Doświadczenie zawodowe
doradca klienta
- udzielanie pożyczek i kredytów klientom detalicznym
- pozyskiwanie nowych klientów banku – telemarketing
- sprzedaż produktów bankowych i niebankowych
- bieżąca obsługa klient
- podejmowanie decyzji o otwarciu rachunku oszczędnościowo – rozliczeniowego oraz obsługa lokat terminowych
- przedstawianie ofert i doradzanie klientom w zakresie wyboru produktów i usług bankowych oraz prowadzenie ich kompleksowej sprzedaży
- przyjmowanie i przekazywanie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem rachunków internetowych
- obsługa produktów internetowych będących w aktualnej ofercie banku
- pozyskiwanie nowych klientów banku – telemarketing
- sprzedaż produktów bankowych i niebankowych
- bieżąca obsługa klient
- podejmowanie decyzji o otwarciu rachunku oszczędnościowo – rozliczeniowego oraz obsługa lokat terminowych
- przedstawianie ofert i doradzanie klientom w zakresie wyboru produktów i usług bankowych oraz prowadzenie ich kompleksowej sprzedaży
- przyjmowanie i przekazywanie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem rachunków internetowych
- obsługa produktów internetowych będących w aktualnej ofercie banku
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej