Języki
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Procurement Engineer / HR Coordinator
AECOM Sp. z o.o. - firma wykupiła dział firmy Bovis Lend Lease sp.z o.o. zajmujący się projektem BP
Procurement:
- negocjacje z wykonawcami
- zakupy, sprzedaż,
- zapytania ofertowe,
- podsumowywanie przetargów - tłumaczenia na język angielski,
- charakterystyki firm i rynków potencjalnych wykonawców
- wysyłanie, sprawdzanie i koordynowanie dokumentów akredytacyjnych firm
- wyszukiwanie firm i tworzenie baz wykonawców do poszczególnych przetargów
- koordynowanie obiegu umów z kontrahentami
HR
- Organizowanie spotkań pracowników
- Przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie do firmy zewnętrznej: zwolnień lekarskich, badań okresowych pracowników, wniosków urlopowych, wniosków delegacji, oświadczeń o korzystaniu z samochodów służbowych podczas urlopu i podczas przebywania pracownika na zwolnieniu lekarskim.
- Przyjmowanie, skanowanie i przesyłanie do płatności expenses reports pracowników
- Rozliczanie pracowników kończących umowy o pracę ( karty obiegowe).
- Zarządzanie kartami paliwowymi
- Sprawdzanie zgodności faktur wystawianych przez firmy zewnętrzne
- Koordynowanie spraw związanych z pakietami opieki medycznej
- koordynowanie spraw związanych z flotą samochodową
- Koordynowanie spraw związanych z ubezpieczeniem grupowym pracowników,
- obieg dokumentów w firmie
- Zapewnienie sprawnego działania firmy oraz administracyjne wsparcie dla jego pracowników
- Dystrybuowanie ważnych informacji wewnątrz firmy.
- negocjacje z wykonawcami
- zakupy, sprzedaż,
- zapytania ofertowe,
- podsumowywanie przetargów - tłumaczenia na język angielski,
- charakterystyki firm i rynków potencjalnych wykonawców
- wysyłanie, sprawdzanie i koordynowanie dokumentów akredytacyjnych firm
- wyszukiwanie firm i tworzenie baz wykonawców do poszczególnych przetargów
- koordynowanie obiegu umów z kontrahentami
HR
- Organizowanie spotkań pracowników
- Przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie do firmy zewnętrznej: zwolnień lekarskich, badań okresowych pracowników, wniosków urlopowych, wniosków delegacji, oświadczeń o korzystaniu z samochodów służbowych podczas urlopu i podczas przebywania pracownika na zwolnieniu lekarskim.
- Przyjmowanie, skanowanie i przesyłanie do płatności expenses reports pracowników
- Rozliczanie pracowników kończących umowy o pracę ( karty obiegowe).
- Zarządzanie kartami paliwowymi
- Sprawdzanie zgodności faktur wystawianych przez firmy zewnętrzne
- Koordynowanie spraw związanych z pakietami opieki medycznej
- koordynowanie spraw związanych z flotą samochodową
- Koordynowanie spraw związanych z ubezpieczeniem grupowym pracowników,
- obieg dokumentów w firmie
- Zapewnienie sprawnego działania firmy oraz administracyjne wsparcie dla jego pracowników
- Dystrybuowanie ważnych informacji wewnątrz firmy.
Starszy Referent
- prowadzenie postępowań administracyjnych
- wydawanie decyzji administracyjnych
- przeprowadzanie rozpraw administracyjnych w terenie
i w siedzibie Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego
- ujawnianie w księgach wieczystych ww. decyzji
- rozmowy z petentami
- wydawanie decyzji administracyjnych
- przeprowadzanie rozpraw administracyjnych w terenie
i w siedzibie Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego
- ujawnianie w księgach wieczystych ww. decyzji
- rozmowy z petentami
Edukacja
Specjalizacje
Zakupy
Nieruchomości/Budownictwo