Emilia Ciecierska
analityk finansowy
Koszalin,
zachodniopomorskie
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
specjalista ds. rozliczeń i monitoringu w ramach projektu pn. „Rozwój i aktywizacja gminy i jej mie
Fundacja Nauka dla Środowiska
• Prowadzenie bieżącej obsługi administracyjnej projektu,
• Opracowanie okresowych raportów z postępów prac projektu,
• Przygotowanie okresowych sprawozdań finansowych projektu,
• Dokumentowanie poszczególnych działań projektu,
• Współpraca przy organizowaniu szkoleń oraz planu marketingowego projektu.
• Opracowanie okresowych raportów z postępów prac projektu,
• Przygotowanie okresowych sprawozdań finansowych projektu,
• Dokumentowanie poszczególnych działań projektu,
• Współpraca przy organizowaniu szkoleń oraz planu marketingowego projektu.
Analityk finansowy
Zakres obowiązków: • Zatwierdzanie rekomendacji źródeł finansowania pod inwestycję zgodnie
z zapotrzebowaniem klienta,
• Prowadzenie rozmów handlowych z klientami w zakresie usług świadczonych przez pion,
• Współpraca merytoryczna przy opracowywaniu umów gospodarczych, zleceń oraz kontraktów w zakresie działań pionu konsultingowo- analitycznego realizowanych przez spółkę,
• Odpowiada za kompletność dokumentacji projektowej w pionie zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa oraz wymogami dokumentacji projektowej
i zapisami umów handlowych.
• Reprezentowanie spółki w kontaktach z instytucjami, w zakresie oceny prawnej
i technicznej realizowanych projektów oraz w kontaktach z klientami na każdym etapie świadczenia usługi doradczej i analitycznej oraz negocjacji handlowych.
• Opracowanie krótkoterminowych i wieloletnich planów działalności i rozwoju Spółki w zakresie obejmującym zadania działu.
• Zatwierdzanie budżetów projektów oraz opracowanie budżetu podległego działu,
• Sprawowanie nadzoru nad efektywną realizacją budżetów prowadzonych projektów,
• Stałe monitorowanie rynku usług doradczych z zakresu funduszy pomocowych,
• Organizowanie prawidłowych przepływów informacji i komunikacji pomiędzy komórkami organizacyjnymi w strukturze organizacyjnej spółki,
• Monitorowanie pracy podległych sekcji: konsultingowej oraz analitycznej (min. przygotowanie ofert, dokumentacji projektowej, harmonogram wykonywanych prac)
• Prowadzenie okresowych ocen wyników pracy podległych pracowników oraz przedkłada wnioski dotyczące polityki zatrudnienia oraz wynagrodzeń (w tym premii) do Zarządu spółki,
• Przedkładanie Zarządowi okresowych sprawozdań z wykonania zadań,
• Sporządzanie analiz finansowo-ekonomicznych w zakresie wykonalności inwestycji,
• Sporządzanie analiz ryzyka i wrażliwości, analiz wariantowych, ocena możliwości finansowych Inwestora (analiza sytuacji finansowej danego podmiotu),
• Sporządzanie harmonogramu i budżetu projektu,
• Przygotowanie wniosków aplikacyjnych do dostępnych funduszy pomocowych,
• Przygotowywanie załączników wymaganych w ramach dostępnych konkursów zwianych z uzyskaniem dotacji lub kredytów/pożyczek,
• Koordynowanie realizacją poszczególnych projektów na etapie przygotowania dokumentacji czy realizacji inwestycji,
• Prowadzenie rozliczania finansowego projektów w ramach uzyskanych dotacji
– przygotowywanie okresowych sprawozdań, wniosków o płatność, wniosków
o zaliczkę, opisywanie dokumentów finansowych, sporządzanie wzorów dokumentów niezbędnych do rozliczenia danego projektu z Donatorem,
z zapotrzebowaniem klienta,
• Prowadzenie rozmów handlowych z klientami w zakresie usług świadczonych przez pion,
• Współpraca merytoryczna przy opracowywaniu umów gospodarczych, zleceń oraz kontraktów w zakresie działań pionu konsultingowo- analitycznego realizowanych przez spółkę,
• Odpowiada za kompletność dokumentacji projektowej w pionie zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa oraz wymogami dokumentacji projektowej
i zapisami umów handlowych.
