Umiejętności
Call Center
Negocjacje
kreatywność
Umiejętności interpersonalne
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Zarządzanie Sprzedażą
Proces grupowy
Umiejętności komunikacyjne
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Szkolenia sprzedażowe
Umiejętności sprzedaży
Tworzenie konspektów, scenariuszy lekcyjnych i warsztatowych.
szkolenia z umiejętności miękkich
Szkolenia z Obsługi Klienta
Szkolenia z rozwoju osobistego
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Trener, Manager Zarządzający, Dyrektor Sprzedaży
Budowanie strategii rozwoju marki, pozyskiwanie klientów
Działania operacyjne związane z działalnością firmy
Prowadzenie szkoleń z zakresu sprzedaży, negocjacji, obsługi klienta, komunikacji i zarządzania
Organizacja szkoleń otwartych i zamkniętych dla firm
Stworzenie cyklu szkoleń rozwijających kompetencje miękkie (automotywacja, kreatywność, pewność siebie, asertywność, zarządzanie sobą w czasie i inne)
Współpraca z innymi trenerami; koordynowanie ich działań i efektywności
Pisanie artykułów w prasie specjalistycznej: As Sprzedaży, Szef Sprzedaży, Nowa Sprzedaż
Wystąpienia na konferencjach branżowych: Zgrupowanie Asów Sprzedaży, Trenferencja i inne
Współpraca z takimi klientami jak: Credit Suisse, Szkoły Policealne Żak, Trans.eu, Wyższa Szkoła Bankowa, Cohm – Historyczne Hotele Wrocławia, G-Force, Kogena i wiele innych
Dla swoich klientów tworzę skuteczne procesy edukacyjne, których efektem jest zwiększenie obrotów szkolonych przeze mnie działów. Skupiam się na tym, aby szkolenia, warsztaty i spotkania indywidualne przynosiły efekty finansowe dla biznesu.
Działania operacyjne związane z działalnością firmy
Prowadzenie szkoleń z zakresu sprzedaży, negocjacji, obsługi klienta, komunikacji i zarządzania
Organizacja szkoleń otwartych i zamkniętych dla firm
Stworzenie cyklu szkoleń rozwijających kompetencje miękkie (automotywacja, kreatywność, pewność siebie, asertywność, zarządzanie sobą w czasie i inne)
Współpraca z innymi trenerami; koordynowanie ich działań i efektywności
Pisanie artykułów w prasie specjalistycznej: As Sprzedaży, Szef Sprzedaży, Nowa Sprzedaż
Wystąpienia na konferencjach branżowych: Zgrupowanie Asów Sprzedaży, Trenferencja i inne
Współpraca z takimi klientami jak: Credit Suisse, Szkoły Policealne Żak, Trans.eu, Wyższa Szkoła Bankowa, Cohm – Historyczne Hotele Wrocławia, G-Force, Kogena i wiele innych
Dla swoich klientów tworzę skuteczne procesy edukacyjne, których efektem jest zwiększenie obrotów szkolonych przeze mnie działów. Skupiam się na tym, aby szkolenia, warsztaty i spotkania indywidualne przynosiły efekty finansowe dla biznesu.
Trener Wewnętrzny
Europejska Grupa Finansowa Council
Badanie potrzeb szkoleniowych, na wszystkich poziomach w organizacji
Przygotowanie, logistyka, realizacja i prowadzenie programów szkoleniowych z zakresu kompetencji miękkich, zarządzania i sprzedażowych (w tym m.in. podnoszenie kompetencji managerskich
i interpersonalnych, zdolności komunikacji wewnętrznych i zewnętrznych; budowania zespołów, motywowania, oceniania, rozwiązywania konfliktów, budowanie relacji z klientem, skuteczna sprzedaż, negocjacje handlowe itp.)
