Emilia Majewska

Project Manager / Pełnomocnik Dyrektora Generalnego ds. kontroli kosztów / Kierownik Działu Przygotowania Produkcji
Chorzów, śląskie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Project Manager
Silesia Commercial Investment Sp. z o.o. Sp.k.
- aktywne współdziałanie z zespołem firmy,
- organizowanie dokumentów oraz ich koordynowanie na każdym etapie procesu realizacji projektu,
- badanie potrzeb i oczekiwań przyszłych Najemców,
- przygotowywanie dokumentów związanych z załatwianiem wszelkich pozwoleń, decyzji, etc.,
- stała współpraca z działem finansowym,
- utrzymywanie kontaktów z Biurami Nieruchomości, Biurami Projektowymi, Kancelariami Notarialnymi, Biurami Geodezyjnymi, Państwowym Inspektoratem Nadzoru Budowlanego, Urzędem Dozoru Technicznego,
- składanie dokumentów w Urzędach Skarbowych, Urzędach Miast, Starostwach Powiatowych, Sądach Rejonowych, Bankach,
- prowadzenie sekretariatu Prezesa Zarządu,
- umawianie spotkań i prowadzenie kalendarza Prezesa Zarządu,
- zamieszczanie na portalach internetowych nieruchomości do sprzedaży, wynajmu i jej monitorowanie,
- tworzenie dokumentacji z przed i po nieruchomości zabudowanej oddanej w Najem,
- comiesięczne rozliczanie Najemców za zużyte media i czynsz,
- stały kontakt z Towarzystwami Ubezpieczającymi (ubezpieczanie nieruchomości, zgłaszanie szkód)
- pilnowanie terminów przeglądów suwnic, przewód kominowych, książek obiektów budowlanych, badań hydrantów zew. i wew., badań urządzeń piorunochronnych, instalacji gazowej, instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, badań stacji transformatorowych.
BUDOSERWIS Z.U.H. Sp. z o.o.
Pełnomocnik Dyrektora Generalnego ds. kontroli kosztów Zakładów Remontowo-Montażowych (ZRM)
pełniący również funkcje:
• Specjalisty ds. analiz marketingowych i finansowych,
• Specjalisty ds. kosztorysów, ofert, umów, faktur, zaopatrzenia i płac,
• Specjalisty ds. rozwoju Firmy w zakresie: autoryzacji, certyfikatów, uprawnień UDT, OUG, SEP, budowlanych i innych dla Firmy i pracowników,
• Inspektora Kontroli Robót, ofert, marketingu, kosztorysów, umów, wykonawstwa prefabrykatów i części urządzeń, kooperacji, doboru firm i pracowników, zakupu materiałów i sprzętu, zatrudnienia pracowników, kwalifikacji, świadectw i certyfikatów oraz umów kooperacyjnych, przebiegu robót, terminowości, jakości, referencji i płatności oraz szkolenie zespołu przygotowania produkcji w całokształcie zakresu prac,
• prace związane korespondencją przychodzącą i wychodzącą, w tym współpraca z pocztą i kurierami,
• prace administracyjne związane z obiegiem dokumentów księgowych, weryfikacja oraz akceptacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
• rejestracja, dekretacja i wpisywanie faktur zakupowych do rejestru utworzonego w EXCELU na potrzeby firmy,
• wprowadzanie stanów magazynowych do programu SUBIEKT.
BUDOSERWIS Z.U.H. Sp. z o.o.
Kierownik Działu Przygotowania Produkcji, Umów i Rozliczeń
• sporządzanie m.in. analiz marketingowych i finansowych, ofert, kosztorysów, umów, faktur w programie SYMFONIA, płac, zamówień publicznych, przetargów, dzienników budów, korespondencji i innych dokumentów; rozliczanie delegacji pracownikow; kontroli kosztów, stosowania procedur i zarządzeń,
• kontrola bezwzględnego przestrzegania treści zamówień i wszystkich procedur zgodnie z SIWZ. Publikacja wypisów SIWZ do zainteresowanych komórek i terminowe zebranie opinii,
• zamawianie artykułów biurowych dla potrzeb działu,
• nawiązywanie pierwszego kontaktu z zewnętrznymi klientami Firmy,
• prace związane korespondencją przychodzącą i wychodzącą, w tym współpraca z pocztą i kurierami,
• prace administracyjne związane z obiegiem dokumentów księgowych, weryfikacja oraz akceptacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
• rejestracja, dekretacja i wpisywanie faktur zakupowych do rejestru utworzonego w EXCELU na potrzeby firmy,
• prowadzenie zaopatrzenia,
• kierowanie zleceniami od marketingu aż po referencje, kompletowanie autoryzacji, certyfikatów, uprawnień UDT, OUG, SEP, budowlanych i innych dla firmy i pracowników,
• bieżąca archiwizacja dokumentów, • szkolenie podległych pracowników,
• obsługa sekretariatów.
BUDOSERWIS Z.U.H. Sp. z o.o.
Pracownik administracyjno – biurowy
w zakresie m.in.:
• obsługa sekretariatu głównego Firmy; prace związane korespondencją przychodzącą i wychodzącą, w tym współpraca z pocztą i kurierami,
• zarządzanie telefonami komórkowymi,
• zamawianie artykułów biurowych i atykułów spożywczych dla potrzeb całej Firmy,
• prowadzenie pionu administracyjno gospodarczego,
• pomoc w dziale organizacyjno – prawnym, w dziale prawnym i w dziale szkoleń,
• pozyskiwanie klientów zainteresowanych wdrożeniem Systemu Zarządzania Jakością,
• zarządzanie flotą samochodową (ubezpieczenia, przeglądy, wymiana opon, dbanie o czystość, wyrejestrowywanie i rejestrację pojazdów w Urzędzie Miasta, itp.),
• na potrzeby wiarygodności Firmy załatwianie w Sądzie Rejonowym w Katowicach KRS, KRK; zaświadczenia z ZUS Chorzów, US Chorzów i w Bankach.

Szkolenia i kursy

Prawo jazdy kategoria B.
Dyplom młodszej maszynistki wydane przez Stowarzyszenie Stenografów, Maszynistek i Sekretarek.
Certyfikat uczestnictwa w warsztatach nt: „Prawo Zamówień Publicznych”.
Zaświadczenie o ukończeniu kursu nt.:
 „Auditor wew. Systemu Zarządzania Jakością wg wymagań normy PN-EN ISO 9001:2001”
 „Fakturowanie przy użyciu programu Symfonia FAKTURA pro”
 „Kosztorysowanie robót budowlanych wspomagane komputerowo”
 „Zasady prowadzenia inwentaryzacji”
 „Negocjacje handlowe, elementarne zasady i techniki negocjacji zwiększające kompetencje handlowe”

Edukacja

Logo
Zarządzanie Przedsiębiorstwem, magisterskie
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Logo
Zarządzanie dystrybucją i sprzedażą, licencjackie
Górnośląska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości w Chorzowie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja