Emilia Rylska
Doświadczony Manager na rynku Pharma i FMCG
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Reklama
Zarządzanie
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Rozwój produktu
Zarządzanie produktem
marketing produktu
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Product Manager
- Zarządzanie lekami OTC i (okresowo) Rx: leki dermatologiczne, immunologiczne, pulmonologiczne, antybiotyki, immunosupresyjne, onkologiczne
- Przygotowywanie planów marketingowych produktów, budżetów, aktywności i pełna odpowiedzialność za ich realizację
- Opracowywanie i implementacja strategii i komunikacji marketingowej
- Przygotowywanie kampanii marketingowych / projekty ATL/BTL/, w tym także związanych z wprowadzaniem nowych leków na rynek (także switch z Rx na OTC)
- Współpraca z ag. kreatywnymi, reklamowymi, badawczymi, PR, internetowymi, wydawnictwami, KOLs, środowiskiem medycznym
- Bieżące monitorowanie sprzedaży, realizacji planów i budżetów, stała analiza rynku, trendów, konkurencji oraz prognozowanie sprzedaży krótko i daleko- terminowe
- Raportowanie miesięczne, kwartalne, roczne
- Szkolenia produktowe i prezentacje dla SF, ścisła współpraca z "polem" i KAMs
- Wpływ na politykę cenową i wnioskowanie zmian
- Stymulowanie wsparcia sił sprzedażowych, organizacja akcji promocyjnych
- Przygotowywanie planów marketingowych produktów, budżetów, aktywności i pełna odpowiedzialność za ich realizację
- Opracowywanie i implementacja strategii i komunikacji marketingowej
- Przygotowywanie kampanii marketingowych / projekty ATL/BTL/, w tym także związanych z wprowadzaniem nowych leków na rynek (także switch z Rx na OTC)
- Współpraca z ag. kreatywnymi, reklamowymi, badawczymi, PR, internetowymi, wydawnictwami, KOLs, środowiskiem medycznym
- Bieżące monitorowanie sprzedaży, realizacji planów i budżetów, stała analiza rynku, trendów, konkurencji oraz prognozowanie sprzedaży krótko i daleko- terminowe
- Raportowanie miesięczne, kwartalne, roczne
- Szkolenia produktowe i prezentacje dla SF, ścisła współpraca z "polem" i KAMs
- Wpływ na politykę cenową i wnioskowanie zmian
- Stymulowanie wsparcia sił sprzedażowych, organizacja akcji promocyjnych
Marketing Manager, wcześniej Brand Manager
- Opracowanie i wdrażanie strategii dla firmy i wybranych serii produktowych
- Kreowanie nowych produktów i koordynowanie działań od powstania pomysłu i opracowania aż do wprowadzenia na rynek i dalsze ich zarządzanie, ponowne wprowadzanie odnowionych serii (wiele produktów w kilku kategoriach),
- Opracowywanie i wdrażanie marketingowych planów taktycznych,
- Przygotowywanie materiałów POS, współpraca z agencjami przy organizacji kampanii promocyjnych, reklamowych, tworzenie strony internetowej, koordynacja prac projektowych dla nowych i odnawianych serii produktowych, opracowanie systemu tożsamości wizualnej firmy
- Prezentacje i szkolenia produktowe sił sprzedażowych,
- Zarządzanie kilku osobowym zespołem
- Kreowanie nowych produktów i koordynowanie działań od powstania pomysłu i opracowania aż do wprowadzenia na rynek i dalsze ich zarządzanie, ponowne wprowadzanie odnowionych serii (wiele produktów w kilku kategoriach),
- Opracowywanie i wdrażanie marketingowych planów taktycznych,
- Przygotowywanie materiałów POS, współpraca z agencjami przy organizacji kampanii promocyjnych, reklamowych, tworzenie strony internetowej, koordynacja prac projektowych dla nowych i odnawianych serii produktowych, opracowanie systemu tożsamości wizualnej firmy
- Prezentacje i szkolenia produktowe sił sprzedażowych,
- Zarządzanie kilku osobowym zespołem
Senior Brand Manager, wcześniej Brand Manager
- Zarządzanie markami w kilku kategoriach /kosmetyki do pielęgnacji włosów, kosmetyka zapachowa, pasty do zębów/
- Zarządzanie kilku osobowym zespołem Junior i Brand Managerów
- Opracowywanie i implementacja strategii marek już istniejących i nowych
- Kreowanie nowych produktów i wprowadzanie na rynek odnowionych serii produktowych, w tym zarządzanie projektami wdrożeniowymi nowych serii
- Opracowywanie planów marketingowych, planów sprzedaży, budżetów i bieżąca kontrola ich realizacji
- Organizowanie i koordynacja wszelkich aktywności promocyjnych, konkursów
- Współpraca z agencjami badawczymi, kreatywnymi, reklamowymi przy kampaniach ATL/BTL/ opracowywaniu nowych opakowań i materiałów POS
- Zarządzanie budżetem promocyjnym
- Stała analiza rynku, trendów sprzedaży, konkurencji, cen, innowacji
- Prezentacje dla Zarządu, dystrybutorów, Sił Sprzedażowych
- Zarządzanie kilku osobowym zespołem Junior i Brand Managerów
- Opracowywanie i implementacja strategii marek już istniejących i nowych
- Kreowanie nowych produktów i wprowadzanie na rynek odnowionych serii produktowych, w tym zarządzanie projektami wdrożeniowymi nowych serii
- Opracowywanie planów marketingowych, planów sprzedaży, budżetów i bieżąca kontrola ich realizacji
- Organizowanie i koordynacja wszelkich aktywności promocyjnych, konkursów
- Współpraca z agencjami badawczymi, kreatywnymi, reklamowymi przy kampaniach ATL/BTL/ opracowywaniu nowych opakowań i materiałów POS
- Zarządzanie budżetem promocyjnym
- Stała analiza rynku, trendów sprzedaży, konkurencji, cen, innowacji
- Prezentacje dla Zarządu, dystrybutorów, Sił Sprzedażowych
Szkolenia i kursy
- The Advanced Certificate in Marketing - program na licencji The Chartered Institute of Marketing realizowany przez Instytut Rozwoju Biznesu Centrum Prywatyzacji /2001-2002/
- Praktyczne Techniki Zarządzania Produktami - ECU Marketing / 2007/
- Advanced Marketing - Product Communications & Master Class - JS Training Ltd. /2006/
- Practical and Effective Product Management - JS Training Ltd./2005/
- Zarządzanie projektami, Kalkstein Cor. Training
- Praktyczne Techniki Zarządzania Produktami - ECU Marketing / 2007/
- Advanced Marketing - Product Communications & Master Class - JS Training Ltd. /2006/
- Practical and Effective Product Management - JS Training Ltd./2005/
- Zarządzanie projektami, Kalkstein Cor. Training
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Farmaceutyka/Biotechnologia
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
egzotyczne wyprawy, turystyka górska, nurkowanie, uprawa roślin
Inne
Czynne prawo jazdy kat. B,
Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel , Power Point)
Zorientowanie na sukces, wytrwałość w dążeniu do celu, wysoka motywacja, zdolności interpersonalne, umiejętność kierowania zespołem, dobra organizacja, chęć podnoszenia kwalifikacji i rozwoju w obszarze marketingu
Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel , Power Point)
Zorientowanie na sukces, wytrwałość w dążeniu do celu, wysoka motywacja, zdolności interpersonalne, umiejętność kierowania zespołem, dobra organizacja, chęć podnoszenia kwalifikacji i rozwoju w obszarze marketingu
Grupy
Kobiety Przedsiębiorcze
Zamknięta grupa dla kobiet przedsiębiorczych, właścicielek firm, piastujących stanowiska kierownicze, zarządzających firmami i działami firm stworzona jako platforma wymiany doświadczeń.
Przestrzeń
Marketing farmaceutyczny
Stosowne miejsce dla osób profesjonalnie traktujących marketing farmaceutyczny
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
medycyna, farmacja - oferty pracy, opinie o pracodawcach, informacje o branży
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.