Wypowiedzi
-
Chyba, że celem było wywołanie dialogu na forum - co jak widać im się udało.
-
sama fabuła spotu oraz jego puenta kojarzy mi się trochę z reklamą Heinekena
http://www.youtube.com/watch?v=eNs2sW2cDnY
mimo że reklamuje sklep internetowy to po oglądnięciu i tak mam wrażenie że już to widziałam:):) -
jeżeli promocja książek będzie szła w tym kierunku, to nie dziwmy się że coraz mniej osób chce czytać.
zachęcające to raczej nie jest:) -
Paweł S.:
właśnie przez wspomnianą przez Ciebie 50-letnią przerwę (w dostawie towaru ale i designu)
Tyle tylko ze od 20 z gora lat zyjemy w innym swiecie i jakos nadal nasze gusta pozostaja niezmienne;)
W tym czasie wyroslo pokolenie ludzi ktorzy maja juz niezly kontakt z zachodnia rzeczywistoscia i nic:)
Mysle ze problem jak zwyjke tkwi po srodku czyli na lini producent klient;))
Jedni sie boja eksperymentowac na skale masowa choc kilka udanych wyjatkow zawojowalo nasz rynek - np. Laciate, a drudzy kupuja co im sie sprzedaje bo nie maja wyboru;))
Kochani klienci wiecej odwagi w waszych breifach i zaufania we wlasne pomysly a wtedy my jako projektanci bedziemy mogli pokazac na co nas stac - lub nie;))
po takim apelu strach pomyślec jakie briefy będą do Was spływać:) -
Paweł S.:
Czy tak zaprojektowane piwo, z odpowiednio wypozycjonowaną ceną, odstręczyłoby ludzi w PL? Czy budżet takiego projektu jest nierealny dla sieci supermarketów w PL?
nie bo pan ze sprzedazy duzej sieci powie ze to sie nie sprzeda;)))
niestety tak pewnie powie i tutaj pojawia się odwieczny konflikt marketing - sprzedaż, nie do przeskoczenia... -
Paweł S.:
no to zrobimy i zobaczymy:)... aczkowliek pewnie w badaniach wyjdzie że sie nei podoba, bo malo polskie:):) hehehe
EWA JUSZCZAK:
Paweł S.:
Zdarza się... na zachodzie tez.. Ale żeby zaraz dorabiać do tego ideologię "nasza mentalność" ? Wszędzie będzie jakiś buraczany Kowalski, Schmidt czy Smith...
Tylko ze w tym wszedzie - albo raczej w tym nieco bardziej cywilizowanym wszedzie ludziki sa edukowane estetycznie od dobrych dziesiecioleci a u nas przez 50 lat na polce ogladales etykiety zastepcze:) i nie tylko na półce.
to może czas to zmienic:) i nakierowac młode pokolenie na inny tor mysleni, rozbudzic w nich estetyczne walory i zakodowac że minimalizm nie jest zły, a czasami to co jest powiedziane prosto jest najlepsze:)- więc po co udziwniać?
No to zrobcie to;))
Badzcie tacy odwazni i napiszcie briefy na opakowania rodem z rynku Angielskiego;))
Pretesje macie do nas projektantow ze na polkach jest be a na czyje zlecenia my pracujemy;)) -
Gerard Szymański:
Paweł Tkaczyk:
Mateusz P.:
Nawet gdyby to Wojewódzki reklamował, to i tak bym nie kupił. Produkt Activia to "ściema"
Och, wystarczy czytać to, co w samej reklamie jest napisane małymi literkami. Ja mam takie hobby ;-) I w reklamie z Dorotą Wellman jest napisane, że Activia pozbawia Cię uczucia dyskomfortu trawiennego (nie ma takiej choroby, ale co tam…), jeśli jesz ją w połączeniu ze zbilansowaną dietą i zdrowym trybem życia. Czyli – bez Activii wychodziłoby na to samo ;)
Absolutnym mistrzem w tej kategorii jednak nie jest Danone, ale producent… odchudzających wkładek do butów. Wkładki owe (to też małymi literami) działają, jeśli są włożone do butów i przechodzimy w nich (butach i wkładkach, znaczy się)… 10 km dziennie ;-)
Dwugodzinny spacer (bo tyle trzeba, żeby przejść te 10 km) działa cuda i bez wkładek. Ale ludzie kupują ;-)
Jak to powiedziała jedna z moich znajomych, właśnie podczas rozmowy o takich butach: "Wiesz jak to jest, jak już na Ciebie ta reklama zadziała i wydasz pieniądze na produkt, to efekty zawsze zobaczysz, chociażby ich tak naprawdę nie było:)"
reklama dźwignia handlu jest przecieżm tak na nią nazekamy ale bez niej byłoby jeszcze gorzej:) -
Agnieszka K.:
Wracając do reklamy, mam podobne zdanie Waszych powyżej ...
