Ewa Biernatowska

Home & Personal Care Business Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie klientami Rozwój działalności Smaki Jedzenie Składniki Zarządzanie Analiza rynku New Business Development Rozwój produktu Zarządzanie produktem Sales Zarządzanie Sprzedażą

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
francuski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Overlack Sp.z o.o.
Home & Personal Care Business Manager
• Aktywne poszukiwanie nowych klientów oraz rozwój sprzedaży do obecnych klientów
• Tworzenie oferty produktowej, wyszukiwanie nowych dostawców oraz utrzymywanie kontaktów z obecnymi dostawcami
• Planowanie i realizacja działalności marketingowej
• Realizacja rocznego planu sprzedaży
• Zarządzanie ofertą produktów, ustalanie cen sprzedaży, marży handlowej,
• Zarządzanie podległym personelem
• Zdobywanie i rejestrowanie informacji o rynku i konkurencji
• Praca grupowa ze wszystkimi oddziałami firmy (obsługa klienta, logistyka, księgowość, magazyn)
Logo
Key Account Manager
Mane Polska Sp. z o.o.
• Zarządzanie portfolio klientów w Polsce, identyfikacja i rozwój nowych możliwości sprzedaży produktów (dla przemysłu mleczarskiego, piekarniczego, tytoniowego itd.)
• Realizacja celów sprzedażowych i rozwoju biznesu poprzez budowę długoterminowych relacji z klientami i terminowe rozwiązywanie problemów
• Identyfikacja i rozwój nowych możliwości biznesowych w celu zwiększenia sprzedaży do aktualnych I potencjalnych klientów
• Koordynacja działań pomiędzy klientem a firmą (dział techniczny, logistyki, badań i rozwoju, finansów) w celu zapewnienia profesjonalnego serwisu posprzedażowego dla klientów
• Przygotowanie I realizacja rocznego planu sprzedaży i budżetu
• Negocjacje warunków cenowych i wolumenowych, warunków dostaw
• Rozwój kontaktów u klientów w celu pełnego zrozumienia ich potrzeb
• Techniczne doradztwo i wparcie przy wprowadzaniu nowych produktów do obrotu
GIVAUDAN POLSKA Sp. z o.o.
Sales & Marketing Manager
• Udział w procesie przejęcia firmy Quest w Polsce
• Zarządzanie portfolio wybranych lokalnych klientów w Polsce i Europie Centralnej
• Współpraca z firmowymi działami (serwisu, technicznym, logistyki, jakości) w celu zaoferowania właściwego poziomu wsparcia dla nowych i dotychczasowych produktów
• Wprowadzanie i promocja nowych produktów i konceptów dla klientów zgodnie z planami rozwoju
• Wsparcie wykonania prób technologicznych nowych produktów u klientami nadzór nad technicznymi aspektami (optymalizacja, rozwiązywanie problemów itp.).
• Rozwój wybranych klientów w Polsce i Europie Centralnej
• Nawiązywanie współpracy z nowymi klientami
• Koordynacja międzynarodowych projektów dla klientów
• Przygotowanie I prowadzenie prezentacji marketingowych dla klientów (polski, angielski)
• Prowadzenie projektów dla lokalnych i międzynarodowych klientów
• Prowadzenie i współudział badań rynku zapachów i zwyczajów konsumenckich
• Monitorowanie rynku polskiego i prowadzanie bazy danych
Frito Lay Poland Sp. z o.o.
Koordynator Działu Sprzedaży
• Przygotowanie danych sprzedaży, raportów, analiz I prezentacji
• Aranżowanie programów wprowadzających dla nowych pracowników
• Zapewnienie wsparcia operacyjnego dla dyrektora sprzedaży, kierownika szkoleń, działu trade marketingu itd.
• Przygotowanie i obsługa spotkań I szkoleń, konferencji

Edukacja

Logo
Poradnictwo dietetyczne – postępy w żywieniu człowieka, studia podyplomowe
Instytut Żywności i Żywienia
Logo
Chemia i technologia kosmetyków, studia podyplomowe
Wyższa szkoła Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia
Logo
Jakość i bezpieczeństwo żywności i żywienia, studia podyplomowe
Instytut Żywności i Żywienia
Logo
Food Economics, Food Science, magisterskie
University of Reading
Logo
Marketing i Logistyka, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
WGiSR, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Geoekologia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Fotografia, narty, fitness

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie