Elżbieta Włodarczyk-Kuśmierek
spec ds. administracji i rozwoju, CK ZETO SA
Łódź,
łódzkie
Umiejętności
Microsoft Office
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. administracji i rozwoju
Zakres obowiązków:
• przygotowywanie raportów,
• obsługa floty samochodowej,
• prowadzenie kalendarza wizyt,
• obsługa klientów spółki,
• przyjmowanie i wysyłanie korespondencji,
• przygotowywanie dokumentów wewnętrznych na potrzeby działu księgowego,
• utrzymywanie ścisłej współpracy z firmami kurierskimi (negocjowanie warunków umowy),
• szkolenie i opieka nad stażystami,
• organizacja konferencji i imprez firmowych,
• działania w zakresie obsługi systemu CRM,
• kompleksowa obsługa w wydawaniu uprawnień do korzystania z podpisu elektronicznego,
• kompleksowa obsługa administracyjna wynikająca z zasad bezpieczeństwa informacji ,
• koordynacja i szkolenie pracowników w zakresie inwentaryzacji.
• przygotowywanie raportów,
• obsługa floty samochodowej,
• prowadzenie kalendarza wizyt,
• obsługa klientów spółki,
• przyjmowanie i wysyłanie korespondencji,
• przygotowywanie dokumentów wewnętrznych na potrzeby działu księgowego,
• utrzymywanie ścisłej współpracy z firmami kurierskimi (negocjowanie warunków umowy),
• szkolenie i opieka nad stażystami,
• organizacja konferencji i imprez firmowych,
• działania w zakresie obsługi systemu CRM,
• kompleksowa obsługa w wydawaniu uprawnień do korzystania z podpisu elektronicznego,
• kompleksowa obsługa administracyjna wynikająca z zasad bezpieczeństwa informacji ,
• koordynacja i szkolenie pracowników w zakresie inwentaryzacji.
Sekretarka
Zakres obowiązków:
• realizacja zadań dla Zarządu, Dyrektorów i pracowników Spółki,
• protokołowanie posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej,
• współpraca z Radą Nadzorczą w zakresie tworzenia uchwał, protokołów,
• przygotowywanie Walnych Zgromadzeń,
• realizacja zadań w zakresie zarządzania dokumentacją oraz obiegu informacji,
• koordynowanie działań związanych z obsługą prawną Spółki.
• realizacja zadań dla Zarządu, Dyrektorów i pracowników Spółki,
• protokołowanie posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej,
• współpraca z Radą Nadzorczą w zakresie tworzenia uchwał, protokołów,
• przygotowywanie Walnych Zgromadzeń,
• realizacja zadań w zakresie zarządzania dokumentacją oraz obiegu informacji,
• koordynowanie działań związanych z obsługą prawną Spółki.
Szkolenia i kursy
• certyfikat ukończenia kursu sekretarka – asystentka,
• certyfikat Microsoft – podstawy obsługi komputera MS Windows,
• certyfikat Microsoft – MS Excel – podstawy obsługi arkusza kalkulacyjnego cz I i cz II,
• certyfikat Office Manager – umiejętności interpersonalne w pracy,
• MS Word – zaawansowane operacje w edytorze tekstu,
• ukończenie kursu w PWPW – inspektor ds. rejestracji.
• certyfikat Microsoft – podstawy obsługi komputera MS Windows,
• certyfikat Microsoft – MS Excel – podstawy obsługi arkusza kalkulacyjnego cz I i cz II,
• certyfikat Office Manager – umiejętności interpersonalne w pracy,
• MS Word – zaawansowane operacje w edytorze tekstu,
• ukończenie kursu w PWPW – inspektor ds. rejestracji.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Zainteresowania
książka, czasopisma, rower, narty
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.