Ewa Brzostowska

Product Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Office Jezyk Angielski - biegly Prawo jazdy kat B Oracle Business Intelligence

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Starszy Koordynator ds Zarządzania Produktem
Kazar Group Sp zoo
Logo
Koordynator ds Zarządzania Produktem
Kazar Group Sp zoo
Logo
Product Manager
New Look Poland Sp. z o.o.
• raportowanie do Dyrektora Zarządzającego oraz Spółki Zarządzającej z Wielkiej Brytanii,
• przygotowywanie analiz o sytuacji rynkowej i trendach na rynku,
• rozwijanie i wdrażanie strategii produktowej,
• analiza konkurencji,
• tworzenie analiz sprzedażowych,
• pozycjonowanie cenowe,
• bliska współpraca zespołem alokatorów w centrali firmy w UK,
• przygotowywanie planów sprzedaży bazując na danych sprzedaży i badaniach rynkowych,
• praca z parametrami KPI,
• współtworzenie działań marketingowych w ramach podległych grup produktów we współpracy z innymi działami.
Logo
Product Coordinator
New Look Poland
• zarządzanie bazą towarową (wprowadzenie produktu do biznesu, przesunięcia towarowe),
• raportowanie do Dyrektora Zarządzającego oraz Spółki Zarządzającej z Wielkiej Brytanii,
• bliska współpraca z Działem Marketingu,
• rozwijanie i wdrażanie strategii produktowych,
• przygotowywanie planów sprzedaży bazując na danych sprzedaży i badaniach rynkowych,
• analiza konkurencji.
Logo
Product and Marketing manager
sklep perhapsme.com
• współpraca z dostawcami i producentami odzieży i akcesoriów w zakresie kontraktacji,
• zarządzanie tworzeniem newsletterów wysyłanych do klientów sklepu,
• współpraca z grafikiem w zakresie tworzenia kreacji reklamowych,
• tworzenie analiz finansowych,
• współtworzenie budżetów sprzedażowych.
Ultimate Fashion Sp. z o.o.
Junior Brand Manager
• współtworzenie oferty produktowej w sklepach,
• zarządzanie bazą towarową (wprowadzenie produktu do biznesu, przesunięcia towarowe),
• tworzenie polityki cenowej oraz promocyjnej,
• udział w kontraktacjach,
• raportowanie do Zarządu Spółki oraz partnera z Wielkiej Brytanii,
• tworzenie zaawansowanych analiz sprzedażowych i produktowych,
• utrzymywanie wysokiej jakości spójności danych w systemie ERP,
• udział we wdrażaniu systemu analitycznego Oracle BI - wymagania handlowe.
Ultimate Fashion Sp. z o.o.
Kupiec - Specjalista ds. Handlowych Esprit
• współtworzenie oferty produktowej w sklepach,
• wybór i kontraktacje kolekcji,
• budżetowanie zakupowe,
• zarządzanie bazą towarową (wprowadzenie produktu do biznesu, przesunięcia towarowe),
• współtworzenie polityki cenowej oraz promocyjnej,
• raportowanie do Dyrektora Marki oraz Partnera z Niemiec.
Ultimate Fashion Sp. z o.o.
Asystent działu Hanlowego
Ultimate Fashion Sp. z o.o.
Asystent Kierownika Sklepu

Edukacja

Logo
Zarządzanie Marketingiem Przedsiębiorstwa, licencjackie
Szkoła Wyższa im. B. Jańskiego w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Odzież/Dodatki/Biżuteria

Inne

Znajomość pakietu Microsoft Office (Outlook, World, Excel, Power Point), Oracle Business Intelligence, Oracle RPAS, Business Objects.