Emilia Komorowska

Student, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Tribal DDB
Junior Account Executive
Logo
Staż w dziale Marketingu
NBCUniversal
Nadzorowanie komunikacji online: Facebook i strony internetowe; planowanie strategii komunikacji interaktywnej, współpraca przy planowaniu strategii komunikacji marketingowej, redagowanie materiałów promocyjnych, nadzorowanie produkcji materiałów promocyjnych; wspieranie zespołu w koncepcyjnej oraz praktycznej organizacji eventów wizerunkowych i konferencji merytorycznych
Logo
Asystent Projektu Air & Dęblin Industrial Park
Fundacji KFE “Europa
Alior Bank S.A.
Staż w dziale Ubezpieczeń
Koordynacja Programu Motywacyjnego dla Bankierów; przygotowanie
regulaminu, koordynacja i przygotowanie imprez, komunikacja z uczestnikami konkursu
Arrow Electronics Poland Sp. z o.o.
staż w dziale sprzedaży
przygotowywanie ofert, forecastów, obsługa zamówień

Edukacja

Logo
Finanse i Rachunkowość, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze, licencjackie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Agencje interaktywne
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Connected Thinking
Connected Thinking
Bezpłatne wykłady, networking, wspólne projekty, realizacje, business cooperation, partnerstwo, ogłoszenia o współpracy oraz realizacjach. Zapraszam na forum i do współpracy, Krzysztof Wacławek "
Media Relations
Media Relations
Grupa dla osób, które zajmują się lub chciałyby zajmować się media relations.
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Project Management Days 2011
Project Management Days 2011
Tegoroczna edycja „Project Management Days 2011” odbędzie się w dniach 11-13 kwietnia. Wykłady pogrupowane zostały w cztery bloki tematyczne: „Podstawy Zarządzania Projektami”, „Rola Zarządzania Proje
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Social Media Marketing
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.