Elżbieta Tararuj

specjalista ds. sponsoringu, komunikacji B2B, PR

Języki

angielski
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Zamek Królewski w Warszawie - Muzeum
Starszy Specjalista w Dziale Informacji i Widowisk
- wizualizacja - projektowanie i dbałość o materiały promujące rożnego rodzaju imprezy odbywające się na Zamku;
- zarządzanie informacją na stronie internetowej;
- organizacja koncertów oraz imprez;
Grupa PZU
Specjalista ds. Sponsoringu
- nadzór i realizacja projektów sponsoringowych, np. Mecenat Zamku Królewskiego w Warszawie, Era Jazzu, Teatr Atelier w Sopocie, współpraca z męską drużyną siatkówki PZU-AZS Olsztyn, konferencje etc.;
- realizacja i koordynacja przyznanego budżetu w obszarze działań sponsoringowych;
- wizualizacja – dbałość o materiały promujące projekty sponsoringowe;
T-Mobile Polska S.A.
Asystent/Specjalista w Biurze Dyr. Finanowego, Specjalista ds. Komunikacji B2B w zespole Sponsiringu
- organizacja projektów sponsoringowych, np.:
a)„road-show” lojalnościowo-utrzymaniowe (Cykl zamkniętych koncertów połączonych z bankietami, dedykowanymi dla starannie wyselekcjonowanej grupy Klientów Rynku Biznesowego (sektor SME)
b) konferencje, seminaria

- wizualizacja marki Era Biznes (dobór i przygotowywanie materiałów wizualnych firmy opracowywanych specjalnie na konkretne projekty, akcje sponsoringowe, konferencje oraz targi)

- organizacja wyjazdów integracyjno-szkoleniowych dla kadry zarządzającej

- dbałość o czytelną i sprawną współpracę z „internal VIP”, zewnętrznymi partnerami i organizatorami projektów.
Logo
Receptionist/Administration Assistant/Human Resources Assistant
Coopers& Lybrand / PriceWaterhouse Coopers
– zarządzanie recepcją (ogólny wygląd, serwis dla klientów);
– współpraca z biurami podroży, hotelami, agencjami wynajmu samochodów negocjowanie stawek i ogólnych warunków współpracy);
- serwis dla obcokrajowców przybywających do pracy w polskim oddziale firmy, obejmujący m.in.:
a) współpracę z Agencjami Celnymi
b) współpracę z Agencjami Nieruchomości (przygotowywanie umów najmu, negocjowanie warunków najmu, wyszukiwanie i selekcja propozycji rynkowych);
c) organizację wydarzeń kulturalnych – spotkania, wystawy, bilety na koncerty, do teatru itp.

Edukacja

Logo
Public Relations, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowości, Finansów i Zarządzania, im. Profesora Romualda Kudlińskiego
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Akademia Obrony Narodowej w Warszawie
Logo
Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Warszawska Szkoła Zarządzania – Szkoła Wyższa

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja

Zainteresowania

fotografia, muzyka, podróże