Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Koordynator ds. sprzedaży i serwisu
AVC Polska Sp z o. o.
• Opieka nad wyznaczonym regionem punktów sprzedaży INTERNETU SATELITARNEGO TOOWAY
• utrzymywanie relacji z obecnymi Klientami Firmy
• opieka nad kluczowymi Klientami
• pozyskiwanie nowych Klientów
• rozbudowa bazy danych Klientów
• realizacja założeń sprzedażowych
• negocjowanie warunku zakupu produktów
• utrzymywanie relacji z obecnymi Klientami Firmy
• opieka nad kluczowymi Klientami
• pozyskiwanie nowych Klientów
• rozbudowa bazy danych Klientów
• realizacja założeń sprzedażowych
• negocjowanie warunku zakupu produktów
Field engineer - inżynier wdrożeniowiec
AVC Polska Sp z o. o.
• Wprowadzanie na rynek Polski internetu SATELITARNEGO TOOWAY
• Szkolenia instalatorów internetu SAT
• Kontrolowanie autoryzowanych punktów sprzedaży
• Serwisowanie terminali POS na terenie Polski
• Koordynowanie wymiany software i hardware u kluczowych klientów
• Szkolenie Merchant-ów z zasad obsługi POS i akceptacji kart płatniczych
• Szkolenie nowozatrudnionych serwisantów i przygotowywanie ich do pracy
• Szkolenia instalatorów internetu SAT
• Kontrolowanie autoryzowanych punktów sprzedaży
• Serwisowanie terminali POS na terenie Polski
• Koordynowanie wymiany software i hardware u kluczowych klientów
• Szkolenie Merchant-ów z zasad obsługi POS i akceptacji kart płatniczych
• Szkolenie nowozatrudnionych serwisantów i przygotowywanie ich do pracy
Specjalista ds. Terminali POS ,w grupie Deployment admin
• Setup terminali exCCA w systemach TMS, Base24,CCApps;
• Przygotowywanie logo graficznego dla platform CCA i CardPoint;
• Kontakt z instalatorami , nadzór nad stanem van stock-u instalatorów ,robienie statystyk ;
• Kontakt z call center(pomoc drugoliniowa z trudnymi sprawami do zdiagnozowania);
• Koordynowanie procesu logistyki rolek termicznych do terminali POS;
• Sporządzanie statystyk zadowolenia nowo pozyskanego klienta;
• Współpraca z firmami zewnętzrnymi w zakresie problemów z dostarczaniem wysyłek(obsługa skrzynki Deployment@cardpointsa.pl , Consumable@cardpointsa.pl ,oraz kontakt osobisty);
• obróbka ,szyfrowanie i wysyłanie pliku z transakcjami przeprowadzonymi kartami American Express;
• Zmiana statusu wysyłek w CardPoint WebAssistant;
• Przygotowywanie logo graficznego dla platform CCA i CardPoint;
• Kontakt z instalatorami , nadzór nad stanem van stock-u instalatorów ,robienie statystyk ;
• Kontakt z call center(pomoc drugoliniowa z trudnymi sprawami do zdiagnozowania);
• Koordynowanie procesu logistyki rolek termicznych do terminali POS;
• Sporządzanie statystyk zadowolenia nowo pozyskanego klienta;
• Współpraca z firmami zewnętzrnymi w zakresie problemów z dostarczaniem wysyłek(obsługa skrzynki Deployment@cardpointsa.pl , Consumable@cardpointsa.pl ,oraz kontakt osobisty);
• obróbka ,szyfrowanie i wysyłanie pliku z transakcjami przeprowadzonymi kartami American Express;
• Zmiana statusu wysyłek w CardPoint WebAssistant;
Specjalista ds.obsługi klienta i operacji
• telefoniczna pomoc w rozwiązywaniu technicznych problemów z terminalami akceptującymi karty płatnicze(diagnozowanie i rozwiązywanie problemów);
• rejestracja problemów w systemie CHTS ;
• monitorowanie INV system;
• odwoływanie pre-autoryzacji używając aplikacji Visa Online/ MasterCard Online;
• obróbka ,szyfrowanie i wysyłanie pliku z transakcjami przeprowadzonymi kartami American Express;
• tworzenie logo graficznego do terminali CCA;
• rozwiązywanie problemów zarejestrowanych w aplikacji V-Tech;
• współpraca z firmami kurierskimi(wysyłanie odbieranie sprzętu);
• skanowanie i wysyłanie umów za pomocą Orbiflow system(oraz audyt tych dokumentów);
• pomoc wprzygotowaniu i konfiguracji terminali dla grupy instalatorów;
• rejestracja problemów w systemie CHTS ;
• monitorowanie INV system;
• odwoływanie pre-autoryzacji używając aplikacji Visa Online/ MasterCard Online;
• obróbka ,szyfrowanie i wysyłanie pliku z transakcjami przeprowadzonymi kartami American Express;
• tworzenie logo graficznego do terminali CCA;
• rozwiązywanie problemów zarejestrowanych w aplikacji V-Tech;
• współpraca z firmami kurierskimi(wysyłanie odbieranie sprzętu);
• skanowanie i wysyłanie umów za pomocą Orbiflow system(oraz audyt tych dokumentów);
• pomoc wprzygotowaniu i konfiguracji terminali dla grupy instalatorów;
Szkolenia i kursy
• „Zaplanuj swoją karierę” obejmujący zakresem tematycznym:
-rynek pracy
-przedsiębiorczość
-zagadnienia prawne
-informatyka w biznesie
-poprawna komunikacja między ludzka
• „Ukończony kurs komputerowy” obejmujący zakresem tematycznym:
-znajomość środowiska MS Windows XP
-aplikacje MS Office 2003
-elemęty księgowości komp. (pakiet zintegrowany CDN OPTIMA )
-rynek pracy
-przedsiębiorczość
-zagadnienia prawne
-informatyka w biznesie
-poprawna komunikacja między ludzka
• „Ukończony kurs komputerowy” obejmujący zakresem tematycznym:
-znajomość środowiska MS Windows XP
-aplikacje MS Office 2003
-elemęty księgowości komp. (pakiet zintegrowany CDN OPTIMA )
Edukacja
Zainteresowania
Fotografia, Sporty walki, Zagadnienia GSM;
Inne
• Biegła obsługa komputera i internetu;
• Prawo jazdy kat. A,B,C;
• łatwość przyswajania wiedzy i gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji;
• Prawo jazdy kat. A,B,C;
• łatwość przyswajania wiedzy i gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji;
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie