Emilia Rylska

Emilia Rylska

Doświadczony Manager na rynku Pharma i FMCG
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Reklama Zarządzanie Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Microsoft Office Rozwój produktu Zarządzanie produktem marketing produktu Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Novascon Pharmaceuticals
Kierownik Produktów
Zarządzanie markami suplementów diety (Insulan, Insulan Retina, Normaflex, Vigana).
Gedeon Richter Marketing Polska Sp. z o.o.
Product Manager
- Zarządzanie lekami OTC i (okresowo) Rx: leki dermatologiczne, immunologiczne, pulmonologiczne, antybiotyki, immunosupresyjne, onkologiczne
- Przygotowywanie planów marketingowych produktów, budżetów, aktywności i pełna odpowiedzialność za ich realizację
- Opracowywanie i implementacja strategii i komunikacji marketingowej
- Przygotowywanie kampanii marketingowych / projekty ATL/BTL/, w tym także związanych z wprowadzaniem nowych leków na rynek (także switch z Rx na OTC)
- Współpraca z ag. kreatywnymi, reklamowymi, badawczymi, PR, internetowymi, wydawnictwami, KOLs, środowiskiem medycznym
- Bieżące monitorowanie sprzedaży, realizacji planów i budżetów, stała analiza rynku, trendów, konkurencji oraz prognozowanie sprzedaży krótko i daleko- terminowe
- Raportowanie miesięczne, kwartalne, roczne
- Szkolenia produktowe i prezentacje dla SF, ścisła współpraca z "polem" i KAMs
- Wpływ na politykę cenową i wnioskowanie zmian
- Stymulowanie wsparcia sił sprzedażowych, organizacja akcji promocyjnych
laboratorium kosmetyczne joanna
Marketing Manager, wcześniej Brand Manager
- Opracowanie i wdrażanie strategii dla firmy i wybranych serii produktowych
- Kreowanie nowych produktów i koordynowanie działań od powstania pomysłu i opracowania aż do wprowadzenia na rynek i dalsze ich zarządzanie, ponowne wprowadzanie odnowionych serii (wiele produktów w kilku kategoriach),
- Opracowywanie i wdrażanie marketingowych planów taktycznych,
- Przygotowywanie materiałów POS, współpraca z agencjami przy organizacji kampanii promocyjnych, reklamowych, tworzenie strony internetowej, koordynacja prac projektowych dla nowych i odnawianych serii produktowych, opracowanie systemu tożsamości wizualnej firmy
- Prezentacje i szkolenia produktowe sił sprzedażowych,
- Zarządzanie kilku osobowym zespołem
PZ Cussons Polska S.A.
Senior Brand Manager, wcześniej Brand Manager
- Zarządzanie markami w kilku kategoriach /kosmetyki do pielęgnacji włosów, kosmetyka zapachowa, pasty do zębów/
- Zarządzanie kilku osobowym zespołem Junior i Brand Managerów
- Opracowywanie i implementacja strategii marek już istniejących i nowych
- Kreowanie nowych produktów i wprowadzanie na rynek odnowionych serii produktowych, w tym zarządzanie projektami wdrożeniowymi nowych serii
- Opracowywanie planów marketingowych, planów sprzedaży, budżetów i bieżąca kontrola ich realizacji
- Organizowanie i koordynacja wszelkich aktywności promocyjnych, konkursów
- Współpraca z agencjami badawczymi, kreatywnymi, reklamowymi przy kampaniach ATL/BTL/ opracowywaniu nowych opakowań i materiałów POS
- Zarządzanie budżetem promocyjnym
- Stała analiza rynku, trendów sprzedaży, konkurencji, cen, innowacji
- Prezentacje dla Zarządu, dystrybutorów, Sił Sprzedażowych

Szkolenia i kursy

- The Advanced Certificate in Marketing - program na licencji The Chartered Institute of Marketing realizowany przez Instytut Rozwoju Biznesu Centrum Prywatyzacji /2001-2002/
- Praktyczne Techniki Zarządzania Produktami - ECU Marketing / 2007/
- Advanced Marketing - Product Communications & Master Class - JS Training Ltd. /2006/
- Practical and Effective Product Management - JS Training Ltd./2005/
- Zarządzanie projektami, Kalkstein Cor. Training

Edukacja

Logo
Marketingowe Zarządzanie firmą, studia podyplomowe
Uniwersytet Łódzki
Logo
Farmacja, magisterskie
Uniwersytet Medyczny (wcześniej Akademia Medyczna) w Lublinie

Specjalizacje

Badania i rozwój
Farmaceutyka/Biotechnologia
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem

Zainteresowania

egzotyczne wyprawy, turystyka górska, nurkowanie, uprawa roślin

Inne

Czynne prawo jazdy kat. B,
Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel , Power Point)

Zorientowanie na sukces, wytrwałość w dążeniu do celu, wysoka motywacja, zdolności interpersonalne, umiejętność kierowania zespołem, dobra organizacja, chęć podnoszenia kwalifikacji i rozwoju w obszarze marketingu

Grupy

Kobiety Przedsiębiorcze
Kobiety Przedsiębiorcze
Zamknięta grupa dla kobiet przedsiębiorczych, właścicielek firm, piastujących stanowiska kierownicze, zarządzających firmami i działami firm stworzona jako platforma wymiany doświadczeń. Przestrzeń
KOSMETOLOGIA
KOSMETOLOGIA
Kosmetyka profesjonalna, zabiegi, urządzenia kosmetyczne, SPA, zdrowy styl życia.
Marketing farmaceutyczny
Marketing farmaceutyczny
Stosowne miejsce dla osób profesjonalnie traktujących marketing farmaceutyczny
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
medycyna, farmacja - oferty pracy, opinie o pracodawcach, informacje o branży
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Rynek Farmaceutyczny
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.