Doświadczenie zawodowe
Product Manager
XXLStock
- tworzenie strategii public relations,
- media relations, działania B2B,
- organizaja eventów,
- nadzorowanie i koordynacja prac związanych z produktem, ustalanie planu rozwoju,
- współtworzenie planów marketingowych produktu (pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z instytucjami sztuki i agencjami reklamowymi, akcje promocyjne),
- rozpoznawanie i identyfikowanie potrzeb klientów danej grupy produktów,
- monitorowanie konkurencji,
- tworzenie ofert, weryfikacja merytoryczna materiałów informacyjnych,
- analiza stosownych badań marketingowych,
- działania w social media,
- rekrutacja nowych pracowników.
- media relations, działania B2B,
- organizaja eventów,
- nadzorowanie i koordynacja prac związanych z produktem, ustalanie planu rozwoju,
- współtworzenie planów marketingowych produktu (pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z instytucjami sztuki i agencjami reklamowymi, akcje promocyjne),
- rozpoznawanie i identyfikowanie potrzeb klientów danej grupy produktów,
- monitorowanie konkurencji,
- tworzenie ofert, weryfikacja merytoryczna materiałów informacyjnych,
- analiza stosownych badań marketingowych,
- działania w social media,
- rekrutacja nowych pracowników.
Coprywriter
współpraca - realizacja zleceń
- pisanie, korekta i edytowanie tekstów na zlecenie agencji,
- analizy wizerunku klientów,
- marketing szeptany,
- pisanie, korekta i edytowanie tekstów na zlecenie agencji,
- analizy wizerunku klientów,
- marketing szeptany,
wystawiono
Miałam okazję współpracować z Emilią przy kilku projektach copywriterskich. Wysoko oceniam jej kompetencje językowe, szczególnie umiejętność posługiwania się różnorodnymi stylami wypowiedzi, a także wiedzę z zakresu PR oraz dużą elastyczność w realizacji projektów ad hoc. Na każdym spotkaniu Emilia przestawiała rozwiązania gotowe do wdrożenia, wykazywała się pełnym profesjonalizmem. Cechuje ją terminowość i inicjatywa, która niejednokrotnie pomaga poczynić kolejny krok w ewolucji lub rewolucji projektu.
PR Manager
Profundo PR
- wdrażanie strategii public relations (pisanie informacji prasowych, media relations),
- sporządzania szczegółowych raportów działań konkurencji,
- organizacja i przeprowadzanie konkursu („Zostań małym designerem”),
- reprezentowanie firmy na eventach,
- przygotowywanie pism okolicznościowych,
- działania w social media
- sporządzania szczegółowych raportów działań konkurencji,
- organizacja i przeprowadzanie konkursu („Zostań małym designerem”),
- reprezentowanie firmy na eventach,
- przygotowywanie pism okolicznościowych,
- działania w social media
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Fotografia sportowa
Grupa dla osób zajmujących się zawodowo lub amatorsko fotografowaniem wydarzeń sportowych.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
MASAŻ
Grupa poświęcona wszelkim informacjom na temat masażu. Forum wymiany doświadczeń i baza kontaktów.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Rehabilitacja dobra na wszystko
Mam nadzieję, że uda się stworzyć naszą małą społeczność, wpierającą się nowinkami, linkami do nowych ofert pracy itd. .
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe.
Zarekomendować siebie lub kogoś.
Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe
http://www.goldenline.pl/grupa/networker