Przygotowywanie materiałów szkoleniowych – zarówno pod względem merytorycznym jak i graficznym
Przygotowywanie testów sprawdzających poziom przyswojenia wiedzy przez pracowników
Tworzenie planów rozwoju firmy i rozwoju produktów
Udział w rekrutacjach trenerów wewnętrznych – oceny prowadzonych samplingów pod względem merytorycznym
Przygotowanie, logistyka, realizacja i prowadzenie programów szkoleniowych z zakresu kompetencji miękkich, zarządzania i sprzedażowych (w tym m.in. podnoszenie kompetencji managerskich
i interpersonalnych, zdolności komunikacji wewnętrznych i zewnętrznych; budowania zespołów, motywowania, oceniania, rozwiązywania konfliktów, budowanie relacji z klientem, skuteczna sprzedaż, negocjacje handlowe itp.)
Przygotowywanie materiałów szkoleniowych – zarówno pod względem merytorycznym jak i graficznym
Przygotowywanie testów sprawdzających poziom przyswojenia wiedzy przez pracowników
Tworzenie planów rozwoju firmy i rozwoju produktów
Udział w rekrutacjach trenerów wewnętrznych – oceny prowadzonych samplingów pod względem merytorycznym
Trener
Coaching sprzedażowy i motywacyjny pracowników Centrum Obsługi Klienta
Prowadzenie szkoleń sprzedażowych i rozwojowych
Prowadzenie szkoleń wdrożeniowych i produktowych
Tworzenie konspektów szkoleniowych i prezentacji
Tworzenie materiałów szkoleniowych, skryptów, pigułek wiedzy
Odsłuchy rozmów - analiza i wnioski
Poszukiwanie nowych rozwiązań sprzedażowych
Realizacja wskaźników biznesowych (KPI)
Prowadzenie szkoleń sprzedażowych i rozwojowych
Prowadzenie szkoleń wdrożeniowych i produktowych
Tworzenie konspektów szkoleniowych i prezentacji
Tworzenie materiałów szkoleniowych, skryptów, pigułek wiedzy
Odsłuchy rozmów - analiza i wnioski
Poszukiwanie nowych rozwiązań sprzedażowych
Realizacja wskaźników biznesowych (KPI)
wystawiono
Ela to wspaniały trener. Zarówno wiedza i przygotowanie merytoryczne jak również sposób prowadzenia zajęć świadczą o jej dużej kompetencji. Posiada zdolności interpersonalne, które powodują, że szybko i efektywnie buduje relacje ze słuchaczami. Jest trenerem bardzo dobrze ocenianym przez uczestników szkoleń. Bardzo dobrze oceniam dotychczasową współpracę co pozwala mi polecić Elę jako rzetelnego i solidnego trenera, pracownika i coacha.
wystawiono
Elżbieta dała się poznać w pracy jako trener z powołania. Spotykałem się z wieloma tenerami w różnych sferach biznesu i żednego z nich nie zapomiętałem tak jak Elżbietę i prowadzone przez nią warsztaty.
Sumienne i kreatywne podejście do pracy Eli przekłada się na to że zostaje w głowach ludzi na długo i otwiera im (a także mnie) umysły dzięki czemu można spojrzećna świat z innej perspektywy i zobaczyć więcej.
Sumienne i kreatywne podejście do pracy Eli przekłada się na to że zostaje w głowach ludzi na długo i otwiera im (a także mnie) umysły dzięki czemu można spojrzećna świat z innej perspektywy i zobaczyć więcej.
Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Prowadzenie szkoleń z zakresu swoich specjalizacji
Sprzedaż usług i obsługa klientów z sektora B2B
Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami
Promowanie produktów Krajowego Rejestru Długów
Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy Realizacja planów sprzedażowych
Realizacja wskaźników sprzedażowych (uzyskanie dyplomów za rekordową sprzedaż)
Sprzedaż usług i obsługa klientów z sektora B2B
Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami
Promowanie produktów Krajowego Rejestru Długów
Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy Realizacja planów sprzedażowych
Realizacja wskaźników sprzedażowych (uzyskanie dyplomów za rekordową sprzedaż)
wystawiono
Ela należy do osób, które zapadają w pamięć na długo, poprzez to jak bardzo kompetentnym jest trenerem, a dodatkowo wspaniałym człowiekiem.
