Umiejętności
Microsoft Office
Home Office
Zarządzanie zespołem
Prawo jazdy kat B
szkolenie pracowników
Nieruchomości mieszkaniowe
profesjonalna obsługa klienta
Administracja biura
organizowanie akcji marketingowych i eventów
język angielski wyższy średnio zaawansowany
Języki
angielski
dobry
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
WIRTUALNA ASYSTENTKA - HOME OFFICE
Rooms4London LTD.
• kontaktowałam się z klientami obcojęzycznymi w języku angielskim dbając o najwyższą jakość usług;
• tworzyłam zestawienia w MS Excel;
• stworzyłam w Ms Excel tabelę klientów, ułatwiającą terminowość płatności i wystawiania ogłoszeń;
• zarządzałam kalendarzem Google;
• kontaktowałam się z urzędami w Londynie;
• nadzorowałam terminowość płatności;
• obsługiwałam korespondencję firmową;
• zamieszczałam ogłoszenia na angielskich stronach internetowych;
• zlecałam firmom naprawy w mieszkaniach lub zgłaszałam je do odpowiednich urzędów;
• przekazywałam przełożonemu wyniki zrealizowanej pracy;
• dbałam o pozytywny wizerunek firmy i najwyższą jakość obsługi.
• tworzyłam zestawienia w MS Excel;
• stworzyłam w Ms Excel tabelę klientów, ułatwiającą terminowość płatności i wystawiania ogłoszeń;
• zarządzałam kalendarzem Google;
• kontaktowałam się z urzędami w Londynie;
• nadzorowałam terminowość płatności;
• obsługiwałam korespondencję firmową;
• zamieszczałam ogłoszenia na angielskich stronach internetowych;
• zlecałam firmom naprawy w mieszkaniach lub zgłaszałam je do odpowiednich urzędów;
• przekazywałam przełożonemu wyniki zrealizowanej pracy;
• dbałam o pozytywny wizerunek firmy i najwyższą jakość obsługi.
KSIĘGARZ
• nawiązywałam długotrwałą współpracę z instytucjami oraz z kupującymi, dzięki czemu księgarnia zyskała wielu kluczowych klientów;
• analizowałam możliwości zakupów towarów oraz sporządzałam zamówienia;
• sporządzałam raporty w MS Excel;
• realizowałam założone cele sprzedażowe;
• przeprowadzałam akcje promocyjne i przygotowywałam spotkania z autorami;
• rozpoznawałam potrzeby klienta i doradzałam odpowiedni towar;
• prowadziłam aktywną sprzedaż.
• analizowałam możliwości zakupów towarów oraz sporządzałam zamówienia;
• sporządzałam raporty w MS Excel;
• realizowałam założone cele sprzedażowe;
• przeprowadzałam akcje promocyjne i przygotowywałam spotkania z autorami;
• rozpoznawałam potrzeby klienta i doradzałam odpowiedni towar;
• prowadziłam aktywną sprzedaż.
SPRZEDAWCA
• obsługiwałam kasę fiskalną, terminal, faks;
• przeprowadzałam bieżące inwentaryzacje;
• doradzałam klientkom w zakresie doboru kosmetyków.
• przeprowadzałam bieżące inwentaryzacje;
• doradzałam klientkom w zakresie doboru kosmetyków.
KIEROWNIK DZIAŁU MUZYKA
• zarządzałam małym zespołem;
• planowałam zadania i nadzorowałam ich realizację;
• przeprowadzałam cotygodniowe spotkania z podległym zespołem;
• zastępowałam kierownika salonu, podczas jego nieobecności;
• przekazywałam przełożonemu wyniki zrealizowanej pracy;
• nadzorowałam ekspozycję towarów i obsługę klientów;
• nadzorowałam funkcjonowanie kas i sporządzałam raporty sprzedaży;
• dbałam o trwałość kontaktów z dostawcami.
• planowałam zadania i nadzorowałam ich realizację;
• przeprowadzałam cotygodniowe spotkania z podległym zespołem;
• zastępowałam kierownika salonu, podczas jego nieobecności;
• przekazywałam przełożonemu wyniki zrealizowanej pracy;
• nadzorowałam ekspozycję towarów i obsługę klientów;
• nadzorowałam funkcjonowanie kas i sporządzałam raporty sprzedaży;
• dbałam o trwałość kontaktów z dostawcami.
SZEF SEKCJI PUNKTU OBSŁUGI KLIENTA
• przeprowadzałam szkolenia pracowników z zakresu obsługi klienta oraz zajmowałam się coachingiem sprzedawców;
• nadzorowałam zachowanie standardów obsługi klienta i przekazywałam wymagane sprawozdania i raporty przełożonym;
• byłam odpowiedzialna za wybór pracownika miesiąca;
• zajmowałam się obsługą zamówień internetowych;
• organizowałam akcje marketingowe i eventy.
• nadzorowałam zachowanie standardów obsługi klienta i przekazywałam wymagane sprawozdania i raporty przełożonym;
• byłam odpowiedzialna za wybór pracownika miesiąca;
• zajmowałam się obsługą zamówień internetowych;
• organizowałam akcje marketingowe i eventy.
Szkolenia i kursy
* Microsoft Office Fundamentals: Outlook, Word, and Excel
zorganizowany przez Microsoft (kurs prowadzony w języku angielskim)
* Master of MS Excel
* Master of MS Office Tools
* Master of MS Word
* Introduction to Social Psychology - kurs online prowadzony przez Uniwersytet Queensland
zorganizowany przez Microsoft (kurs prowadzony w języku angielskim)
* Master of MS Excel
* Master of MS Office Tools
* Master of MS Word
* Introduction to Social Psychology - kurs online prowadzony przez Uniwersytet Queensland
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Nieruchomości
Sprzedaż/Wynajem/Cena
Obsługa klienta
Inne
Zainteresowania
Tai Chi;
Joga;
Literatura (Dehnel, Murakami, Fallaci);
Kino (Almodovar, von Trier);
Joga;
Literatura (Dehnel, Murakami, Fallaci);
Kino (Almodovar, von Trier);
Organizacje
Archiwum Państwowe w Kaliszu - Wolontariat
Inne
prawo jazdy kat. B
Grupy
Biuro w domu
Mini posrednictwo pracy dla wszystkich, ktorzy z roznych wzgledow chca pracowac zawodowo w (z) domu, bo musza, chca,albo uwazaja, ze jest to najefektywniejsze. Od prawie 5 lat szukam szukam wiarygodne