbanie o wystrój i aranżację wnętrz, przygotowywanie prezentów dla klientów i partnerów biznesowych z okazji danych uroczystości
Stanowisko - Pracownik administracyjny
Firma - Wojewódzki Szpital Zespolony il. L. Rydygiera w Toruniu
• Wykonywanie dziennych, tygodniowych i miesięcznych zestawień Ruchu Chorych dla Narodowego Funduszu Zdrowia.
• Redagowanie wysoko specjalistycznej dokumentacji w postaci pism, wykazów.
• Obsługa oprogramowania Hipokrates, KS-SWD.
• Proponowanie racjonalnych rozwiązań w zakresie sposobu prowadzenia i udostępniania dokumentacji medycznej osób hospitalizowanych w WSzZ w Toruniu w celu podniesienia jakości świadczonych usług.
• Zwrócenie się do Radcy Prawnego w WSzZ w Toruniu z prośbą o wyjaśnienie wątpliwości pojawiających się na tle interpretacji postanowienia art. 18 ustawy z dnia 30 sierpnia 1991r. o zakładach opieki zdrowotnej dotyczącego zasad udostępniania dokumentacji medycznej.
• Sprawowanie nadzoru nad obiegiem części dokumentacji wewnętrznej i zewnętrznej Działu Organizacji WSzZ w Toruniu.
• Dokonywanie przeglądu i oceny prowadzonej dokumentacji.
• Redagowanie pism w imieniu lekarzy związanych z pacjentami WSzZ w Toruniu.
• Wprowadzenie nowych rozwiązań w zakresie porządkowania dokumentów.
• Dokonywanie przeglądu i oceny prowadzonej dokumentacji.
• Sporządzanie spisu zdawczo-odbiorczego akt osobowych pracowników ZOZ nr 1 i WSzZ w Toruniu z ubiegłych lat.
• Redagowanie wysoko specjalistycznej dokumentacji w postaci pism, wykazów.
• Obsługa oprogramowania Hipokrates, KS-SWD.
• Proponowanie racjonalnych rozwiązań w zakresie sposobu prowadzenia i udostępniania dokumentacji medycznej osób hospitalizowanych w WSzZ w Toruniu w celu podniesienia jakości świadczonych usług.
• Zwrócenie się do Radcy Prawnego w WSzZ w Toruniu z prośbą o wyjaśnienie wątpliwości pojawiających się na tle interpretacji postanowienia art. 18 ustawy z dnia 30 sierpnia 1991r. o zakładach opieki zdrowotnej dotyczącego zasad udostępniania dokumentacji medycznej.
• Sprawowanie nadzoru nad obiegiem części dokumentacji wewnętrznej i zewnętrznej Działu Organizacji WSzZ w Toruniu.
• Dokonywanie przeglądu i oceny prowadzonej dokumentacji.
• Redagowanie pism w imieniu lekarzy związanych z pacjentami WSzZ w Toruniu.
• Wprowadzenie nowych rozwiązań w zakresie porządkowania dokumentów.
• Dokonywanie przeglądu i oceny prowadzonej dokumentacji.
• Sporządzanie spisu zdawczo-odbiorczego akt osobowych pracowników ZOZ nr 1 i WSzZ w Toruniu z ubiegłych lat.
Szkolenia i kursy
Działania profilaktyki zintegrowanej przeciw przemocy.
28-29.11.2012r., Regionlany Ośrodek Pomocy Społecznej w Toruniu
Warsztaty filmowe. Nakręć zmianę!
15.09.2012r., Wojewódzki Ośrodek Animacji Kultury w Toruniu
Warsztaty dziennikarskie -
30.11.11, Europejskie Centrum Wolontariatu Kulturalnego, Toruń
Tworzenie poprawnych tekstów informacyjnych. "Piramida wiadomości" - prasowej i newsowej, zaczynając od tytułu i leada, a następnie rozwijając śródtytuły, podpisy zdjęć, ramki, komentarze. Rodzaje tekstów prasowych. Rodzaje gazet i audycji. Porównanie różnych rodzajów mediów i podstawy etyki dziennikarskiej. Ćwiczenia z copyrightingu, tworzenie i uzasadnianie tytułów dla tekstów i fotografii. Lewa czy prawa półkula? - ćwiczenia na koncentrację. Jak dotrzeć do rozmówcy? - kilka porad na temat prowadzenia wywiadów i rozmów. Ćwiczenia z postawy, gestykulacji, mimiki i dykcji.
Centrum Organizacji Szkoleń Menadżerskich, Warszawa, Kierowanie zespołem.
Akademia Nauki, Ukończenie szkolenia w ramach projektu pt. Doskonalenie kompetencji osobistych z zakresu negocjacji.
Torwar, Międzynarodowy Kongres Kosmetyczny, Warszawa, IFC na targach Beaty Forum Polska 2008, szkolenie dot. rocznego planu marketingowego, obsługi klienta, Internetu w gabinecie kosmetycznym oraz zwiększenia obrotów w gabinecie kosmetycznym.
Międzynarodowe Forum Kosmetyczne, Warszawa. Szkolenie dotyczące marketingu i promocji, IFC International Forum of Cosmetics.
Centrum Kształcenia Ustawicznego, Toruń. Kurs Kadry, Płace, Płatnik I Podstawy Księgowości.
Europejskie Centrum Współpracy Młodzieży, Toruń, Ukończenie kursu, którego celem było zdobycie w zakresie zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej.
28-29.11.2012r., Regionlany Ośrodek Pomocy Społecznej w Toruniu
Warsztaty filmowe. Nakręć zmianę!
15.09.2012r., Wojewódzki Ośrodek Animacji Kultury w Toruniu
Warsztaty dziennikarskie -
30.11.11, Europejskie Centrum Wolontariatu Kulturalnego, Toruń
Tworzenie poprawnych tekstów informacyjnych. "Piramida wiadomości" - prasowej i newsowej, zaczynając od tytułu i leada, a następnie rozwijając śródtytuły, podpisy zdjęć, ramki, komentarze. Rodzaje tekstów prasowych. Rodzaje gazet i audycji. Porównanie różnych rodzajów mediów i podstawy etyki dziennikarskiej. Ćwiczenia z copyrightingu, tworzenie i uzasadnianie tytułów dla tekstów i fotografii. Lewa czy prawa półkula? - ćwiczenia na koncentrację. Jak dotrzeć do rozmówcy? - kilka porad na temat prowadzenia wywiadów i rozmów. Ćwiczenia z postawy, gestykulacji, mimiki i dykcji.
Centrum Organizacji Szkoleń Menadżerskich, Warszawa, Kierowanie zespołem.
Akademia Nauki, Ukończenie szkolenia w ramach projektu pt. Doskonalenie kompetencji osobistych z zakresu negocjacji.
Torwar, Międzynarodowy Kongres Kosmetyczny, Warszawa, IFC na targach Beaty Forum Polska 2008, szkolenie dot. rocznego planu marketingowego, obsługi klienta, Internetu w gabinecie kosmetycznym oraz zwiększenia obrotów w gabinecie kosmetycznym.
Międzynarodowe Forum Kosmetyczne, Warszawa. Szkolenie dotyczące marketingu i promocji, IFC International Forum of Cosmetics.
Centrum Kształcenia Ustawicznego, Toruń. Kurs Kadry, Płace, Płatnik I Podstawy Księgowości.
Europejskie Centrum Współpracy Młodzieży, Toruń, Ukończenie kursu, którego celem było zdobycie w zakresie zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej.
Edukacja
Zainteresowania
Zainteresowania
kino włoskie i francuskie (Federico Felliniego, Jean-Luc Godarda),
przeprowadzanie wywiadów, czytanie i pisanie felietonów (ewagerbatowska.blogspot.com),
pływanie, jazda na rowerze,
podróże dalekie i nie
kino włoskie i francuskie (Federico Felliniego, Jean-Luc Godarda),
przeprowadzanie wywiadów, czytanie i pisanie felietonów (ewagerbatowska.blogspot.com),
pływanie, jazda na rowerze,
podróże dalekie i nie
Organizacje
Toastmasters Sokrates przy Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu, Członek Międzynarodowego Klubu mającego na celu podnoszenie umiejętności przemawiania i przywództwa.
Inne
Umiejętności
organizacja i prowadzenie prezentacji firmowych,
budowanie i podtrzymywanie pożądanych relacji z klientami,
bardzo dobra znajomość środowiska Windows i Office,
sprawność językowa, czyli tzw. lekkie pióro,
wysoka kultura osobista w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych,
redagowanie wysoko specjalistycznej dokumentacji,
umiejętność szybkiego wyszukiwania i przyswajania nowych informacji
kreatywność, pomysłowość, umiejętność formułowania trafnych opinii,
prawo jazdy kat. B
organizacja i prowadzenie prezentacji firmowych,
budowanie i podtrzymywanie pożądanych relacji z klientami,
bardzo dobra znajomość środowiska Windows i Office,
sprawność językowa, czyli tzw. lekkie pióro,
wysoka kultura osobista w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych,
redagowanie wysoko specjalistycznej dokumentacji,
umiejętność szybkiego wyszukiwania i przyswajania nowych informacji
kreatywność, pomysłowość, umiejętność formułowania trafnych opinii,
prawo jazdy kat. B
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Agencja Interaktywna Vertes
Vertes Design to nowoczesna agencja interaktywna specjalizująca się w skutecznych rozwiązaniach internetowych i marketingowych.
Architektura i budownictwo
Pomoc dla wszystkich, którzy chcą wiedzieć więcej o procesie inwestycyjnym, budowaniu, projektowaniu, aspektach prawnych i technicznych oraz o tym, czego możesz zażądać od architekta któremu płacisz i
Architektura luksusowa
Grupa o luksusowej architekturze wnętrz, w dobrym stylu. Dla klientów poszukujących usług i produktów najwyższej jakości. Dla firm, wykonawców, architektów oferujących najlepszy poziom usług,
Biobudownictwo
Grupa osób zainteresowanych promowaniem i wykorzystaniem nowoczesnych technologii budowlancyh opartych na naturalnych materiałach.
Bizner Club
Bizner Club, w skrócie BC, to nieformalny klub biznesowy, który skupia swoją działalność na wsparciu działań marketingowych i sprzedażowych (networking).
BUDOWA DOMU
Grupa dla wszystkich osób, które budują lub planują budowę swojego własnego domu oraz związanych z budownictwem.