Elżbieta Więsław

Psycholog społeczny, Project Manager, IMAS International

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
współpracownik dydaktyczny
Prowadzę zajęcia z badań marketingowych na SWPS we Wrocławiu
IMAS International
Project Manager
Moje doświadczenie obejmuje cały proces badawczy od diagnozy potrzeb
klienta i zaprojektowania badań, przez realizację lub nadzór nad realizacją
aż po przygotowanie diagnozy i rekomendacji dla klienta.
Od 2001 roku systematycznie moderuję grupy FGI i przeprowadzam IDI.
Przeprowadziłam kilkadziesiąt projektów jakościowych m.in. dla takich obszarów jak: bankowość (np. kredyty, karty płatnicze, leasing, VIP-y), FMCG (np. kawa, napoje, pokarmy dla dzieci, zadowolenie klientów sieci marketów), B2B (np. energetyka), B2C (np. AGD, budownictwo), badania społeczne (palenie, niepełnosprawni w pracy), ostatnio sporo badań z branży rolniczej.

Koordynowałam również projekty ilościowe (w tym międzynarodowe).

Zakres moich badań: usage and attitude, badania wizerunkowe (firmy, marki), badania satysfakcji klientów, testy (produktów, reklam, opakowań), elementy badań lingwistycznych.
Logo
wykładowca przedmiotów psychologicznych
Wyższa Szkoła Pedagogiczno-Ekonomiczna w Brzegu
Prowadziłam wyklady i warsztaty z zakresu psychologii społecznej i psychologii zarządzania

Edukacja

Logo
Studium Menedżerskie, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Psychologia społeczna, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Organizacje

Członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii

Inne

Doświadczenie popularyzatorskie psychologii (np. cykle artykułów w Biuletynie informacyjny. Informatyka dla szkoły – piśmie o komputerach i zarządzaniu, Dzienniku Bałtyckim).

Grupy

Badacze we Wrocławiu
Badacze we Wrocławiu
Wrocław to miasto spotkań, a to jest miejsce spotkań dla badaczy rynku i opinii z Wrocławia i bliższych lub dalszych okolic.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Creative & Innovative
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne. A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
Komunikacja werbalna i niewerbalna
Komunikacja werbalna i niewerbalna
Graffiti, pismo ,rysunek , reklamy wizualne ,gest ,ubiór interpretowane w/g metody projekcji używanej w psychologii klinicznej.
Marketing rolniczy i produktów regionalnych
Marketing rolniczy i produktów regionalnych
Innowacyjne i skuteczne rozwiązania dla marek, produktów, firm oraz producentów rolnych i produktów regionalnych, a także otoczenia tego rynku. Marketing, strategia, finanse i UE. Wymiana doświadczeń.
Metody badań marketingowych
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych
Mity. Przesądy. Zabobony...
Mity. Przesądy. Zabobony...
Mity, przesądy, zabobony, dawniej i dziś.
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Trójka
Trójka
Dla ludzi Trójki, słuchaczy, sympatyków