• Reprezentowanie spółki w kontaktach z instytucjami, w zakresie oceny prawnej
i technicznej realizowanych projektów oraz w kontaktach z klientami na każdym etapie świadczenia usługi doradczej i analitycznej oraz negocjacji handlowych.
• Opracowanie krótkoterminowych i wieloletnich planów działalności i rozwoju Spółki w zakresie obejmującym zadania działu.
• Zatwierdzanie budżetów projektów oraz opracowanie budżetu podległego działu,
• Sprawowanie nadzoru nad efektywną realizacją budżetów prowadzonych projektów,
• Stałe monitorowanie rynku usług doradczych z zakresu funduszy pomocowych,
• Organizowanie prawidłowych przepływów informacji i komunikacji pomiędzy komórkami organizacyjnymi w strukturze organizacyjnej spółki,
• Monitorowanie pracy podległych sekcji: konsultingowej oraz analitycznej (min. przygotowanie ofert, dokumentacji projektowej, harmonogram wykonywanych prac)
• Prowadzenie okresowych ocen wyników pracy podległych pracowników oraz przedkłada wnioski dotyczące polityki zatrudnienia oraz wynagrodzeń (w tym premii) do Zarządu spółki,
• Przedkładanie Zarządowi okresowych sprawozdań z wykonania zadań,
• Sporządzanie analiz finansowo-ekonomicznych w zakresie wykonalności inwestycji,
• Sporządzanie analiz ryzyka i wrażliwości, analiz wariantowych, ocena możliwości finansowych Inwestora (analiza sytuacji finansowej danego podmiotu),
• Sporządzanie harmonogramu i budżetu projektu,
• Przygotowanie wniosków aplikacyjnych do dostępnych funduszy pomocowych,
• Przygotowywanie załączników wymaganych w ramach dostępnych konkursów zwianych z uzyskaniem dotacji lub kredytów/pożyczek,
• Koordynowanie realizacją poszczególnych projektów na etapie przygotowania dokumentacji czy realizacji inwestycji,
• Prowadzenie rozliczania finansowego projektów w ramach uzyskanych dotacji
– przygotowywanie okresowych sprawozdań, wniosków o płatność, wniosków
o zaliczkę, opisywanie dokumentów finansowych, sporządzanie wzorów dokumentów niezbędnych do rozliczenia danego projektu z Donatorem,
Analityk –staż z urzędu pracy
Mariusz Ryndziewicz Centrum Doradczo-Inwestycyjne „CeDIR” firma została przekształcona na „CeDIR S
• Sporządzanie zgodnie z obowiązującymi wytycznymi dotyczącymi zakresu studium wykonalności w danym programie pomocowym: analizy finansowej, analizy ekonomicznej, analizy wrażliwości, analizy znaczącego zysku, analizy wskaźnikowe (wskaźniki efektywności), analizy ryzyka.
• Sporządzanie zgodnie z obowiązującymi wytycznymi dotyczącymi zakresu biznes planu: analizy sytuacji finansowo-ekonomicznej przedsiębiorstwa; określenie zakresu finansowego planowanego przedsięwzięcia przygotowanie harmonogramów i źródeł finansowania projektu; analiza perspektyw ekonomicznych dla przedsiębiorstwa z uwzględnieniem wpływu planowanej inwestycji
• Sporządzanie wniosków aplikacyjnych oraz udział w przygotowaniu wniosków
w części dotyczącej budżetu projektu
• Przygotowanie załączników finansowych do wniosków aplikacyjnych w tym budżetu projektu, harmonogramu, prognozy zmian kosztów inwestycji, preliminarzy kosztów i innych. Udział w przygotowywaniu innych załączników przy współpracy Specjalistów ds. projektu.
• Analiza rentowności projektów inwestycyjnych
• Przygotowanie rekomendacji dla klientów.