Uczestnictwo w jej szkoleniu było samą przyjemnością, ponieważ posiada ona wysokie umiejętności interpersonalne i tym samym bardzo szybko zyskuje uznanie i sympatię ze strony otoczenia. Dodatkowo widać, że kocha to co robi, dlatego jest świetnym przykładem dla innych. Posiada ogromne pokłady energii, czym zaraża otoczenie. Potrafi w każdym człowieku obudzić motywację i zapał do działania.
Uczestnictwo w jej szkoleniu było samą przyjemnością, ponieważ posiada ona wysokie umiejętności interpersonalne i tym samym bardzo szybko zyskuje uznanie i sympatię ze strony otoczenia. Dodatkowo widać, że kocha to co robi, dlatego jest świetnym przykładem dla innych. Posiada ogromne pokłady energii, czym zaraża otoczenie. Potrafi w każdym człowieku obudzić motywację i zapał do działania.
Dyrektor Sprzedaży, Ajent
Zarządzanie 10-12 pracownikami w 4 punktach sprzedaży (Wrocław i Opole)
Zatrudnienie pracowników, rozliczanie czasu pracy
Zarządzanie zespołem, dbałość o rozwój zawodowy pracowników
Ścisłe przestrzeganie koncepcji funkcjonowania Salonu Partnerskiego
Efektywne zarządzanie salonem pod względem administracyjnym i handlowym,
Dbałość o wysoką jakość obsługi klienta w salonie Kontakty z centralą firmy
Zatrudnienie pracowników, rozliczanie czasu pracy
Zarządzanie zespołem, dbałość o rozwój zawodowy pracowników
Ścisłe przestrzeganie koncepcji funkcjonowania Salonu Partnerskiego
Efektywne zarządzanie salonem pod względem administracyjnym i handlowym,
Dbałość o wysoką jakość obsługi klienta w salonie Kontakty z centralą firmy
Szkolenia i kursy
Train The Trainer – Business Training
Dyplom Profesjonalnego Rekrutera - GoldenLine
Desing Thinking
Warsztat Umiejętności Trenerskich i Prezentacyjnych
Jak zdążyć ze wszystkim?
Skuteczne konkurowanie w dobie gwałtownie zachodzących zmian rynkowych
Fenomenalna Obsługa Klienta
Kompetencje międzykulturowe jako źródło przewagi konkurencyjnej
National Achievers Congress
Przebudzona Kariera
NLP dla Biznesu / Sprzedaży
Wprowadzenie do NLP
Intensywne Wprowadzenie do NLP
Akademia sprzedaży Tomasza Zielińskiego
Psychologiczne wyzwalacze sprzedaży
Zyskowny Biznes
Jak zarabiać i zaistnieć na Facebooku
Inwestycje dla równowagi
Dyplom Profesjonalnego Rekrutera - GoldenLine
Desing Thinking
Warsztat Umiejętności Trenerskich i Prezentacyjnych
Jak zdążyć ze wszystkim?
Skuteczne konkurowanie w dobie gwałtownie zachodzących zmian rynkowych
Fenomenalna Obsługa Klienta
Kompetencje międzykulturowe jako źródło przewagi konkurencyjnej
National Achievers Congress
Przebudzona Kariera
NLP dla Biznesu / Sprzedaży
Wprowadzenie do NLP
Intensywne Wprowadzenie do NLP
Akademia sprzedaży Tomasza Zielińskiego
Psychologiczne wyzwalacze sprzedaży
Zyskowny Biznes
Jak zarabiać i zaistnieć na Facebooku
Inwestycje dla równowagi
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Edukacja/Szkolenia
Uczelnie
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Inne
Artykuł do magazynu "Szef Sprzedaży" -
Tytuł : "Efektywność w open space'ach"
Sierpień - Wrzesień 2013 r.
http://www.szef-sprzedazy.pl/
Tytuł : "Efektywność w open space'ach"
Sierpień - Wrzesień 2013 r.
http://www.szef-sprzedazy.pl/
Grupy
Dobry Sprzedawca
Zachęcam do dyskusji o tym, jak być lepszym sprzedawcą.
Co się sprawdza w dzisiejszych czasach?
Czego oczekują od nas Klienci?
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.