Elżbieta Wołkowicz

Project Manager, Alliance Automotive Poland Sp. z o. o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

ARIS MS Project PRINCE2 SAP SAP ERP SAP FI Microsoft Visio Modelowanie procesów biznesowych Rachunkowość finansowa Organizacja szkoleń MS Visio MS Dynamics AX MS Oficce organizacja testów i demonstracji dla klientów zarządzanie komunikacją tworzenie procedur obsługi zgłoszeń Metodyka zarządzania projektami ASAP

Języki

angielski
biegły
rosyjski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Project Manager
Alliance Automotive Poland Sp. z o. o.
KBJ
Kierownik projektów IT
Projekty upgradu i migracji do SAP HANA dla TVP S. A. oraz PGE. Analiza na potrzeby wdrożenia TDMS w DHL. Portfel projektów serwisowych.
Asseco Poland
Starszy Project Manager
Projekt: Zarządzanie Finansami Miasta dla Urzędu Miasta Łódź. Kierowanie pracami realizacyjnymi Zespołu w pierwszym etapie projektu (2017) w zakresie Projektu Rozwiązania opartego o MS Dynamics AX 2012, a także na etapie wytwarzania oprogramowania, konfiguracji, migracji danych, integracji z systemami zewnętrznymi, testów, szkoleń, dokumentacji, przygotowania do startu produkcyjnego oraz szerokiego zakresu modyfikacji.

Projekt: ZEFIR 2 - Zintegrowany System Poboru Należności i Rozrachunków z UE i Budżetem, należący do Programu e-Cło w ramach 7 Osi Projektu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na potrzeby jednostek Krajowej Administracji Skarbowej oraz w obszarze sprawozdawczości i planowania budżetu przez Ministerstwo Finansów. Zastępca KP (10/2014 - 01/2016), odpowiadający za procesy biznesowe implementowane w oparciu o MS Dynamics AX, migrację danych oraz integrację z systemami zewnętrznymi, a następnie Kierownik Projektu (01/2016 i 09/2018) w ramach Fazy Stabilizacji oraz szerokiego zakresem prac rozwojowych (2000 dniówek w ciągu 18 miesięcy), wsparcie utrzymania i gwarancji.
Od 01/2016 Kierownik Zespołu Projektowego w jednym z działów Pionu Administracji Publicznej. Przebudowa i organizacja ponad czterdziestoosobowego Zespołu analityków, wdrożeniowców, programistów i technologów w nowo utworzonym dziale. Rekrutacja nowych pracowników. Organizacja cyklicznych warsztatów dla stażystów i nowo przyjętych pracowników. Zarządzanie Zespołem. Oceny okresowe. Planowanie szkoleń.
Asseco Poland
Kierownik Projektów
Klient: Grupa TAURON, Wdrożenie Systemu Zintegrowanego opartego na systemie SAP wraz z workflow, integracja systemu SAP z systemami obszarowymi. Udział w projekcie od 10.2013 w roli Kierownika zespołu Wykonawcy. Wdrożenie procesowe z optymalizacją procesów finansowo-księgowych w ramach Centrum Usług Wspólnych – Rachunkowość (CUW-R) oraz procesów realizowanych w Spółkach związanych z procesami głównymi CUW-R w zakresie kontrolingu, zarządzania inwestycjami, gospodarki remontowej, sprzedaży, gospodarki materiałowej, podatku od nieruchomości. Start produkcyjny Etapu III: 01.07.2014

Klient: OLPP, Kierownik Projektu Konsorcjum Wykonawców, od 07.2012. Wdrożenie procesowe: zarządzanie IT, strategiczne i procesami, świadczeniem usług, zakupami, majątkiem operacyjnym i projektami, kontrolingiem, finansami, zasobami ludzkimi, obsługa finansowo-księgowa, administracyjno-prawna. Start produkcyjny Etapu I: 01.01.2013 - zgodnie z Harmonogramem Projektu. Koniec Etapu I: 03.2013 - zgodnie z Harmonogramem Projektu. Koniec Etapu II 10.2013 - zgodnie z Harmonogramem Projektu.
OLPP za wdrożenie systemu SAP otrzymał nagrodę Lidera Informatyki 2014 ComputerWord w kategorii handel i usługi, w której nominowane były również Empik oraz Poczta Polska Usługi Cyfrowe.

Klient: PGNiG, Kierownik Projektu - Audyt systemu SAP, udział w projekcie od października 2011 do lutego 2012.

Klienci: Uniwersytet Śląski w Katowicach, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Kierownik Projektu Konsorcjum Wykonawców Wdrożenia Zintegrowanego Informatycznego Systemu Wspomagającego Zarządzanie Uczelnią opartego na systemie SAP i rozwiązaniach klienckich. 5 etapów, wdrożenie procesowe obejmujące gospodarkę własną oraz procesy badań naukowych i obsługi toku studiów oraz BW.
UŚ: od Etapu III we wszystkich fazach oraz w ramach Utrzymania systemu - od 01.2010 do 06.2012.
UMCS: zarządzanie projektem od Etapu II oraz w ramach Utrzymania systemu - od 09.2009 do 06.2011.
Kierowanie Zespołem Konsultantów Biznesowych SAP od 2008-06 do 2010-12. Organizacja w zakresie przydziału do projektów oraz podziału zadań, a następnie weryfikacji ich realizacji w Zespole Konsultantów Biznesowych SAP (obszary biznesowe poza Logistyką i HR).
Akceptacja poleceń wyjazdów służbowych i ich rozliczeń. Planowanie urlopów. Organizacja warsztatów doskonalących dla konsultantów wszystkich obszarów, programistów, serwisantów BASIS, kierowników projektów oraz handlowców w celu dokonania wymiany doświadczeń oraz wiedzy.
Asseco Poland
Starszy konsultant biznesowy
Klient UMCS:
Konsultant wiodący obszaru Rachunkowości finansowej od 01.2007 do 04.2008 (wdrożenie), od 05.2008 utrzymanie systemu. Opracowanie Koncepcji Ogólnej (w tym modelowanie procesów docelowych z użyciem narzędzia ARIS) i Szczegółowej Koncepcji Wdrożenia Systemu. Opracowanie specyfikacji technicznych i testowanie rozszerzeń. Konfiguracja systemu. Przygotowanie materiałów szkoleniowych oraz przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla zespołu wdrożeniowego. Przygotowanie testów: przygotowanie scenariuszy i dzienników testów, testy modułowe FI i testy integracyjne: przygotowanie, wsparcie, konsultacje. Przygotowanie instrukcji stanowiskowych. Szkolenia dla użytkowników końcowych. Specyfikacja narzędzi do migracji, testowanie ich oraz migracja danych. Konsultacje / wsparcie po starcie produktywnym, uzgodnienia z Klientem dot. prac rozwojowych. Opracowanie dokumentacji konfiguracji systemu. Harmonogramowanie prac. Koordynacja prac w ramach podzespołów TV, SD i zespołu wdrożeniowego FI.

Klient ZUS:
1. Konsultant wiodący obszaru finansowo-księgowego, moduł FI, podprojekt Fundusze od 07.2006 do 02.2011: opracowanie koncepcji biznesowej, jej aktualizacja, przygotowanie specyfikacji technicznych systemu, konfiguracja systemu, testowanie rozszerzeń, konfiguracja systemu, przygotowanie do testów: dokumentacja do testów (scenariusze testowe, dzienniki testów), udział w testach, weryfikacja wyników testów, przygotowanie Podręcznika użytkownika modułu FI oraz Podręcznika administratora modułu FI wraz z dokumentacją techniczną. Migracja danych, testowanie narzędzi do migracji, przygotowanie do startu produkcyjnego, szkolenia dla zespołu wdrożeniowego. Weryfikacja materiałów szkoleniowych dla użytkowników końcowych przygotowywanych przez podwykonawcę. Start produkcyjny i wsparcie po starcie. Prace rozwojowe.
2. Konsultant zadaniowy obszaru finansowo-księgowego, moduł FI, podprojekt Zakład od 07.2006 do 02.2011: przygotowanie i udział w warsztatach dla Zespołu Wdrożeniowego przed testami, przygotowanie testów, dokumentacji do testów, szkolenia zespołu wdrożeniowego, przygotowanie do startu produkcyjnego. Wsparcie po starcie.

Klient Bioton:
Konsultant wiodący obszaru rachunkowości finansowej, Wdrożenie systemu SAP, udział w projekcie od 01.2009 do 12.2009.
Zadania: Nadzór nad przygotowaniem scenariuszy testowych. Konsultacje / wsparcie. Nadzór nad przygotowaniem dokumentacji konfiguracji systemu. Nadzór nad aktualizacją koncepcji systemu. Testy systemu: przygotowanie, konsultacje. Harmonogramowanie prac.

Klient Energa:
Konsultant zadaniowy obszaru FI, udział w projekcie od 07.2005 do 07.2006. Zadania: Konfiguracja systemu. Szkolenia zespołu wdrożeniowego. Przygotowanie dokumentacji do testów. Testy modułowe i integracyjne. Weryfikacja i uzupełnienie instrukcji stanowiskowych przygotowanych przez zespół wdrożeniowy. Szkolenia i wsparcie użytkowników końcowych po starcie produkcyjnym.
Prokom Software S.A.
Analityk, starszy specjalista ds. wdrożeń, specjalisa ds. wdrożeń
Klient Telekomunikacja Polska
Zadania: rozpoznawanie dziedzin działalności, której dotyczą wdrażane systemy informatyczne; analiza zasad funkcjonowania Klienta, ich organizacji, celów, zadań i procesów; opracowywanie procedur wykonawczych, dokumentacji powykonawczej; opracowanie materiałów szkoleniowych, przygotowanie i prowadzenie szkoleń grupowych i stanowiskowych dla użytkowników; prowadzenie prezentacji wspierających procesy handlowe; diagnoza błędów w aplikacjach, określanie potrzeb modyfikacji oraz nowych rozwiązań i przesyłanie wniosków do działów produkcji oprogramowania; doradztwo i konsultacje; udział w przygotowaniu ofert projektów dotyczących Systemu Bilingowego, Systemu Informowania Kierownictwa, Procesu Migracji Danych; udział w pracach wdrożeniowych zw. z reorganizacją TP S. A.
Toyota Marki, Toyota Żerań, Toyota Marki Fleeet Management, Lexus Żerań
Główny księgowy
Obowiązki: prowadzenie ksiąg rachunkowych; sporządzanie deklaracji podatkowych do Urzędu Skarbowego; analizowanie sytuacji finansowej zgodnie z potrzebami Dyrekcji; prowadzenie spraw kadrowych; rozliczenia z ZUS; monitorowanie wierzytelności i należności; prowadzenie ewidencji i dokumentacji środków trwałych; opracowywanie wzorów dokumentów wewnętrznych; rozliczenia zaliczek pracowników; nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie; opracowanie planu kont i zasad prowadzenia rachunkowości.
Wojskowa Agencja Mieszkaniowa
Starszy specjalista ds. finansowo-księgowych
Obowiązki: gromadzenie informacji liczbowych do bieżącej i okresowej analizy ekonomicznej; tworzenie na tej podstawie określonych zbiorów informacji i przekazywanie ich kierownictwu w celu ich wykorzystania w zarządzaniu; obsługa dokumentów księgowych, w tym dekretacja i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej; sporządzanie niezbędnych zestawień na koniec okresu sprawozdawczego na podstawie zaksięgowanych dokumentów; opracowanie planu kont oraz zasad prowadzenia rachunkowości; współpraca przy opracowywaniu innych niezbędnych materiałów np. planów finansowych na rady nadzorcze, opracowań na odprawy i dla Departamentu Finansów MON.
Logo
Specjalista ds. finansowych
DAYGLOB s.c.
Obowiązki: prowadzenie ewidencji kosztów i zakupów, prowadzenie rejestru sprzedaży VAT, dekretacja dokumentów, kontrola i obsługa rozliczeń spółki z dostawcami i odbiorcami, prowadzenie rozliczeń z pracownikami z tytułu zaliczek i podróży służbowych, prowadzenie spraw kadrowych, opracowywanie wzorów dokumentów wewnętrznych, dokonywanie zestawień na podstawie zebranych danych przy wykorzystywaniu software na potrzeby Zarządu.
Logo
Pełna obsługa księgowa
Polskie STowarzyszenie Dystrybutorów Filmowych
Dekretacja dokumentów, prowadzenie księgi głównej, sporządzanie sprawozdań okresowych, kontakty i rozliczenia z Urzędem Skarbowym, ZUS, bankiem, rozliczenia z pracownikami, obsługa rozliczeń z kontrahentami, sprawy kadrowe, sporządzenie bilansu i rachunku wyników na koniec rocznego okresu sprawozdawczego.

