Umiejętności
bankowość
Coaching
Ryzyko kredytowe
Ekonomika
Finanse
Zarządzanie
Marketing
Zarządzanie personelem
Bankowość detaliczna
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Doradca Klienta ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw
obsługa klienta z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw, aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie trwałej relacji z bankiem, analizy sytuacji finansowo - ekonomicznej firm w celu dopasowania jak najkorzystniejszych rozwiązań finansowych
Dyrektor Oddziału
wystawiono
Najważniejsze cechy: sumienność, zaangażowanie i odpowiedzialność były zawsze gwarancją rzetelnie wykonanej przez p.Ewę pracy. Dzięki wykazywanej kreatywności, zdolnościom organizacyjnym oraz umiejętności sprawnego działania w sytuacjach stresowych z powodzeniem pełniła powierzone jej funkcje. Duża samodzielność w realizacji działań czynią ją.idealnym pracownikiem, głęboko zaangażowanym w działalność firmy i identyfikującym się z nią. Posiadane zdolności interpersonalne sprawiają, że stanowi doskonałą wizytówkę firmy zarówno w kontaktach z klientami jak i współpracownikami.
Szkolenia i kursy
- Certyfikat ukończenia szkolenia „Zwiększenie efektywności zespołu. Lead-R. Przywództwo na poważnie”. 2013 AchieveGlobal
- Certyfikat ukończenia szkolenia coachingowego „ Ucz, wspieraj, rozwijaj”. 2014 Entrepreni
- Cross-selling kluczem efektywnej sprzedaży. 2013 Warszawski Instytut Bankowości
- Certyfikat ukończenia szkolenia coachingowego „ Ucz, wspieraj, rozwijaj”. 2014 Entrepreni
- Cross-selling kluczem efektywnej sprzedaży. 2013 Warszawski Instytut Bankowości
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Zainteresowania
książka,