Elżbieta Połczyńska-Fałkowska

Prezes, PBJ Badania Marketingowe; socjolog; moderator; badacz jakościowy
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
prezes
PBJ Badania Marketingowe http://www.pbj.com.pl
Nadzór nad badaniami jakościowymi i ilościowymi; moderowanie; logistyka; pozyskiwanie klientów. Współpraca z PAN w zakresie badań ewaluacyjnych, Dendrite, Sequence (badania jakościowe, farmaceutyczne)
Usunięty Użytkownik
podwładny
wystawiono
Ela, to najfajniejsza szefowa jaką znam. Posiada ogromną wiedzę i nie zachowuje jej tylko dla siebie, jest pełna nowych pomysłów, każdego klienta traktuje indywidualnie.
Mi daje mozliwość samorealizacji, rozwoju, przekazuje swoją wiedzę i dświadczenie.
Orange Polska S.A.
Specjalista w Dziale Badań Marketingowych.
Organizowanie i koordynowanie badań marketingowych.
Nadzór nad realizacją badań marketingowych realizowanych przez agencje badawcze.
Współpraca z agencjami badawczymi w zakresie zlecania i realizacji badań marketingowych.
Nadzór nad przebiegiem i prawidłowością zlecanych badań.
Akceptacja raportów z badań.
Analiza statystyczna uzyskanych danych;
Przygotowywanie dodatkowych analiz, opracowań, raportów zgodnie z zapotrzebowaniem klienta wewnętrznego;
Przygotowywanie prezentacji wyników badań;
Archiwizacja dokumentów związanych z realizacją badań marketingowych;
przygotowanie i realizacja wewnętrznych projektów badawczych.
Ministerstwo Gospodarki
specjalista w Wydziale Badań Rynku i Szkoleń
Opracowanie analiz problemowych dotyczących stanu gospodarki turystycznej na podstawie wyników prac badawczych zlecanych przez DT, opracowań GUS, WTO, OECD, WTTC i innych ośrodków.
Wykorzystywanie wyników prac badawczych, prognoz i analiz do przygotowanie informacji i wniosków dotyczących kierunków kształtowania polityki w zakresie rozwoju turystyki.
Logo
starszy specjalista ds. badań jakościowych
Opinia abr (wcześniej INFOR – Opinia, wcześniej INFOR sp. z o.o.)
Planowanie i przeprowadzanie badań jakościowych oraz (moderowanie FGI /ponad 400/, IDI, CT raporty z badań, prezentacje, kontakty z klientami).

Osiągnięcia: Zorganizowanie i rozwinięcie badań jakościowych w INFOR – Opinii.
Moje badania pomogły w odniesieniu sukcesu takim gazetom jak: Gazeta Prawna, Twój Biznes, Przewodnik Twojego Biznesu, Prawo Przedsiębiorcy, Gazeta Ubezpieczeniowa, Gazeta Medyczna, Gazeta Samorządowa, Personel i inne.
Otrzymałam kilka nagród za wkład pracy związany z przygotowaniem i przeprowadzeniem badań rynkowych nowych i istniejących już na rynku tytułów prasowych.
Logo
Research manager
Institute for Qualitative Studies (IQS)
Asystowanie przy badaniach jakościowych, moderowanie IDI, CT. Pisanie raportów oraz ofert badawczych.
Logo
referent w dziale administracyjnym
Instytut Turystyki
503 Service Unavailable

Error 503 Service Unavailable

Service Unavailable

Guru Meditation:

XID: 139483901


Varnish cache server

Edukacja

Logo
socjologia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Socjologia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Badania marketingowe

Zainteresowania

jamnik, żółw, oglądanie reklam tv, czytanie, nic nierobienie

Organizacje

PTBRiO

Grupy

4 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
e-jamnik :)
e-jamnik :)
Uparty, z charakterem, inteligentny, niezależny, sprytny.. słowem jamnik:)
Grupa Trzymająca Szczęście
Grupa Trzymająca Szczęście
Stowarzyszenie Serc Gorących i Twarzy Bananowych :) Dla wierzących w wartość szczęścia i je pielęgnujących!
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Metody badań marketingowych
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych
Pozycjonowanie stron www
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
Szkolenia, konferencje, targi
Szkolenia, konferencje, targi
Informacje o wydarzeniach biznesowych (targi, konferencje, szkolenia,wystawy i pozostałe imprezy).
Teraz Polska
Teraz Polska
Konkurs „Teraz Polska" - dla wszystkich zainteresowanych działaniami Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego: Laureatów konkursu, Partnerów, mediów, wszystkich osób i instytucji zajmujących się promocją