Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. integracji oferty
- Inicjowanie i wdrażanie zmian w ofercie produktów nieobarczonych ryzykiem kredytowym i procesach sprzedażowych dla segmentu MSP
- Współpraca w ramach Banku i Grupy BRE Banku w zakresie nowych rozwiązań produktowych i systemowych dla MSP spoza obszaru ryzyka kredytowego
- Analizowanie rynku usług finansowych dla MSP
- Prowadzenie analiz ad hoc związanych z realizowanymi przez Biuro projektami
- Opiniowanie przepisów wewnętrznych dotyczących niekredytowej oferty produktowej Banku
- Udzielanie merytorycznego wsparcia Doradcom w zakresie oferty Banku dla MSP
- Współpraca w ramach Banku i Grupy BRE Banku w zakresie nowych rozwiązań produktowych i systemowych dla MSP spoza obszaru ryzyka kredytowego
- Analizowanie rynku usług finansowych dla MSP
- Prowadzenie analiz ad hoc związanych z realizowanymi przez Biuro projektami
- Opiniowanie przepisów wewnętrznych dotyczących niekredytowej oferty produktowej Banku
- Udzielanie merytorycznego wsparcia Doradcom w zakresie oferty Banku dla MSP
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
Koordynacja akcji sprzedażowych prowadzonych w Banku, monitorowanie ich przebiegu raportowanie ich wyników.
- Administracja CRM i współpraca przy implementacji nowych narzędzi w tej aplikacji.
- Koordynacja projektu przejmowania Klientów dawnego Oddziału Dresdner Bank Polska.
- Współpraca z doradcami klientów w zakresie zbierania opinii na temat potrzebnych zmian w przepisach i procedurach oddziałów – badanie i analiza potrzeb.
- Wsparcie doradców i analityków sprzedażowych w wyszukiwaniu materiałów niezbędnych do codziennej pracy – dostarczanie raportów, analiz.
- Administracja CRM i współpraca przy implementacji nowych narzędzi w tej aplikacji.
- Koordynacja projektu przejmowania Klientów dawnego Oddziału Dresdner Bank Polska.
- Współpraca z doradcami klientów w zakresie zbierania opinii na temat potrzebnych zmian w przepisach i procedurach oddziałów – badanie i analiza potrzeb.
- Wsparcie doradców i analityków sprzedażowych w wyszukiwaniu materiałów niezbędnych do codziennej pracy – dostarczanie raportów, analiz.
Specjalista ds. operacyjnego zarządzania siecią oddziałów korporacyjnych
- Uczestniczenie w projektach zakresu obsługi Klienta.
- Optymalizacja modelu obsługi Klientów korporacyjnych, monitorowanie wdrażanych zmian.
- Współodpowiedzialność za politykę szkoleniową Działów Obsługi Klienta i organizowanie tych szkoleń.
- Koordynacja działań związanych z uruchomieniem operacyjnym nowo powstających placówek.
- Współpraca z oddziałami korporacyjnymi w zakresie zbierania opinii na temat potrzebnych zmian w przepisach i procedurach oddziałów – badanie i analiza potrzeb.
- Kontrola oddziałów pod względem funkcjonalnym.
- Analiza i raportowanie zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników w Wydziałach Obsługi Klienta.
- Analiza i raportowanie procesów związanych z obsługą gotówkową.
- Optymalizacja modelu obsługi Klientów korporacyjnych, monitorowanie wdrażanych zmian.
- Współodpowiedzialność za politykę szkoleniową Działów Obsługi Klienta i organizowanie tych szkoleń.
- Koordynacja działań związanych z uruchomieniem operacyjnym nowo powstających placówek.
- Współpraca z oddziałami korporacyjnymi w zakresie zbierania opinii na temat potrzebnych zmian w przepisach i procedurach oddziałów – badanie i analiza potrzeb.
- Kontrola oddziałów pod względem funkcjonalnym.
- Analiza i raportowanie zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników w Wydziałach Obsługi Klienta.
- Analiza i raportowanie procesów związanych z obsługą gotówkową.
Szkolenia i kursy
Szkolenie z "Zarządzania Projektami dla Menegerów" - firma ALTKOM
Szkolenie - "Klient w centrum uwagi" - firma Nowe Motywacje Sp. z o.o.
Skolenie "Przeciwdziałanie praniu pieniędzy w instytucjach obowiązanych" - organizator BRE BANK SA
Warsztaty "Brief" - "Jak skutecznie dotrzeć do 80% siły nabywczej rynku. Czyli o skutecznej komunikacji z kobietami..." - prowadząca Katarzyna Pawlikowska - Garden of Words.
Szkolenie - "Klient w centrum uwagi" - firma Nowe Motywacje Sp. z o.o.
Skolenie "Przeciwdziałanie praniu pieniędzy w instytucjach obowiązanych" - organizator BRE BANK SA
Warsztaty "Brief" - "Jak skutecznie dotrzeć do 80% siły nabywczej rynku. Czyli o skutecznej komunikacji z kobietami..." - prowadząca Katarzyna Pawlikowska - Garden of Words.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Zainteresowania
Taniec: hip-hop, slasa, towarzyski.
Sport: pływanie, snowboard.
Kuchnia - polska, japońka.
Samochody.
Sport: pływanie, snowboard.
Kuchnia - polska, japońka.
Samochody.
Inne
Obsługa pakietu MS Office - dobra znajomość Excela. Prawo jazdy katagorii "B".
Jestem osobą łatwo nawiązującą kontakty, otwartą i kreatywną.
Jestem osobą łatwo nawiązującą kontakty, otwartą i kreatywną.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Eventy, Integracje - Rozrywki plenerowe
Celem grupy jest ułatwienie kontaktu i nawiązanie współpracy pomiędzy osobami ( firmami) , zajmującymi się obsługą i organizacją szkoleń, wyjazdów integracyjnych , eventów, pikników i imprez
Kobiety Biznesu Sukces Pisany Szminką
Grupa kobiet biznesu, chcących budować sieć kontaktów,wymieniać się doświadczeniami, promować siebie oraz swoje firmy, kobiet szukających inspiracji i pomysłów na własny biznes.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Praca w branży hotelarskiej i gastronomicznej
hotele, restauracje, kluby, ośrodki wypoczynkowe - oferty pracy, opinie na temat pracodawców, informacje o wynagrodzeniach w branży