Umiejętności
Zarządzanie klientami
Rozwój działalności
Smaki
Jedzenie
Składniki
Zarządzanie
Analiza rynku
New Business Development
Rozwój produktu
Zarządzanie produktem
Sales
Zarządzanie Sprzedażą
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
francuski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Home & Personal Care Business Manager
• Aktywne poszukiwanie nowych klientów oraz rozwój sprzedaży do obecnych klientów
• Tworzenie oferty produktowej, wyszukiwanie nowych dostawców oraz utrzymywanie kontaktów z obecnymi dostawcami
• Planowanie i realizacja działalności marketingowej
• Realizacja rocznego planu sprzedaży
• Zarządzanie ofertą produktów, ustalanie cen sprzedaży, marży handlowej,
• Zarządzanie podległym personelem
• Zdobywanie i rejestrowanie informacji o rynku i konkurencji
• Praca grupowa ze wszystkimi oddziałami firmy (obsługa klienta, logistyka, księgowość, magazyn)
• Tworzenie oferty produktowej, wyszukiwanie nowych dostawców oraz utrzymywanie kontaktów z obecnymi dostawcami
• Planowanie i realizacja działalności marketingowej
• Realizacja rocznego planu sprzedaży
• Zarządzanie ofertą produktów, ustalanie cen sprzedaży, marży handlowej,
• Zarządzanie podległym personelem
• Zdobywanie i rejestrowanie informacji o rynku i konkurencji
• Praca grupowa ze wszystkimi oddziałami firmy (obsługa klienta, logistyka, księgowość, magazyn)
Key Account Manager
Mane Polska Sp. z o.o.
• Zarządzanie portfolio klientów w Polsce, identyfikacja i rozwój nowych możliwości sprzedaży produktów (dla przemysłu mleczarskiego, piekarniczego, tytoniowego itd.)
• Realizacja celów sprzedażowych i rozwoju biznesu poprzez budowę długoterminowych relacji z klientami i terminowe rozwiązywanie problemów
• Identyfikacja i rozwój nowych możliwości biznesowych w celu zwiększenia sprzedaży do aktualnych I potencjalnych klientów
• Koordynacja działań pomiędzy klientem a firmą (dział techniczny, logistyki, badań i rozwoju, finansów) w celu zapewnienia profesjonalnego serwisu posprzedażowego dla klientów
• Przygotowanie I realizacja rocznego planu sprzedaży i budżetu
• Negocjacje warunków cenowych i wolumenowych, warunków dostaw
• Rozwój kontaktów u klientów w celu pełnego zrozumienia ich potrzeb
• Techniczne doradztwo i wparcie przy wprowadzaniu nowych produktów do obrotu
• Realizacja celów sprzedażowych i rozwoju biznesu poprzez budowę długoterminowych relacji z klientami i terminowe rozwiązywanie problemów
• Identyfikacja i rozwój nowych możliwości biznesowych w celu zwiększenia sprzedaży do aktualnych I potencjalnych klientów
• Koordynacja działań pomiędzy klientem a firmą (dział techniczny, logistyki, badań i rozwoju, finansów) w celu zapewnienia profesjonalnego serwisu posprzedażowego dla klientów
• Przygotowanie I realizacja rocznego planu sprzedaży i budżetu
• Negocjacje warunków cenowych i wolumenowych, warunków dostaw
• Rozwój kontaktów u klientów w celu pełnego zrozumienia ich potrzeb
• Techniczne doradztwo i wparcie przy wprowadzaniu nowych produktów do obrotu
Sales & Marketing Manager
• Udział w procesie przejęcia firmy Quest w Polsce
• Zarządzanie portfolio wybranych lokalnych klientów w Polsce i Europie Centralnej
• Współpraca z firmowymi działami (serwisu, technicznym, logistyki, jakości) w celu zaoferowania właściwego poziomu wsparcia dla nowych i dotychczasowych produktów
• Wprowadzanie i promocja nowych produktów i konceptów dla klientów zgodnie z planami rozwoju
• Wsparcie wykonania prób technologicznych nowych produktów u klientami nadzór nad technicznymi aspektami (optymalizacja, rozwiązywanie problemów itp.).
• Rozwój wybranych klientów w Polsce i Europie Centralnej
• Nawiązywanie współpracy z nowymi klientami
• Koordynacja międzynarodowych projektów dla klientów
• Przygotowanie I prowadzenie prezentacji marketingowych dla klientów (polski, angielski)
• Prowadzenie projektów dla lokalnych i międzynarodowych klientów
• Prowadzenie i współudział badań rynku zapachów i zwyczajów konsumenckich
• Monitorowanie rynku polskiego i prowadzanie bazy danych
• Zarządzanie portfolio wybranych lokalnych klientów w Polsce i Europie Centralnej
• Współpraca z firmowymi działami (serwisu, technicznym, logistyki, jakości) w celu zaoferowania właściwego poziomu wsparcia dla nowych i dotychczasowych produktów
• Wprowadzanie i promocja nowych produktów i konceptów dla klientów zgodnie z planami rozwoju
• Wsparcie wykonania prób technologicznych nowych produktów u klientami nadzór nad technicznymi aspektami (optymalizacja, rozwiązywanie problemów itp.).
• Rozwój wybranych klientów w Polsce i Europie Centralnej
• Nawiązywanie współpracy z nowymi klientami
• Koordynacja międzynarodowych projektów dla klientów
• Przygotowanie I prowadzenie prezentacji marketingowych dla klientów (polski, angielski)
• Prowadzenie projektów dla lokalnych i międzynarodowych klientów
• Prowadzenie i współudział badań rynku zapachów i zwyczajów konsumenckich
• Monitorowanie rynku polskiego i prowadzanie bazy danych
Koordynator Działu Sprzedaży
• Przygotowanie danych sprzedaży, raportów, analiz I prezentacji
• Aranżowanie programów wprowadzających dla nowych pracowników
• Zapewnienie wsparcia operacyjnego dla dyrektora sprzedaży, kierownika szkoleń, działu trade marketingu itd.
• Przygotowanie i obsługa spotkań I szkoleń, konferencji
• Aranżowanie programów wprowadzających dla nowych pracowników
• Zapewnienie wsparcia operacyjnego dla dyrektora sprzedaży, kierownika szkoleń, działu trade marketingu itd.
• Przygotowanie i obsługa spotkań I szkoleń, konferencji
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Fotografia, narty, fitness
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.