Umiejętności
Umiejętności sprzedażowe, nawiązywania i podtrzymywania kontaktów z klientami. Zarządzanie zespołem sprzedażowym.
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Customer Experience Manager
SMART LINE Elżbieta Wilkanowska
- m.in. współpraca z firmą Concordia Design na stanowisku Customer Experience Manager
- nawiązywanie kontaktów i negocjacje z kluczowymi klientami biznesowymi
- sprzedaż warsztatów otwartych oraz usług konsultingowych
- projektowanie akcji marketingowych
- optymalizacja zawartości stron internetowych
- współtworzenie oferty szkoleń
- nawiązywanie kontaktów i negocjacje z kluczowymi klientami biznesowymi
- sprzedaż warsztatów otwartych oraz usług konsultingowych
- projektowanie akcji marketingowych
- optymalizacja zawartości stron internetowych
- współtworzenie oferty szkoleń
Kierownik Sieci Sprzedaży Wewnętrznej
- realizacja planów sprzedaży w kanale własnym,
- zarządzanie grupą kierowników salonów firmowych, infolinii i sklepu internetowego,
- uczestniczenie w projektach www,
- kreowanie kierunku rozwoju sprzedaży,
- dbałość o spójność wyglądu punktów sprzedaży (rewitalizacja),
- wdrażanie działań promocyjnych (nadzorowanie akcji marketingowych centralnych i lokalnych),
- rekrutacja nowych pracowników,
- organizacja szkoleń; coaching.
- zarządzanie grupą kierowników salonów firmowych, infolinii i sklepu internetowego,
- uczestniczenie w projektach www,
- kreowanie kierunku rozwoju sprzedaży,
- dbałość o spójność wyglądu punktów sprzedaży (rewitalizacja),
- wdrażanie działań promocyjnych (nadzorowanie akcji marketingowych centralnych i lokalnych),
- rekrutacja nowych pracowników,
- organizacja szkoleń; coaching.
Kierownik Sprzedaży Call Center/On-line
- zarządzanie operacyjne sprzedażą przez kanał Call Center i strony marek TUI oraz Scan Holiday
- rekomendowanie i wdrażanie rozwiązań z zakresu: telefonicznej sprzedaży, obsługi klienta indywidualnego, B2B, użytkownika serwisu www ( w tym aplikacji typu LIVECHAT)
- rekomendowanie i wdrażanie rozwiązań z zakresu procesu sprzedaży i obsługi rezerwacji na stronach www, płatności on-line itp., we współpracy z Działem e-Commerce
- opracowywanie/rekomendowanie i monitorowanie skuteczności narzędzi wspierających realizację planu sprzedaży
- inicjowanie i rekomendowanie akcji promocyjnych i marketingowych itp. w kanale CC/WEB i obsługi grup (B2B)
- inicjowanie i koordynacja programów motywacyjnych dla personelu
- zarządzanie budżetem CC oraz współpraca z Działem e-Commerce przy zarządzaniu budżetem online
- inicjowanie i wdrażanie działań poprawy efektywności operacyjnej (CRM) i optymalizacji kosztowej kanału
- opracowywanie planów sprzedaży i kosztów kanału oraz monitorowanie/ rozliczanie realizacji celów
- zarządzenie zespołem Call Center (Koordynatorzy)
- rekomendowanie i wdrażanie rozwiązań z zakresu: telefonicznej sprzedaży, obsługi klienta indywidualnego, B2B, użytkownika serwisu www ( w tym aplikacji typu LIVECHAT)
- rekomendowanie i wdrażanie rozwiązań z zakresu procesu sprzedaży i obsługi rezerwacji na stronach www, płatności on-line itp., we współpracy z Działem e-Commerce
- opracowywanie/rekomendowanie i monitorowanie skuteczności narzędzi wspierających realizację planu sprzedaży
- inicjowanie i rekomendowanie akcji promocyjnych i marketingowych itp. w kanale CC/WEB i obsługi grup (B2B)
- inicjowanie i koordynacja programów motywacyjnych dla personelu
- zarządzanie budżetem CC oraz współpraca z Działem e-Commerce przy zarządzaniu budżetem online
- inicjowanie i wdrażanie działań poprawy efektywności operacyjnej (CRM) i optymalizacji kosztowej kanału
- opracowywanie planów sprzedaży i kosztów kanału oraz monitorowanie/ rozliczanie realizacji celów
- zarządzenie zespołem Call Center (Koordynatorzy)
Szkolenia i kursy
- warsztaty " Sprzedaż ma płeć" (2015)
- warsztaty "Skuteczne techniki kreatywne" (2014)
- warszaty "GRYWALIZACJA - nowe narzędzia w marketingu"(2012)
- "Systemy Motywacyjne w Call/Contact Center: (2012)
- "Siła Telemarketingu" (2011)
- "Customer Contact Management Summit" (2010)
- "Contact Center" (2009)
- "Internet jako medium reklamowe"
- szkolenie "Sztuka porozumiewania się w życiu i w pracy" (2006)
-"Trening Umiejętności Menedżerskich-(2006)
-"Nowe spojrzenie na Contact Center -inny wymiar relacji z klientem" (2006)
- "Business Connections Seminar & Call Center Managers (2006)
- " Jak sprawnie zarządzać zespołem?" (2005)
- kurs AMADEUS(2003)
- "Praktyczne metody elektronicznego podpisywania
- "SMS jako narzędzie marketingu i obsługi klienta" (2002)
- "Coaching-prowadzenie rozmowy oceniającej" (2001)
-"Budowanie standardów jakości obsługi klienta" (2001)
- "Telemarketing" (2001)
- "Zarządzenie przez cele-system wynagrodzeń pionu sprzedaży"
- warsztaty "Skuteczne techniki kreatywne" (2014)
- warszaty "GRYWALIZACJA - nowe narzędzia w marketingu"(2012)
- "Systemy Motywacyjne w Call/Contact Center: (2012)
- "Siła Telemarketingu" (2011)
- "Customer Contact Management Summit" (2010)
- "Contact Center" (2009)
- "Internet jako medium reklamowe"
- szkolenie "Sztuka porozumiewania się w życiu i w pracy" (2006)
-"Trening Umiejętności Menedżerskich-(2006)
-"Nowe spojrzenie na Contact Center -inny wymiar relacji z klientem" (2006)
- "Business Connections Seminar & Call Center Managers (2006)
- " Jak sprawnie zarządzać zespołem?" (2005)
- kurs AMADEUS(2003)
- "Praktyczne metody elektronicznego podpisywania
- "SMS jako narzędzie marketingu i obsługi klienta" (2002)
- "Coaching-prowadzenie rozmowy oceniającej" (2001)
-"Budowanie standardów jakości obsługi klienta" (2001)
- "Telemarketing" (2001)
- "Zarządzenie przez cele-system wynagrodzeń pionu sprzedaży"
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Turystyka
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Psychologia, podróże (ulubione miejsca: Hiszpania, głównie Wyspy Kanaryjskie), film (Woody Allen), malarstwo. Zmysł estetyczny.
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
SZTUKA MOTYWACJI
Motywacja-jak nam pomaga w życiu, techniki motywowania, co Was motywuje, jak motywować siebie i grupę.