Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
prezes
PBJ Badania Marketingowe http://www.pbj.com.pl
Nadzór nad badaniami jakościowymi i ilościowymi; moderowanie; logistyka; pozyskiwanie klientów. Współpraca z PAN w zakresie badań ewaluacyjnych, Dendrite, Sequence (badania jakościowe, farmaceutyczne)
Specjalista w Dziale Badań Marketingowych.
Organizowanie i koordynowanie badań marketingowych.
Nadzór nad realizacją badań marketingowych realizowanych przez agencje badawcze.
Współpraca z agencjami badawczymi w zakresie zlecania i realizacji badań marketingowych.
Nadzór nad przebiegiem i prawidłowością zlecanych badań.
Akceptacja raportów z badań.
Analiza statystyczna uzyskanych danych;
Przygotowywanie dodatkowych analiz, opracowań, raportów zgodnie z zapotrzebowaniem klienta wewnętrznego;
Przygotowywanie prezentacji wyników badań;
Archiwizacja dokumentów związanych z realizacją badań marketingowych;
przygotowanie i realizacja wewnętrznych projektów badawczych.
Nadzór nad realizacją badań marketingowych realizowanych przez agencje badawcze.
Współpraca z agencjami badawczymi w zakresie zlecania i realizacji badań marketingowych.
Nadzór nad przebiegiem i prawidłowością zlecanych badań.
Akceptacja raportów z badań.
Analiza statystyczna uzyskanych danych;
Przygotowywanie dodatkowych analiz, opracowań, raportów zgodnie z zapotrzebowaniem klienta wewnętrznego;
Przygotowywanie prezentacji wyników badań;
Archiwizacja dokumentów związanych z realizacją badań marketingowych;
przygotowanie i realizacja wewnętrznych projektów badawczych.
specjalista w Wydziale Badań Rynku i Szkoleń
Opracowanie analiz problemowych dotyczących stanu gospodarki turystycznej na podstawie wyników prac badawczych zlecanych przez DT, opracowań GUS, WTO, OECD, WTTC i innych ośrodków.
Wykorzystywanie wyników prac badawczych, prognoz i analiz do przygotowanie informacji i wniosków dotyczących kierunków kształtowania polityki w zakresie rozwoju turystyki.
Wykorzystywanie wyników prac badawczych, prognoz i analiz do przygotowanie informacji i wniosków dotyczących kierunków kształtowania polityki w zakresie rozwoju turystyki.
starszy specjalista ds. badań jakościowych
Opinia abr (wcześniej INFOR – Opinia, wcześniej INFOR sp. z o.o.)
Planowanie i przeprowadzanie badań jakościowych oraz (moderowanie FGI /ponad 400/, IDI, CT raporty z badań, prezentacje, kontakty z klientami).
Osiągnięcia: Zorganizowanie i rozwinięcie badań jakościowych w INFOR – Opinii.
Moje badania pomogły w odniesieniu sukcesu takim gazetom jak: Gazeta Prawna, Twój Biznes, Przewodnik Twojego Biznesu, Prawo Przedsiębiorcy, Gazeta Ubezpieczeniowa, Gazeta Medyczna, Gazeta Samorządowa, Personel i inne.
Otrzymałam kilka nagród za wkład pracy związany z przygotowaniem i przeprowadzeniem badań rynkowych nowych i istniejących już na rynku tytułów prasowych.
Osiągnięcia: Zorganizowanie i rozwinięcie badań jakościowych w INFOR – Opinii.
Moje badania pomogły w odniesieniu sukcesu takim gazetom jak: Gazeta Prawna, Twój Biznes, Przewodnik Twojego Biznesu, Prawo Przedsiębiorcy, Gazeta Ubezpieczeniowa, Gazeta Medyczna, Gazeta Samorządowa, Personel i inne.
Otrzymałam kilka nagród za wkład pracy związany z przygotowaniem i przeprowadzeniem badań rynkowych nowych i istniejących już na rynku tytułów prasowych.
Error 503 Service Unavailable
Service Unavailable
Guru Meditation:
XID: 139483901
Varnish cache server
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Badania marketingowe
Zainteresowania
jamnik, żółw, oglądanie reklam tv, czytanie, nic nierobienie
Organizacje
PTBRiO
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Grupa Trzymająca Szczęście
Stowarzyszenie Serc Gorących i Twarzy Bananowych :)
Dla wierzących w wartość szczęścia i je pielęgnujących!
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
Szkolenia, konferencje, targi
Informacje o wydarzeniach biznesowych (targi, konferencje, szkolenia,wystawy i pozostałe imprezy).
Teraz Polska
Konkurs „Teraz Polska" - dla wszystkich zainteresowanych działaniami Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego: Laureatów konkursu, Partnerów, mediów, wszystkich osób i instytucji zajmujących się promocją