Emilia Maliszewska

Strzegom, dolnośląskie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Microsoft PowerPoint Obsługa kasy fiskalnej Obsługa klienta Umiejętność budowania relacji z ludźmi

Języki

polski
ojczysty
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

PKN ORLEN S.A.
Pracownik Obsługi Klienta na Stacji Paliw
Obsługa klienta zgodnie ze standardami. Wystawianie faktur, przyjmowanie dostaw i zwroty towarów. Kontrola stanów magazynowych. Praca w zakresie obsługi bistro. Kontrola dostawy paliw. Ekspozycja towarów oraz realizacja celów sprzedażowych. Utrzymywanie porządku.
Daicel Safety Systems Europe Sp. z o.o.
Operator
Praca na wszystkich 13 stanowiskach w obszarze danej linii produkcyjnej oraz umiejętność obsługi panelu i wykonania przezbrojenia każdej maszyny w obszarze danej linii. Wypełnianie dokumentów potwierdzających poprawne wykonanie przezbrojenia ,uzupełnienie treści na panelu oraz sprawdzenie parametrów. Kontrola wizualna produktu. Szkolenie nowych pracowników.
Logo
Asystent szefa kuchni
Gasthaus zur Mainaussicht
Przygotowywanie posiłków i deserów oraz ich serwowanie, pilnowanie porządku i czystości w kuchni i pomieszczeniach przynależnych np. chłodnia, spiżarnia, kontrolowanie stanu zaopatrzenia spiżarni oraz chłodni.

Edukacja

Logo
Humanistyczny, średnie
Liceum Ogólnokształcące

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Obsługa klienta
Kasjerzy
Produkcja
Pracownicy produkcyjni

Zainteresowania

Tworzenie tekstów literackich, muzyka, socjologia - analiza zachowań człowieka w społeczeństwie.

Inne

Jestem młodą i ambitną osobą. Chętnie nabywam nowe umiejętności, biorę udział w szkoleniach oraz podejmuję działania umożliwiające podniesienie swoich kwalifikacji w danej dziedzinie. Radzę sobie doskonale zarówno na stanowiskach wymagających pracy samodzielnej, jak i pracy grupowej. Posiadam predyspozycje, by pełnić funkcje reprezentanta i przewodniczącego grupy. Jestem sumienna, i rzetelnie wykonuję swoją pracę. Uważam, że dobre maniery więc także kulturalne zachowanie i wzajemny szacunek to podstawa postawy pracownika. Ważna cecha, którą posiadam to punktualność.. Okazujemy szacunek osobie, która poświęca nam swój czas poprzez punktualność oraz dajemy świadectwo swojej odpowiedzialności.