Szkolenia i kursy

Prawo pracy, Szkolenie wewnętrzne, 09/2017

Zarządzanie zmianą, Nowe motywacje, 03/2017

Rekrutacja i zakończenie współpracy, Nowe motywacje, 10/2016

Komunikacja menedżerska, Insights Discovery, 09/2016

Odważne i efektywne rozmowy, Nowe motywacje, 03/2016

SAP Forum 2013, Organizator: SAP Polska, 05/2013

PRINCE2 Practitioner, 05/2011

HR Biznes Partner Meriba, Warsztaty szkoleniowe, Akademia Menedżera: Narzędzia przywódcy, Profesjonalne prezentacje, Asertywna komunikacja, Efektywne negocjacje, Budowa zespołu, 03.2010 - 03.2011

Prince2 Foundation, Zarządzanie projektami zgodnie z metodyką Prince2, 09.2010

Microsoft Office Project 2007, Zarządzanie Projektami, 06.2010

SAP Belgium, IHE203 – Student Lifecycle (CM – Rozliczenia ze studentami), 2008

SAP Polska, AC010 Business Processes in Financial Accounting (Rachunkowość zewnętrzna), 2006

SAP Polska, AC200 Accounting Customizing (Rozrachunki i konfiguracja), 2006

SAP Polska, AC305 Księgowość majątku trwałego, 2006

SAP Polska, AC205 Indywidualne sprawozdania finansowe, 2006

SAP Polska, AC220 Księga specjalna, 2006

SAP Polska, AC 260 Dodatkowe funkcje w rachunkowości finansowej, 2006

Nord Controlling, Gdynia, Szkolenia z zakresu: Organizacji controllingu w przedsiębiorstwie, Rachunkowości budżetowej, Budżetowania na zasadach controllingu, Dyplomy, 2004

Centrum Szkoleniowe W. W. System, Gdynia, Warsztat pt.: „Komunikacja z klientem”, Dyplom, 2004

Infor Training, Centrum Edukacji Gospodarczej, Warszawa, Szkolenie pt.: „Zmiany w ustawie o rachunkowości od 2002 roku w kontekście MSR i kodeksu spółek handlowych”, Zaświadczenie, 2001

COMBIDATA, Centrum Zastosowań Informatyki, Warszawa, Szkolenie dot. UNIX, Programowania w Shell`u, Wprowadzenia do strukturalnego języka zapytań SQL, Certyfikaty, 1999

SK, Szkoła Komputerowa, Multitrade S. A., Warszawa, MS Office, Certyfikat, 1999

Zrzeszenie Prawników Polskich, Zarząd Wojewódzki w Warszawie, Szkolenie z zakresu rachunkowości spółek prawa handlowego oraz przedsiębiorstw państwowych, dotyczące samodzielnego prowadzenia księgowości w podmiotach gospodarczych oraz prawa podatkowego, Świadectwo ukończenia, 1992

The Warsaw School of Commerce, Kurs sekretarski (zakres przedmiotów: podstawy rachunkowości, handel zagraniczny, bankowość, gospodarka narodowa i ekonomika przedsiębiorstw, prawoznawstwo, maszynopisanie, informatyka), Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z wynikiem bardzo dobrym, 22.10.1991 - 24.01.1992

Edukacja

Logo
Zarządzanie przedsiębiorstwem, studia podyplomowe
Politechnika Radomska im. Kazimierza Pułaskiego
Logo
Przetwarzanie danych, licencjackie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
IT - Administracja
Inne
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Zainteresowania

architektura wnętrz, literatura latynoamerykańska, południowoafrykańska, film, muzyka etniczna, jazz, chillout, filmowa.

Inne

Systemy ERP: SAP

ARIS Toolset, MS Project, MS Office, MS Visio, OpenOffice, OpenProject

Systemy operacyjne: UNIX, WINDOWS 7, WINDOWS NT, WINDOWS 2000, WINDOWS XP, LINUX

Bazy danych: INFORMIX, ORACLE, MS ACCESS

Grupy

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
SGH
SGH
Grupa studentów/absolwentów Wielkiej Różowej:)
Zarządzanie Projektami
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.