Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Regionu
KLUCZOWE OBSZARY KOMPETENCJI:
w obszarze zarządzania sprzedażą:
odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży w zarządzanym przez mnie Regionie (8 oddziałów)
zarządzanie budżetem przychodowym i kosztowym Regionu ; kontrola jego realizacji, analiza odchyleń oraz przedstawianie rekomendacji rozwiązań .
zarządzanie jakością obsługi Klientów w zarządzanym Regionie
. zarzadzanie kadrami w Regionie zgodnie z przyjętym modelem
określanie i realizacja strategii działania, w tym nadzór merytoryczny nad aktywnościami marketingowym
szeroka wiedza z zakresu funkcjonowania instytucji finansowych, procesów i procedur w obszarze
sprzedaży, zarządzania relacjami, obrotu gotówką, odpowiedzialność za przestrzeganie standardów w zarządzanym przez siebie Regionie ;
w obszarze zarządzania zespołem:
efektywne zarządzanie zespołami w rozproszonej strukturze organizacyjnej (oddziały od 3 do 15 osób, projekty rekrutacyjne, wyznaczanie zadań, oraz kontrola ich realizacji;
współodpowiedzialność za rozwój podwładnych, doświadczenie w prowadzeniu coachingów;
dbałość o dobrą atmosferę w Regionie poprzez działania na rzecz sprawnego przepływu informacji m.in. poprzez promowanie otwartej, dwustronnej komunikacji, wyznaczanie jasnych celów oraz wyznaczanie jasnych celów oraz budowę własnego autorytetu wśród podwładnych;
Zarządzanie 8 oddziałami zlokalizowanymi w okolicach Warszawy i w Warszawie z liczbą pracowników:- 53
OSIĄGNIĘCIA
Nagrody i wyróżnienia:
2014 -I miejsce w rankingu „Liga Mistrzów „ Najlepszy Dyrektor Regionu” w kategorii MBO, MBO SME i MBO MM
2013-III miejsce w rankingu „ Liga Mistrzów „ Najlepszy Dyrektor Regionu” w kategorii MBO
2012- I miejsce w rankingu „ Liga Mistrzów „ Najlepszy Dyrektor Regionu „ w kategorii MBO
2011- I miejsce w rankingu „ Liga Mistrzów „ Najlepszy Dyrektor Regionu” w Kategorii MBO
w obszarze zarządzania sprzedażą:
odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży w zarządzanym przez mnie Regionie (8 oddziałów)
zarządzanie budżetem przychodowym i kosztowym Regionu ; kontrola jego realizacji, analiza odchyleń oraz przedstawianie rekomendacji rozwiązań .
zarządzanie jakością obsługi Klientów w zarządzanym Regionie
. zarzadzanie kadrami w Regionie zgodnie z przyjętym modelem
określanie i realizacja strategii działania, w tym nadzór merytoryczny nad aktywnościami marketingowym
szeroka wiedza z zakresu funkcjonowania instytucji finansowych, procesów i procedur w obszarze
sprzedaży, zarządzania relacjami, obrotu gotówką, odpowiedzialność za przestrzeganie standardów w zarządzanym przez siebie Regionie ;
w obszarze zarządzania zespołem:
efektywne zarządzanie zespołami w rozproszonej strukturze organizacyjnej (oddziały od 3 do 15 osób, projekty rekrutacyjne, wyznaczanie zadań, oraz kontrola ich realizacji;
współodpowiedzialność za rozwój podwładnych, doświadczenie w prowadzeniu coachingów;
dbałość o dobrą atmosferę w Regionie poprzez działania na rzecz sprawnego przepływu informacji m.in. poprzez promowanie otwartej, dwustronnej komunikacji, wyznaczanie jasnych celów oraz wyznaczanie jasnych celów oraz budowę własnego autorytetu wśród podwładnych;
Zarządzanie 8 oddziałami zlokalizowanymi w okolicach Warszawy i w Warszawie z liczbą pracowników:- 53
OSIĄGNIĘCIA
Nagrody i wyróżnienia:
2014 -I miejsce w rankingu „Liga Mistrzów „ Najlepszy Dyrektor Regionu” w kategorii MBO, MBO SME i MBO MM
2013-III miejsce w rankingu „ Liga Mistrzów „ Najlepszy Dyrektor Regionu” w kategorii MBO
2012- I miejsce w rankingu „ Liga Mistrzów „ Najlepszy Dyrektor Regionu „ w kategorii MBO
2011- I miejsce w rankingu „ Liga Mistrzów „ Najlepszy Dyrektor Regionu” w Kategorii MBO
Specjalizacje
Bankowość
Zarządzanie bankowością