Ewa Bachańska

Manadzer z 15 letnim doświadczenie - branża telekomunikacyjna i energetyczna
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Bancom Sp. z o.o.
Kierownik Projektu
 Prowadzenie projektów sprzedażowych usług telekomunikacyjnych oraz energetycznych
 Przygotowywanie wyceny oraz kosztów projektów
 Rekrutacja pracowników
 Szkolenie pracowników
 Ocenianie, motywowanie, coaching pracowników
 Odpowiedzialność za realizacje planów sprzedażowych
ENERGIA DLA FIRM SP. Z O.O.
Manager Sprzedaży Pośredniej
 Pozyskiwanie do współpracy i budowanie relacji z Autoryzowanymi Partnerami – Call Center raz D2D odpowiedzialne za sprzedaż produktów
 Bieżąca współpraca z Autoryzowanymi Partnerami w zakresie sprzedaży usług
 Odpowiedzialność za realizacje planów sprzedaży
 Prowadzenie szkoleń produktowi –ofertowych
 Motywowanie pracowników Autoryzowanych Partnerów
Netia S.A.
Regionalny Kierownik Sprzedaży Posredniej
 Budowanie relacji i bieżąca współpraca z Autoryzowanymi Partnerami – Call Center oraz D2D
 Pozyskiwanie nowych Autoryzowanych Partnerów do współpracy
 Odpowiedzialność za realizacje planów sprzedaży
 Prowadzenie szkoleń produktowo –ofertowych
 Przygotowywanie konkursów motywacyjnych
Logo
Dyrektor Generalny - firma do 10 pracowników
IQ Telecom Sp. z o.o.
 Zarządzanie Biurem Obsługi Klienta
 Motywowanie i ocenianie pracowników
 Współtworzenie oraz wdrażanie procedur obsługi klienta
 Uczestnictwo w kreowaniu portfela produktów firmy
 Odpowiedzialność za realizacje uzgodnionych z Zarządem celów i zadań
 Współpraca z operatorami telekomunikacyjnymi w zakresie hurtowych usług głosowych
 Pozyskiwanie klientów na rynku hurtowych usług głosowych
 Współpraca z Urzędem Komunikacji Elektronicznej
 Odpowiedzialność za sprawy administracyjne i formalne
 Raportowanie do Zarządu realizowanych zadań
Netia S.A.
Kierownik ds.Współpracy z Partnerami Zewnętrznymi
 Pozyskiwanie nowych Partnerów Zewnętrznych (firmy Contact Center/Call Center) do współpracy
 Współpraca z Partnerami Zewnętrznymi w zakresie sprzedaży usług
 Odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży
 Przygotowywanie konkursów motywacyjnych dla pracowników Partnerów Zewnętrznych
Netia S.A.
Kierownik Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta
 Kierowanie zespołem konsultantów telefonicznych
 Monitorowanie rozmów konsultantów
 Motywowanie i ocenianie pracowników
 Pomaganie pracownikom w rozwiązywaniu problemów wymagających konsultacji
 Coaching pracowników
 Układanie grafiku pracy
Logo
Kierownik Sekcji Reklamacji Finansowych
RST Elnet S.A.
 Organizowanie i kontrolowanie sprawnego funkcjonowania pracy sekcji
 Nadzorowanie przygotowywania i wysyłki odpowiedzi na reklamacje Klientów
 Motywowanie i ocenianie pracowników
 Monitorowanie rozmów pracowników z klientami
 Pomaganie pracownikom w rozwiązywaniu problemów wymagających konsultacji
 Rekrutacja pracowników
 Przygotowywanie raportów dotyczących pracy Sekcji
ASTER Sp. z o.o.
Kierownik Działu Obsługi Klientów Kluczowych
 Stworzenie Działu Obsługi klientów kluczowych
 Organizowanie i kontrolowanie sprawnego funkcjonowania pracy działu
 Wdrażanie nowych rozwiązań
 Motywowanie, ocenianie i coaching pracowników
 Rekrutacja pracowników
 Reprezentowanie działu pracowników kontaktach pracowników innymi działami pracowników firmie
 Przygotowywanie raportów dotyczących pracy działu
T-Mobile Polska S.A.
Kierownik Zespołu ds. Klientów Kluczowych
 Kierowanie zespołem konsultantów
 Motywowanie i ocenianie pracowników
 Coaching pracowników
 Pomoc pracownikom pracowników rozwiązywaniu problemów
 Udział w spotkaniach z klientami
 Raportowanie realizacji wyznaczonych celów

Edukacja

Logo
Zarządzanie zasobami ludzkimi, magisterskie
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
A Ja Szukam Pracy
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Call4help
Call4help
To grupa skupiająca osoby chcące dzielić się ze sobą wiedzą z zakresu obsługi Klienta
Chcę pracować
Chcę pracować
Jesteś aktualnie bez pracy lub możesz jej niedługo poszukiwać, ta grupa jest więc dla Ciebie. Dołącz do nas! Podziel się swoimi problemami i spostrzeżeniami!
Energetyka
Energetyka
Grupa dla osób zainteresowanych energetyką, związanych z rynkiem energetycznym.
Fundusze unijne
Fundusze unijne
Jak napisać dobry projekt? Jak rozliczyć wniosek? Jak znaleźć się w gąszczu przepisów prawnych? - Bezpłatne porady najlepszych profesjonalistów w kraju.
Giełda Pracy
Giełda Pracy
Grupa dla szukających pracy.
IT&Telecom
IT&Telecom
IT&Telecom to grupa dla osób z branży oraz tych, którzy interesują się jej rozwojem.
Magia Telemarketingu
Magia Telemarketingu
Miękkie i skuteczne aspekty telemarketingu. Magia świata zwiazanego ze słuchawkami.
Netia
Netia
Grupa wszystkich tych w jakikolwiek sposób związanych z firmą Netia S.A.
Praca
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.