Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Strategia marketingowa
Negocjacje
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Business Development Manager
Prowadzenie projektów związanych z tworzeniem lub modyfikacją wizerunku Klienta.
Nawiązywanie nowych relacji z Klientami.
Analiza potrzeb zleceniodawcy, przygotowywanie wyceny projektu.
Tworzenie harmonogramu działań marketingowych indywidualnie dla każdego klienta.
Koordynowanie prac podwykonawców.
Ścisła współpraca z działem produkcji:tworzenie mediaplan`ów, scenariuszy programów na żywo w przypadku gości sponsorowanych, koordynowanie przebiegu prac zw. z ich realizacją.
Działania organizacyjne przy produkcji spotów reklamowych: scenariusz, statyści, dbałość o detale zw. z rekwizytami, miejscem, podkładem muzycznym itp.
Przygotowanie strategii realizacji kampanii reklamowych przy użyciu social media.
Zatwierdzanie projektów graficznych: banerów, prezentacji multimedialnych dla Klientów.
Nawiązywanie nowych relacji z Klientami.
Analiza potrzeb zleceniodawcy, przygotowywanie wyceny projektu.
Tworzenie harmonogramu działań marketingowych indywidualnie dla każdego klienta.
Koordynowanie prac podwykonawców.
Ścisła współpraca z działem produkcji:tworzenie mediaplan`ów, scenariuszy programów na żywo w przypadku gości sponsorowanych, koordynowanie przebiegu prac zw. z ich realizacją.
Działania organizacyjne przy produkcji spotów reklamowych: scenariusz, statyści, dbałość o detale zw. z rekwizytami, miejscem, podkładem muzycznym itp.
Przygotowanie strategii realizacji kampanii reklamowych przy użyciu social media.
Zatwierdzanie projektów graficznych: banerów, prezentacji multimedialnych dla Klientów.
Dyrektor
Frapol Jean Careno Poland Group Import - Export
* dbałość o prawidłowe funkcjonowanie firmy
* zarządzanie zespołem pracowników w działach marketingu i grafiki, zamówień, reklamacji
* odpowiedzialność za dokumentację kadrową
* negocjacje z salonami samochodowymi; prowadzenie ewidencji aut
* prowadzenie szkoleń dla pracowników
* pełnienie funkcji kierownika szkoleń ogólnopolskich w siedzibie firmy
* negocjacje z kontrahentami
* zarządzanie zespołem pracowników w działach marketingu i grafiki, zamówień, reklamacji
* odpowiedzialność za dokumentację kadrową
* negocjacje z salonami samochodowymi; prowadzenie ewidencji aut
* prowadzenie szkoleń dla pracowników
* pełnienie funkcji kierownika szkoleń ogólnopolskich w siedzibie firmy
* negocjacje z kontrahentami
Specjalista ds. sprzedaży samochodów
* profesjonalna obsługa klientów salonu i serwisu Opla & Chevroleta
* tworzenie ofert w oparciu o wytyczne General Motors Poland
* kontrola wniosków refundacyjnych GM Poland
* realizacja zamówień
* negocjacje z klientem indywidualnym
* prowadzenie sprzedaży zbiorowej
* umiejętne korzystanie z systemu Demo
* raporty sprzedaży
* tworzenie ofert w oparciu o wytyczne General Motors Poland
* kontrola wniosków refundacyjnych GM Poland
* realizacja zamówień
* negocjacje z klientem indywidualnym
* prowadzenie sprzedaży zbiorowej
* umiejętne korzystanie z systemu Demo
* raporty sprzedaży
Kierownik Recepcji
Hotel Młyn
Trzy etapy pracy:
* recepcjonistka: odpowiedzialna za profesjonalną obsługę gości hotelowych
* pracownik recepcji i sprzedaży: zakres obowiązków recepcjonisty poszerzony o wszelkie działania marketingowe, zarządzanie i obsługa kantoru walutowego, sporządzanie formularza sprawozdawczego PZKAN (na mocy uprawnień z dn. 13-06-2008 nadanych przez Bydgoską Sz.Bankową jako kasjer złotowo - walutowy
* kierownik recepcji: zarządzanie zespołem podległych pracowników recepcji, odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie hotelu
* recepcjonistka: odpowiedzialna za profesjonalną obsługę gości hotelowych
* pracownik recepcji i sprzedaży: zakres obowiązków recepcjonisty poszerzony o wszelkie działania marketingowe, zarządzanie i obsługa kantoru walutowego, sporządzanie formularza sprawozdawczego PZKAN (na mocy uprawnień z dn. 13-06-2008 nadanych przez Bydgoską Sz.Bankową jako kasjer złotowo - walutowy
* kierownik recepcji: zarządzanie zespołem podległych pracowników recepcji, odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie hotelu
Specjalizacje
Inżynieria
Elektronika/Elektryka
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Auto Moto Praca
Grupa zrzeszająca poszukujących pracy i poszukujących Pracowników do pracy w branży motoryzacyjnej.
Jesteś Headhunterem poszukującym ludzi w branzy auto-moto, inżynierem, mechanikiem, znasz branże mo
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Prakseologia. Sprawne działanie
EFEKTYWNOŚĆ - SPRAWNOŚĆ - SKUTECZNOŚĆ - RACJONALNOŚĆ - EKONOMICZNOŚĆ - W dzisiejszym świecie chaosu warto propagować idee sprawnego działania. Logika, sprawność, skuteczność, racjonalność, ekonomika,
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.