Elżbieta Sawczuk

Trener Sprzedaży | Uczę sprzedawać skutecznie
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Call Center Negocjacje kreatywność Umiejętności interpersonalne Zarządzanie zespołem Sprzedaż Zarządzanie Sprzedażą Proces grupowy Umiejętności komunikacyjne Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Szkolenia sprzedażowe Umiejętności sprzedaży Tworzenie konspektów, scenariuszy lekcyjnych i warsztatowych. szkolenia z umiejętności miękkich Szkolenia z Obsługi Klienta Szkolenia z rozwoju osobistego

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Sawczuk Training
Trener, Manager Zarządzający, Dyrektor Sprzedaży
 Budowanie strategii rozwoju marki, pozyskiwanie klientów
 Działania operacyjne związane z działalnością firmy
 Prowadzenie szkoleń z zakresu sprzedaży, negocjacji, obsługi klienta, komunikacji i zarządzania
 Organizacja szkoleń otwartych i zamkniętych dla firm
 Stworzenie cyklu szkoleń rozwijających kompetencje miękkie (automotywacja, kreatywność, pewność siebie, asertywność, zarządzanie sobą w czasie i inne)
 Współpraca z innymi trenerami; koordynowanie ich działań i efektywności
 Pisanie artykułów w prasie specjalistycznej: As Sprzedaży, Szef Sprzedaży, Nowa Sprzedaż
 Wystąpienia na konferencjach branżowych: Zgrupowanie Asów Sprzedaży, Trenferencja i inne
 Współpraca z takimi klientami jak: Credit Suisse, Szkoły Policealne Żak, Trans.eu, Wyższa Szkoła Bankowa, Cohm – Historyczne Hotele Wrocławia, G-Force, Kogena i wiele innych

Dla swoich klientów tworzę skuteczne procesy edukacyjne, których efektem jest zwiększenie obrotów szkolonych przeze mnie działów. Skupiam się na tym, aby szkolenia, warsztaty i spotkania indywidualne przynosiły efekty finansowe dla biznesu.
Logo
Trener Wewnętrzny
Europejska Grupa Finansowa Council
 Badanie potrzeb szkoleniowych, na wszystkich poziomach w organizacji
 Przygotowanie, logistyka, realizacja i prowadzenie programów szkoleniowych z zakresu kompetencji miękkich, zarządzania i sprzedażowych (w tym m.in. podnoszenie kompetencji managerskich
i interpersonalnych, zdolności komunikacji wewnętrznych i zewnętrznych; budowania zespołów, motywowania, oceniania, rozwiązywania konfliktów, budowanie relacji z klientem, skuteczna sprzedaż, negocjacje handlowe itp.)
 Przygotowywanie materiałów szkoleniowych – zarówno pod względem merytorycznym jak i graficznym
 Przygotowywanie testów sprawdzających poziom przyswojenia wiedzy przez pracowników
 Tworzenie planów rozwoju firmy i rozwoju produktów
 Udział w rekrutacjach trenerów wewnętrznych – oceny prowadzonych samplingów pod względem merytorycznym
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Prelegent
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej we Wrocławiu
http://mlodzinarynkupracy.pl/program-warszatow/

Wprowadzenie do warsztatów: "Młodzi na rynku pracy"
Rozmowa Handlowa - wykład z elementami warsztatów
Logo
Prelegent
Wyższa Szkoła Bankowa Wrocław
http://mlodzinarynkupracy.pl/program-warszatow/

Wprowadzenie do warsztatów: "Młodzi na rynku pracy"
Logo
Prelegent
Wyższa Szkoła Handlowa Wrocław
http://mlodzinarynkupracy.pl/program-warszatow/

