Elżbieta Szumska

senior media planner/buyer, Wavemaker
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

koordynacja spotkań Analiza mediów Zakup Mediów Planowanie mediów Strategie mediowe Microsoft Excel PowerPoint Raportowanie i analizy Negocjacje z dostawcami Praca w zespole Teleskop TGI Zarządzanie zespołem koordynacja projektów PBC koordynowanie pracy podległych pracowników adExpert Praca w stresie i pod presją czasu

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
senior media planner/buyer
Wavemaker
Praca w zakresie planowania, negocjowania i zakupu mediów offline i non TV dla klientów tj: Triumph, Winkler, Subway, browary Nałęczów. Koordynacja kampanii w trakcie realizacji. Przygotowanie postbuy w zależności od potrzeb klienta. Procesowanie i fakturowanie. Analizy mediów i przygotowywanie projektów niestandardowych.
Mediacom Warszawa Sp. z o.o.
senior media planner/buyer
Praca dla klientów: Coca - Cola i Polfarma
Obsługa w zakresie planowania i zakupów mediów nie telewizyjnych
Mediacom Warszawa Sp. z o.o.
senior planner/buyer
zakup kampanii TV, Print, Radio i OOH: w tym również Kino, Ambient, indywidualne negocjacje do kampanii, koordynacja pracy zespołu, zarządzanie pracy teamu. Negocjacje prasowe roczne. Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla MediaCom z wew. procedur wprowadzania danych.
przygotowanie manuali i landscape'ów mediowych oraz tworzenie rekomendacji.
Praca dla klientów tj: Procter& Gamble; P&G Prestige, Teva, Douglas Polska, Hebe, Dounlop, Siroscan.
Maxus
senior media planner/buyer
Praca dla klientów: Kaufland, Triumph, Winkler. Obsługa w zakresie planowania i zakupu mediów offline i non TV. Koordynacja kampanii w trakcie realizacji. Przygotowanie postbuy w zależności od potrzeb klienta. Procesowanie i fakturowanie. Analizy mediów i przygotowywanie projektów niestandardowych. Udział w przetargach.
Mediacom Warszawa Sp. z o.o.
Senior Media Planner/ Buyer
Zakup i planowanie TV, fakturowanie, negocjacje z mediami; wycena, zakup i koordynacja kampanii sponsoringowych; projekty specjalne TV.
Planowanie i zakup prasy, przygotowywanie danych, koordynacja budżetów prasowych, negocjacje na poziomie kampanii i deali rocznych. Zestawienia budżetowe, zarządzanie teamem, koordynacja pracy zespołu
Mediacom Warszawa Sp. z o.o.
Media Planner/ Buyer
Zakup i planowanie TV, fakturowanie, negocjacje z mediami; wycena, zakup i koordynacja kampanii sponsoringowych; projekty specjalne TV;
Mediacom Warszawa Sp. z o.o.
junior media planner & buyer
w zakres obowiązków wchodzą:
Zakup i planowanie TV
Logo
sprzedawca
Spółdzielnia Inwalidów
skład pieczątek, wizytówki: projektowanie i wydruk, sprzedaż w sklepie
Logo
Sprzedawca
KOMPUTERLANDIA Sp. z o.o.
sprzedaż sprzętu komputerowego i multimediów

Szkolenia i kursy

Techniki negocjacji, Zarządzanie czasem, Techniki Prezentacji, Sprzedaż B2B, Profesjonalna Obsługa Klienta

Edukacja

Logo
marketing, magisterskie
Szkoła Wyższa im. B. Jańskiego w Warszawie
Logo
zarządzanie i marketing, licencjackie
Szkoła Wyższa im. B. Jańskiego w Warszawie

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

książki, podróże

Inne

prawo jazdy kat. B