Elżbieta Sieklucka

Kierownik ds. kadr i płac, Randstad Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Randstad Polska
Specjalista ds. kadr i płac, Koordynator/Kierownik ds. kadr i płac
Zakres obowiązków:
- utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami oraz negocjowanie warunków współpracy z potencjalnymi klientami.
- przygotowanie i prezentacja standardowych ofert dla klientów.
- zarządzanie 15 osobowym zespołem, podział obowiązków w zespole oraz nadzór nad pracami zespołu od strony merytorycznej i operacyjnej.
- nadzór nad szkoleniami i rozwojem bezpośrednich podwładnych.
- przeprowadzanie rozmów oceniających z pracownikami, wyznaczanie celów oraz kontrola wskaźników KPI.
- zapewnienie realizacji procesów zgodnie z polityką i koncepcjami biznesowymi firmy.
- przygotowywanie budżetu podległej jednostki oraz kontrolowanie wyników finansowych.
- współpraca z innymi działami w tym przygotowywanie procedur oraz zaangażowanie w bieżące projekty.

Zakres obowiązków z obszaru administracji kadrowo-płacowej:
- zatrudnianie pracowników,
- organizowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracy,
- zawieranie umów o pracę,
- prowadzenie teczek osobowych,
- ewidencja absencji (urlopy, zwolnienia lekarskie) oraz ewidencja czasu pracy,
- zmiany w przebiegu zatrudnienia,
- rozliczanie listy płac, realizacja przelewów elektronicznych oraz księgowanie listy płac,
- rozwiązywania stosunku pracy,
- wystawianie faktur dla klientów oraz raportowanie dla klientów.
- przygotowywanie deklaracji ZUS, PIT4 oraz deklaracji GUS.
- archiwizowanie dokumentów zgodnie z procedurami firmy.
- uczestniczenie w kontrolach PIP.
- udział we wdrożeniu programu kadrowo-płacowego oraz nowych składników płacowych dostosowanych do potrzeb klientów.

Szkolenia i kursy

- Wiedza z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz podatku dochodowego od osób fizycznych.
- Znajomość programu Płatnik.
- Znajomość programów kadrowo-płacowych KALI, Concorde-Xal, SAP.
- Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook).
- Ukończone szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje.
- Obsługa urządzeń biurowych.
- Prawo jazdy kat. „B”.

Edukacja

Logo
Rachunkowość, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie
Logo
Administracja Publiczna, magisterskie
Wyższa Szkoła Humanistyczna im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace

Inne

- Rzetelność, odpowiedzialność i umiejętność pracy w zespole.
- Dobra organizacja pracy.
- Otwartość i chęć doskonalenia zawodowego.