Umiejętności
Human Resources
Planowanie wystaw
Negocjacje
Wywiady
Reklama rekrutacyjna
Obsługa klienta
Pakiet biurowy: MS Word, MS Excel, MS Power Point,
realizowanie planów sprzedażowych
obsługa sprzętu biurowego
umiejętność szybkiego uczenia się
Rekrutacja przez Internet
Tworzenie polityk HR
komunikatywność
Motywacja
Kreatywne rozwiązywanie problemów
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
dyspozycyjność, łatwość nawiazywania kontaktów,
Elastyczność w działaniu
przyjmowanie dostaw
budowanie planów długo o krótkoterminowych
Raportowanie korporacyjne
Sprzedaż detaliczna
Języki
angielski
dobry
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Manager Działu
- koordynowanie pracy działu oraz współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi firmy;
- sprawowanie nadzoru i kontroli nad:
- realizacją zadań przez poszczególnych pracowników,
- obiegiem dokumentacji wewnętrznej i zewnętrznej w zakresie dotyczącym kierowanej jednostki organizacyjnej,
- przestrzeganie przez podległych pracowników porządku i dyscypliny pracy,
- przestrzeganiem zasad i przepisów bhp oraz przepisów przeciwpożarowych,
- zapewnianie równomiernego podziału zadań pomiędzy pracowników podległego działu,
- w zakresie spraw osobowych podległych pracowników:
- ocenianie kandydatów na pracowników w podległej komórce organizacyjnej w zakresie ich przydatności i kwalifikacji zawodowych oraz proponowanie wysokości wynagrodzenia,
- występowanie z wnioskami o ukaranie pracowników za nieprzestrzeganie ustalonego porządku i dyscypliny pracy, regulaminu pracy, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy i przepisów przeciwpożarowych,
- występowanie z wnioskami o zwolnienie pracowników niewywiązujących się z nałożonych obowiązków,
- tworzenie właściwych stosunków współpracy w kierowanej jednostce organizacyjnej;
- motywowanie podległych pracowników do podnoszenia kwalifikacji i kompetencji zawodowych;
- planowanie i realizowanie planów sprzedażowych,
- zarządzanie stanem i rotacją zapasów działu na lokalnym magazynie;
- utrzymanie jak najlepszych relacji z producentami oraz czołowymi dostawcami firmy;
- raportowanie wyników przeprowadzonych działań
- sprawowanie nadzoru i kontroli nad:
- realizacją zadań przez poszczególnych pracowników,
- obiegiem dokumentacji wewnętrznej i zewnętrznej w zakresie dotyczącym kierowanej jednostki organizacyjnej,
- przestrzeganie przez podległych pracowników porządku i dyscypliny pracy,
- przestrzeganiem zasad i przepisów bhp oraz przepisów przeciwpożarowych,
- zapewnianie równomiernego podziału zadań pomiędzy pracowników podległego działu,
- w zakresie spraw osobowych podległych pracowników:
- ocenianie kandydatów na pracowników w podległej komórce organizacyjnej w zakresie ich przydatności i kwalifikacji zawodowych oraz proponowanie wysokości wynagrodzenia,
- występowanie z wnioskami o ukaranie pracowników za nieprzestrzeganie ustalonego porządku i dyscypliny pracy, regulaminu pracy, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy i przepisów przeciwpożarowych,
- występowanie z wnioskami o zwolnienie pracowników niewywiązujących się z nałożonych obowiązków,
- tworzenie właściwych stosunków współpracy w kierowanej jednostce organizacyjnej;
- motywowanie podległych pracowników do podnoszenia kwalifikacji i kompetencji zawodowych;
- planowanie i realizowanie planów sprzedażowych,
- zarządzanie stanem i rotacją zapasów działu na lokalnym magazynie;
- utrzymanie jak najlepszych relacji z producentami oraz czołowymi dostawcami firmy;
- raportowanie wyników przeprowadzonych działań
Asystent HR
- Administrowanie bazą danych (uzupełnianie bazy danych pracowników i kandydatów)
- Tworzenie profili kandydatów
- Aktywny udział w bezpośrednim poszukiwaniu kandydatów
- Redagowanie i aktualizacja ogłoszeń w mediach
- Udział w realizacji projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne
- Przeprowadzanie wstępnych rozmów indywidualnych/telefonicznych
- Współpraca z instytucjami rynku pracy oraz portalami internetowymi
- Sporządzenie raportów z działalności, tworzenie strategii rekrutacyjnej.
- Tworzenie profili kandydatów
- Aktywny udział w bezpośrednim poszukiwaniu kandydatów
- Redagowanie i aktualizacja ogłoszeń w mediach
- Udział w realizacji projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne
- Przeprowadzanie wstępnych rozmów indywidualnych/telefonicznych
- Współpraca z instytucjami rynku pracy oraz portalami internetowymi
- Sporządzenie raportów z działalności, tworzenie strategii rekrutacyjnej.
sprzedawca
- Profesjonalna Obsługa klienta wg. obowiązujących standardów;
- Realizacja indywidualnych planów sprzedażowych;
- Wykładanie i eksponowanie towarów na terenie sklepu oraz na wystawie;
- Przeprowadzanie Inwentaryzacji;
- Przyjmowanie dostaw produktów;
- Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego;
- Wystawianie dokumentów sprzedażowych (paragonów, FV, zwrotów, wystawianie korekt dokumentów);
- Dbanie o czystość i porządek na sali sprzedaży oraz przebieralniach;
- Wykonywanie odpowiednich zestawień sprzedaży i raportów wg. wewnętrznych procedur;
- Szkolenie i pomoc we wdrażaniu nowych pracowników.
- Realizacja indywidualnych planów sprzedażowych;
- Wykładanie i eksponowanie towarów na terenie sklepu oraz na wystawie;
- Przeprowadzanie Inwentaryzacji;
- Przyjmowanie dostaw produktów;
- Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego;
- Wystawianie dokumentów sprzedażowych (paragonów, FV, zwrotów, wystawianie korekt dokumentów);
- Dbanie o czystość i porządek na sali sprzedaży oraz przebieralniach;
- Wykonywanie odpowiednich zestawień sprzedaży i raportów wg. wewnętrznych procedur;
- Szkolenie i pomoc we wdrażaniu nowych pracowników.
Recepcjoniska
Hotel Aviator
- sprawna, profesjonalna i życzliwa obsługa gości poprzez: udzielanie informacji o dostępności,
standardzie i wyposażeniu pokoi hotelowych;
- uprzejme powitanie, przyjmowanie i żegnanie gości;
- kierowanie gości do właściwych miejsc lub osób;
- reagowanie na skargi klientów i w miarę możliwości niezwłoczne eliminowanie;
- wystawianie kart pobytu, rejestrowanie, meldowanie i obciążanie gości za pobyt (przyjmowanie
płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej);
- bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych, dokonywanie i sprawdzanie rezerwacji, ustalanie z gośćmi
terminów pobytów w hotelu;
- obsługa urządzeń niezbędnych w pracy recepcjonistki;
- współpraca z innymi działami;
- przekazywanie kierownikowi hotelu wszelkich uwag gości dotyczących hotelu, zapytań grupowych;
- utrzymywanie na bieżąco porządku i wyglądu estetycznego pomieszczeń i zaplecza recepcji;
- wysyłanie na bieżąco oraz przyjmowanie poczty hotelowej.
standardzie i wyposażeniu pokoi hotelowych;
- uprzejme powitanie, przyjmowanie i żegnanie gości;
- kierowanie gości do właściwych miejsc lub osób;
- reagowanie na skargi klientów i w miarę możliwości niezwłoczne eliminowanie;
- wystawianie kart pobytu, rejestrowanie, meldowanie i obciążanie gości za pobyt (przyjmowanie
płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej);
- bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych, dokonywanie i sprawdzanie rezerwacji, ustalanie z gośćmi
terminów pobytów w hotelu;
- obsługa urządzeń niezbędnych w pracy recepcjonistki;
- współpraca z innymi działami;
- przekazywanie kierownikowi hotelu wszelkich uwag gości dotyczących hotelu, zapytań grupowych;
- utrzymywanie na bieżąco porządku i wyglądu estetycznego pomieszczeń i zaplecza recepcji;
- wysyłanie na bieżąco oraz przyjmowanie poczty hotelowej.
praktyki zawodowe
Hotel Aviator
- przygotowanie pokoi hotelowych do przyjęcia gości;
- przygotowanie restauracji do przyjęcia gości,
- obsługa gości restauracji poprzez: przywitanie gości, doprowadzenie gości do stolika, podanie karty menu, przyjmowanie zamówienia, obsługa, pożegnanie gości, zaproszenie do kolejnej wizyty;
- pomoc przy obsługiwaniu gości baru;
- pomoc przy organizowanych przyjęciach, konferencjach;
- pomoc przy obsługiwaniu gości hotelu :powitanie i żegnanie gości, rejestracja i wymeldowanie przybyłych gości, utrzymywanie czystości w części recepcyjnej.
- przygotowanie restauracji do przyjęcia gości,
- obsługa gości restauracji poprzez: przywitanie gości, doprowadzenie gości do stolika, podanie karty menu, przyjmowanie zamówienia, obsługa, pożegnanie gości, zaproszenie do kolejnej wizyty;
- pomoc przy obsługiwaniu gości baru;
- pomoc przy organizowanych przyjęciach, konferencjach;
- pomoc przy obsługiwaniu gości hotelu :powitanie i żegnanie gości, rejestracja i wymeldowanie przybyłych gości, utrzymywanie czystości w części recepcyjnej.
Szkolenia i kursy
Prawo jazdy (kat.B)
Edukacja
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Turystyka
Human Resources/Zasoby ludzkie
Inne
Obsługa klienta
Inne
Zainteresowania
podróże ,sport (rolki, jazda na rowerze) ,książki
Inne
Pakiet biurowy : MS Office oraz OpenOffice;
Program PhotoShop;
Systemy operacyjne: Windows XP/Vista/ Windows 7 / Windows 8
Program do tworzenia i doskonalenia symulacji procesów biznesowych: iGrafix
Program PhotoShop;
Systemy operacyjne: Windows XP/Vista/ Windows 7 / Windows 8
Program do tworzenia i doskonalenia symulacji procesów biznesowych: iGrafix
Grupy
Akademia Handlowca
Szkolenia: otwarte, zamknięte
Konferencje: darmowe, płatne
Doradztwo: indywidualne, grupowe
Rozwój osobisty handlowca