Umiejętności
Przywództwo organizacyjne
e-marketing
strategia PR
zarządzanie marką
Zarządzanie budżetem
Umiejętności analityczne
Umiejętności komunikacyjne
Organizowanie eventów
Komunikacja zewnętrzna PR
Elastyczność - dostosowawcze do panujących warunków, umiejętność ustalania priorytetów
Targi międzynarodowe - organizacja oraz uczestnictwo
Audyt wewnętrzny
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. organizacji i marketingu
* planowanie i budżetowanie działań marketingowych w firmie,
* identyfikacja wizualna marki,
* zarządzanie reklamą firmy,
* wsparcie marketingowe procesu sprzedaży,
* organizacja eventów, targów branżowych, szkoleń wewnętrznych , spotkań integracyjnych, spotkań z klientami,
* kreowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym, copywritting, współpraca z mediami,
* bieżąca obsługa strony internetowej firmy,
* wsparcie marketingowe sklepu internetowego,
*projektowanie i wdrażanie kampanii marketingowych w mediach społecznościach.
* identyfikacja wizualna marki,
* zarządzanie reklamą firmy,
* wsparcie marketingowe procesu sprzedaży,
* organizacja eventów, targów branżowych, szkoleń wewnętrznych , spotkań integracyjnych, spotkań z klientami,
* kreowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym, copywritting, współpraca z mediami,
* bieżąca obsługa strony internetowej firmy,
* wsparcie marketingowe sklepu internetowego,
*projektowanie i wdrażanie kampanii marketingowych w mediach społecznościach.
Marketing Manager
Fundacja Let's Go, Katowice, Sosnowiec
* przeprowadzenie audytu dotychczasowych działań marketingowych,
* kreowanie oraz zarządzanie wizerunkiem medialnym,
*copywriting, monitoring mediów, e-marketing,
*projektowanie i wdrażanie kampanii na facebooku,
* obsługa CMS, analiza statystyk, badania marketingowe, mailing,
*stworzenie oraz wdrożenie identyfikacji wizualnej marki,
*administracja sklepu internetowego,
* organizacja eventów, szkoleń branżowych,
* pozyskiwanie oraz obsługa sponsorów oraz partnerów biznesowych,
* budowanie lojalności oraz zarządzanie długotrwałymi relacjami z klientami.
* kreowanie oraz zarządzanie wizerunkiem medialnym,
*copywriting, monitoring mediów, e-marketing,
*projektowanie i wdrażanie kampanii na facebooku,
* obsługa CMS, analiza statystyk, badania marketingowe, mailing,
*stworzenie oraz wdrożenie identyfikacji wizualnej marki,
*administracja sklepu internetowego,
* organizacja eventów, szkoleń branżowych,
* pozyskiwanie oraz obsługa sponsorów oraz partnerów biznesowych,
* budowanie lojalności oraz zarządzanie długotrwałymi relacjami z klientami.
Główny Specjalista ds. marketingu.
* copywriting,
* budowanie wizerunku firmy,
* projektowanie, wdrażanie i rozliczanie kampanii na facebooku,
* obsługa CMS, analiza statystyk, badania marketingowe, mailing,
* koordynacja szkoleń e-learningowych (administracja w Moodle),
* organizacja eventów, targów branżowych, cyklicznych seminariów,
kongresów,
* organizacja szkoleń.
* budowanie wizerunku firmy,
* projektowanie, wdrażanie i rozliczanie kampanii na facebooku,
* obsługa CMS, analiza statystyk, badania marketingowe, mailing,
* koordynacja szkoleń e-learningowych (administracja w Moodle),
* organizacja eventów, targów branżowych, cyklicznych seminariów,
kongresów,
* organizacja szkoleń.
Z-ca Dyrektora, Spec. ds. organizacji i marketingu.
Śląska Izba Budownictwa
*zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura,
* koordynowanie prawidłowego obiegu dokumentów,
* opracowywanie niezbędnych procedur umożliwiających prawidłowe funkcjonowanie organów Izby,
* sporządzanie i negocjowanie umów,
* budowanie wizerunku samorządu zawodowego,
*organizacja konkursu Śląskie Budowanie i Gali Budownictwa,
* organizacja merytorycznych spotkań firm członkowskich, szkoleń,
eventów, targów krajowych,
* wydawanie kwartalnika branżowego „Forum Budownictwa”,
* opracowywanie materiałów merytorycznych dla członków Izby,
* współpraca z firmami członkowskimi Izby, wsparcie marketingowe i PR.
* koordynowanie prawidłowego obiegu dokumentów,
* opracowywanie niezbędnych procedur umożliwiających prawidłowe funkcjonowanie organów Izby,
* sporządzanie i negocjowanie umów,
* budowanie wizerunku samorządu zawodowego,
*organizacja konkursu Śląskie Budowanie i Gali Budownictwa,
* organizacja merytorycznych spotkań firm członkowskich, szkoleń,
eventów, targów krajowych,
* wydawanie kwartalnika branżowego „Forum Budownictwa”,
* opracowywanie materiałów merytorycznych dla członków Izby,
* współpraca z firmami członkowskimi Izby, wsparcie marketingowe i PR.
Specjalista działu zamówień internetowych w Centrum Dystrybucji, trener wewnętrzny firmy.
Entertainment UK Londyn
* realizacja celów sprzedażowych,
* organizacja, prowadzenie szkoleń wewnętrznych,
*analityka oraz raportowanie przebiegu realizacji zleceń dla Zarządu,
* analiza czynników wpływających na efektywność sprzedaży.
* monitoring i ocena pracy podległych pracowników.
* organizacja, prowadzenie szkoleń wewnętrznych,
*analityka oraz raportowanie przebiegu realizacji zleceń dla Zarządu,
* analiza czynników wpływających na efektywność sprzedaży.
* monitoring i ocena pracy podległych pracowników.
Kierownik oddziału
* zarządzanie personelem, wewnętrzny coaching,
*nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem oddziału w zakresie administracyjnym i technicznym;
* odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe, realizacja planów sprzedaży,
* przygotowanie zamówień na produkty do sprzedaży;
* analityka i raportowanie do centrali firmy;
* nadzór nad realizacją akcji promocyjnych;
*prowadzenie procesu rekrutacji, prowadzenie polityki zatrudnienia, kształtowanie systemu motywacyjnego i aktywny udział w motywowaniu,
* dbanie o dobry wizerunek firmy;
* obsługa klienta indywidualnego oraz grupowego.
*nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem oddziału w zakresie administracyjnym i technicznym;
* odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe, realizacja planów sprzedaży,
* przygotowanie zamówień na produkty do sprzedaży;
* analityka i raportowanie do centrali firmy;
* nadzór nad realizacją akcji promocyjnych;
*prowadzenie procesu rekrutacji, prowadzenie polityki zatrudnienia, kształtowanie systemu motywacyjnego i aktywny udział w motywowaniu,
* dbanie o dobry wizerunek firmy;
* obsługa klienta indywidualnego oraz grupowego.
Asystentka Dyrektora Naczelnego i Artystycznego
Teatr Dzieci Zagłębia im. J. Dormana, Będzin
* zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura,
* sporządzanie i negocjowanie umów,
* opracowywanie materiałów reklamowych - współpraca z grafikami, drukarnią,
* kompleksowa organizacja wizyt gości,
* odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów, - organizowanie podróży służbowych dyrektora,
* współpraca z pracownikami wewnątrz organizacji.
* prace organizacyjne związane z tworzeniem Studium Aktorskiego.
* sporządzanie i negocjowanie umów,
* opracowywanie materiałów reklamowych - współpraca z grafikami, drukarnią,
* kompleksowa organizacja wizyt gości,
* odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów, - organizowanie podróży służbowych dyrektora,
* współpraca z pracownikami wewnątrz organizacji.
* prace organizacyjne związane z tworzeniem Studium Aktorskiego.
Szkolenia i kursy
2012 - Negocjacje w biznesie, (szkolenie e-learningowe, Katowice).
2008 - Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych ECDL, (Londyn, Wielka Brytania, kurs w jęz. angielskim).
2007 - Kurs języka angielskiego – Certyfikat Level 1, City and Guilds of London Institute, (Londyn, Wielka Brytania).
2001 - Szkolenie z zakresu psychologii kontaktów z klientami z elementami coachingu, Eksperci Biznesmenom, Katowice.
2008 - Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych ECDL, (Londyn, Wielka Brytania, kurs w jęz. angielskim).
2007 - Kurs języka angielskiego – Certyfikat Level 1, City and Guilds of London Institute, (Londyn, Wielka Brytania).
2001 - Szkolenie z zakresu psychologii kontaktów z klientami z elementami coachingu, Eksperci Biznesmenom, Katowice.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Public Relations
Wewnętrzny PR
Zainteresowania
Z pasji - artysta ceramik i fotograf.
Uwielbia kino europejskie i literaturę współczesną.
Blogerka - autorka bloga www.pracowniablue.blogspot.com
Uwielbia kino europejskie i literaturę współczesną.
Blogerka - autorka bloga www.pracowniablue.blogspot.com
Inne
MOCNE STRONY
* Komunikacja- doświadczenie w kompleksowej obsłudze klientów, zdolności negocjacji zdobyte m. in. na szkoleniach wewnętrznych oraz zewnętrznych, a także podczas pracy na stanowisku kierownika oddziału firmy, marketing managera oraz dyrektora biura.
* Praca w zespole- umiejętności współpracy zdobyte na stanowisku specjalisty ds. marketingu oraz menedżera marketing Fundacji Let's Go.
* Organizacja - planowanie efektywnych kampanii marketingowych i
promocyjnych, organizacja imprez, konferencji, eventów, seminariów
branżowych, konkursów, gal biznesu.
* Skuteczne zarządzanie - umiejętność skutecznego kierowania pracą grupy ludzi podczas pracy na stanowisku kierownika oddziału firmy – sieci kin w Polsce. Wytyczanie zadań, kontrolowanie oraz motywowanie pracowników.
* Komunikacja- doświadczenie w kompleksowej obsłudze klientów, zdolności negocjacji zdobyte m. in. na szkoleniach wewnętrznych oraz zewnętrznych, a także podczas pracy na stanowisku kierownika oddziału firmy, marketing managera oraz dyrektora biura.
* Praca w zespole- umiejętności współpracy zdobyte na stanowisku specjalisty ds. marketingu oraz menedżera marketing Fundacji Let's Go.
* Organizacja - planowanie efektywnych kampanii marketingowych i
promocyjnych, organizacja imprez, konferencji, eventów, seminariów
branżowych, konkursów, gal biznesu.
* Skuteczne zarządzanie - umiejętność skutecznego kierowania pracą grupy ludzi podczas pracy na stanowisku kierownika oddziału firmy – sieci kin w Polsce. Wytyczanie zadań, kontrolowanie oraz motywowanie pracowników.
Grupy
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Akademia WSB (do dnia 15 kwietnia 2018 roku Uczelnia
nosiła nazwę Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej) to jedna z najlepszych uczelni niepublicznych w Polsce.