Celebryta nie dopasowany do produktu, chociaż mogę sobie wyobrazić argument pt. naturalność, który przemówił na korzyść p.Doroty i za jej wyborem.
Jedynie sympatia, którą darzę tą prezenterkę nie pozwala mi na to żebym całkowicie zniechęciła się do promowanego produktu, pomijając fakt jego skuteczności czy też jego brak.
Abstrahując nie zauważyliście, że ostatnimi czasy coraz więcej marek stawia na promocję z pomocą celebrytów ?
zdecydowanie coraz wiecej a wracajac do Pani Dortki to mam wrażenie że jest jej mnóstwo w różnych reklamach:) -
Magdalena B.:
Problem w tej reklamie jest w tym, że Dorotka została wsadzona w szablon i poprostu do niego nie pasuje.
Sama jest tak charakterystyczną postacią z bardzo ciekawą osobowoscią i gdyby napisano copy specjalnie dla niej, biorąc pod uwagę jaki wizerunek sobie do tej por wypracowała, wtedy reklama byłaby poprostu fajna.
A tak mamy kolejny przykład zmarnowanego potencjału.
w zasadzie to sama sobie ten potencjał zmarnowala, zakładam ze nikt na silę jej w ten szablon nie wkladał:) -
Paweł S.:
Zdarza się... na zachodzie tez.. Ale żeby zaraz dorabiać do tego ideologię "nasza mentalność" ? Wszędzie będzie jakiś buraczany Kowalski, Schmidt czy Smith...
Tylko ze w tym wszedzie - albo raczej w tym nieco bardziej cywilizowanym wszedzie ludziki sa edukowane estetycznie od dobrych dziesiecioleci a u nas przez 50 lat na polce ogladales etykiety zastepcze:) i nie tylko na półce.
to może czas to zmienic:) i nakierowac młode pokolenie na inny tor mysleni, rozbudzic w nich estetyczne walory i zakodowac że minimalizm nie jest zły, a czasami to co jest powiedziane prosto jest najlepsze:)- więc po co udziwniać? -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing
-
Agnieszka Górnicka:
Przypomina mi się QCHIPA...
czyzby to był ten słynny lodowy batonik:)? -
Piotr Żebrowski:
EWA JUSZCZAK:
to ja chcę na zachód:):):)tam jest fajniej:)
z punktu widzenia Ukrainy .. Polska jest na zachodzie...
Kto Cie trzyma? :) jedź... IMO warto
oj zeby to takie proste było:)
hehe mozna i tak, czyli generalnie na zachodzie jestem wiec się nie ruszam= punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia:) -
Dariusz Polarczyk:
Nie żebym się czepiał, ale nie tylko widziałem Tesco Express, co również robiłem w nim zakupy... ale fakt - w Polsce nazywa się to Tesco Extra :-)
z extra się zgodze taki format mamy:):):) -
Paweł S.:
EWA JUSZCZAK:
;))
o i jeszcze jedna z moich ulubionych herbat pod katem smakowym i designerskim:)
http://www.hampsteadtea.com/teas
typowy zachodni design - dodalbym anglosaski:)) u nas zginolby na polce;))
to ja chcę na zachód:):):)tam jest fajniej:) -
o i jeszcze jedna z moich ulubionych herbat pod katem smakowym i designerskim:)
http://www.hampsteadtea.com/teas -
oooo jak tak szperam sobie w folderkach to natknęłam sie na równei minmalistyczne opakowania
http://www.jaytea.com/pyramid-tea-bags
na którym amm wrazenie inspirowąl sie po częsci Bioactive ze swoja nowa linią:) -
ok poszperam i cos Wam podesle jako mooim skromnym zdaniem cos ciekawego, swoego czasu mialam taki folderek z inspiracjami:)
Paweł S.:
EWA JUSZCZAK:
a możesz podac przykłady opakowań które to cieszą i Twoim subiektywnym zdaniem zasługuja na wyróznienie.
A moze Ty zaproponujesz cos ze swojej strony;))
darmowe doksztalty z designu to w nastepnym pokoju;))