Wprowadzenie do warsztatów: "Młodzi na rynku pracy"
Krajowy Rejestr Długów BIG S.A.
Trener
 Coaching sprzedażowy i motywacyjny pracowników Centrum Obsługi Klienta
 Prowadzenie szkoleń sprzedażowych i rozwojowych
 Prowadzenie szkoleń wdrożeniowych i produktowych
 Tworzenie konspektów szkoleniowych i prezentacji
 Tworzenie materiałów szkoleniowych, skryptów, pigułek wiedzy
 Odsłuchy rozmów - analiza i wnioski
 Poszukiwanie nowych rozwiązań sprzedażowych
 Realizacja wskaźników biznesowych (KPI)
Bogusława Ramotowska
Bogusława Ramotowska · współpracownik
wystawiono
Ela to wspaniały trener. Zarówno wiedza i przygotowanie merytoryczne jak również sposób prowadzenia zajęć świadczą o jej dużej kompetencji. Posiada zdolności interpersonalne, które powodują, że szybko i efektywnie buduje relacje ze słuchaczami. Jest trenerem bardzo dobrze ocenianym przez uczestników szkoleń. Bardzo dobrze oceniam dotychczasową współpracę co pozwala mi polecić Elę jako rzetelnego i solidnego trenera, pracownika i coacha.
Witold Styczeń
Witold Styczeń · współpracownik
wystawiono
Elżbieta dała się poznać w pracy jako trener z powołania. Spotykałem się z wieloma tenerami w różnych sferach biznesu i żednego z nich nie zapomiętałem tak jak Elżbietę i prowadzone przez nią warsztaty.
Sumienne i kreatywne podejście do pracy Eli przekłada się na to że zostaje w głowach ludzi na długo i otwiera im (a także mnie) umysły dzięki czemu można spojrzećna świat z innej perspektywy i zobaczyć więcej.
Krajowy Rejestr Długów BIG S.A.
Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
 Prowadzenie szkoleń z zakresu swoich specjalizacji
 Sprzedaż usług i obsługa klientów z sektora B2B
 Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami
 Promowanie produktów Krajowego Rejestru Długów
 Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy Realizacja planów sprzedażowych
 Realizacja wskaźników sprzedażowych (uzyskanie dyplomów za rekordową sprzedaż)
Kinga Zawadzka
Kinga Zawadzka · podwładny
wystawiono
Ela należy do osób, które zapadają w pamięć na długo, poprzez to jak bardzo kompetentnym jest trenerem, a dodatkowo wspaniałym człowiekiem.
Uczestnictwo w jej szkoleniu było samą przyjemnością, ponieważ posiada ona wysokie umiejętności interpersonalne i tym samym bardzo szybko zyskuje uznanie i sympatię ze strony otoczenia. Dodatkowo widać, że kocha to co robi, dlatego jest świetnym przykładem dla innych. Posiada ogromne pokłady energii, czym zaraża otoczenie. Potrafi w każdym człowieku obudzić motywację i zapał do działania.
Logo
Referent administracyjny
MBK Consulting Bożena Mazik
 Archiwizacja dokumentów
 Prowadzenie ewidencji obecności pracowników
 Odpowiedzialność za korespondencję i obieg dokumentów firmowych
HDS Polska Sp. z o.o.
Dyrektor Sprzedaży, Ajent
 Zarządzanie 10-12 pracownikami w 4 punktach sprzedaży (Wrocław i Opole)
 Zatrudnienie pracowników, rozliczanie czasu pracy
 Zarządzanie zespołem, dbałość o rozwój zawodowy pracowników
 Ścisłe przestrzeganie koncepcji funkcjonowania Salonu Partnerskiego
 Efektywne zarządzanie salonem pod względem administracyjnym i handlowym,
 Dbałość o wysoką jakość obsługi klienta w salonie Kontakty z centralą firmy

Szkolenia i kursy

 Train The Trainer – Business Training
 Dyplom Profesjonalnego Rekrutera - GoldenLine
 Desing Thinking
 Warsztat Umiejętności Trenerskich i Prezentacyjnych
 Jak zdążyć ze wszystkim?
 Skuteczne konkurowanie w dobie gwałtownie zachodzących zmian rynkowych
 Fenomenalna Obsługa Klienta
 Kompetencje międzykulturowe jako źródło przewagi konkurencyjnej
 National Achievers Congress
 Przebudzona Kariera
 NLP dla Biznesu / Sprzedaży
 Wprowadzenie do NLP
 Intensywne Wprowadzenie do NLP
 Akademia sprzedaży Tomasza Zielińskiego
 Psychologiczne wyzwalacze sprzedaży
 Zyskowny Biznes
 Jak zarabiać i zaistnieć na Facebooku
 Inwestycje dla równowagi

Edukacja

Logo
Coaching i Mentoring, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, magisterskie
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
Trener, studia podyplomowe
Szkoła Trenerów CEL
Logo
Zarządzanie - Psychologia Biznesu, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Edukacja/Szkolenia
Uczelnie
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Inne

Artykuł do magazynu "Szef Sprzedaży" -
Tytuł : "Efektywność w open space'ach"
Sierpień - Wrzesień 2013 r.
http://www.szef-sprzedazy.pl/

Grupy

Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Dobry Sprzedawca
Dobry Sprzedawca
Zachęcam do dyskusji o tym, jak być lepszym sprzedawcą. Co się sprawdza w dzisiejszych czasach? Czego oczekują od nas Klienci?
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.