• Sporządzanie zgodnie z obowiązującymi wytycznymi dotyczącymi zakresu biznes planu: analizy sytuacji finansowo-ekonomicznej przedsiębiorstwa; określenie zakresu finansowego planowanego przedsięwzięcia przygotowanie harmonogramów i źródeł finansowania projektu; analiza perspektyw ekonomicznych dla przedsiębiorstwa z uwzględnieniem wpływu planowanej inwestycji
• Sporządzanie wniosków aplikacyjnych oraz udział w przygotowaniu wniosków
w części dotyczącej budżetu projektu
• Przygotowanie załączników finansowych do wniosków aplikacyjnych w tym budżetu projektu, harmonogramu, prognozy zmian kosztów inwestycji, preliminarzy kosztów i innych. Udział w przygotowywaniu innych załączników przy współpracy Specjalistów ds. projektu.
• Analiza rentowności projektów inwestycyjnych
• Przygotowanie rekomendacji dla klientów.
Praktyki zawodowe - obsługa klientów detalicznych i samodzielne zadania praktyczne w wymiarze160 god
Praktyki obejmowały obsługę klientów detalicznych i samodzielne zadania praktyczne. Podczas praktyk zapoznałam się z zadaniami, strukturą organizacyjną, planowaniem i organizacją pracy w Banku oraz specyfiką działania i zadaniami komórki obsługi klienta detalicznego i wspomagania obsługi klientów w Banku
Szkolenia i kursy
• 12.09-13.09.2011
Szkolenie z zakresu „Zasad udzielania, wyliczania i rozliczania rekompensaty z tytułu świadczenia usług publicznych w gospodarce odpadami’ zrealizowane na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego
• 25.05.2007
„Wykup wierzytelności jednostek samorządu terytorialnego i spółek komunalnych”, Bank Gospodarki Krajowej, oddział Szczecin
• Grudzień 2006
Kurs e-learning na stronie www.nbp.pl „Analiza finansowa firmy”
• 28.02-01.03.2006
„Programy pomocowe dla MSP z funduszy strukturalnych UE w latach 2007-2013”, Szczecineckie Centrum Biznesu w Szczecinku
• luty 2006
Szkolenie z produktów bankowych i telemarketing, Lukas Bank oddział Gdańsk,
• 01.10.2004-09.06.2005
Kurs języka angielskiego na poziomie BEC preliminary (zajęcia indywidualne prowadzone w Politechnice Koszalińskiej)
Szkolenie z zakresu „Zasad udzielania, wyliczania i rozliczania rekompensaty z tytułu świadczenia usług publicznych w gospodarce odpadami’ zrealizowane na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego
• 25.05.2007
„Wykup wierzytelności jednostek samorządu terytorialnego i spółek komunalnych”, Bank Gospodarki Krajowej, oddział Szczecin
• Grudzień 2006
Kurs e-learning na stronie www.nbp.pl „Analiza finansowa firmy”
• 28.02-01.03.2006
„Programy pomocowe dla MSP z funduszy strukturalnych UE w latach 2007-2013”, Szczecineckie Centrum Biznesu w Szczecinku
• luty 2006
Szkolenie z produktów bankowych i telemarketing, Lukas Bank oddział Gdańsk,
• 01.10.2004-09.06.2005
Kurs języka angielskiego na poziomie BEC preliminary (zajęcia indywidualne prowadzone w Politechnice Koszalińskiej)
Edukacja
Specjalizacje
Ubezpieczenia
Analizy/Ryzyko/Aktuariat
Inne
• obsługa systemu operacyjnego Windows i Vista,
• obsluga programów operacyjnych: MS Word, MS Excel, MS Access, MS Power Point, Acrobat Reader, Outlook Express, Norton, Nero, Coraldraw,
• użytkownik Internetu,
• znajomość program księgowo - finansowego Symfonia,
• obsługa ksera, drukarki, skanera, faksu,
• dyspozycyjność,
• punktualność,
• zaangażowanie w wykonywaną pracę,
• moim celem zawodowym jest praca wykorzystująca zdobyte umiejętności i wykształcenie oraz dająca możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych
• obsluga programów operacyjnych: MS Word, MS Excel, MS Access, MS Power Point, Acrobat Reader, Outlook Express, Norton, Nero, Coraldraw,
• użytkownik Internetu,
• znajomość program księgowo - finansowego Symfonia,
• obsługa ksera, drukarki, skanera, faksu,
• dyspozycyjność,
• punktualność,
• zaangażowanie w wykonywaną pracę,
• moim celem zawodowym jest praca wykorzystująca zdobyte umiejętności i wykształcenie oraz dająca możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych