Wypowiedzi
-
Firma szkoleniowa nawiąże współpracę z trenerami specjalizującymi się w szkoleniach z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania zasobami ludzkimi, negocjacje itp. Szkolenia odbywałyby się na terenie Wrocławia
Przykładowe tematy szkoleń:
1. Podstawowe zasady obsługi klienta
2. Techniki sprzedaży
3. Obsługa "trudnego klienta"
4. Komunikacja w zespole
5. Zarządzanie zespołem
6. Zarządzanie czasem pracy
7. Integracja w zespole
8. Sztuka negocjacji/Asertywność
9. Motywacja/Mobbing/ustalanie celów w zespole
10. Profesjonalna obsługa klienta
11. Sztuka negocjacji
12. Telemarketing
Osoby zainteresowane współpracą prosimy o przesłanie aplikacji na adres: biuro@emiszkol.pl
Firma odpowie na wybrane aplikacje. -
Firma szkoleniowa nawiąże współpracę z trenerami specjalizującymi się w szkoleniach z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania zasobami ludzkimi, negocjacje itp. Szkolenia odbywałyby się na terenie Wrocławia
Przykładowe tematy szkoleń:
1. Podstawowe zasady obsługi klienta
2. Techniki sprzedaży
3. Obsługa "trudnego klienta"
4. Komunikacja w zespole
5. Zarządzanie zespołem
6. Zarządzanie czasem pracy
7. Integracja w zespole
8. Sztuka negocjacji/Asertywność
9. Motywacja/Mobbing/ustalanie celów w zespole
10. Profesjonalna obsługa klienta
11. Sztuka negocjacji
12. Telemarketing
Osoby zainteresowane współpracą prosimy o przesłanie aplikacji na adres: biuro@emiszkol.pl
Firma odpowie na wybrane aplikacje.Ten post został edytowany przez Autora dnia 17.10.13 o godzinie 11:01