Elżbieta Nowacka

Samodzielny specjalista
Luboń, wielkopolskie

Umiejętności

duże doświadczenie w obszarze obsługi klienta umiejętność obsługi urządzeń biurowych Umiejętność podejmowania decyzji, przejmowania odpowiedzialności oraz bardzo dobra praca w zespole Obsługa komputera – bardzo dobra (Internet, środowisko Windows, programy: Word, Excel, Power Point ) Prawo jazdy kategorii B. Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne, w tym inteligencja emocjonalna Umiejętność pracy w warunkach stresu oraz pod presją czasu, Umiejętność pracy samodzielnej oraz w grupie współpracowników, umiejetność kierowania zespołem Skrupulatność, rzetelność oraz dokładność

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Nagel Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. reklamacji/specjalista działu rozliczeń opakowań zwrotnych LHM
Dział Reklamacji:
Analizowanie zasadności roszczeń klientów
Udzielanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje klientów
Przestrzeganie przyjętych norm jakościowych i ilościowych, regulaminu
oraz obowiązujących przepisów prawa
Monitorowanie obiegu oraz terminowości wyjaśniania i opiniowania
reklamacji
Czynny udział w prewencji szkodowej

Dział Rozliczeń Opakowań Zwrotnych:
Weryfikacja oraz księgowanie dokumentów w systemie SAP
Rozliczanie krajowych oraz międzynarodowych dokumentów
transportowych
Kontrola obiegu i prawidłowości dokumentacji
Prowadzenie sald paletowych z klientami firmy
Współpraca z klientami, odbiorcami oraz firmami transportowymi
Prowadzenie gospodarki paletowej
General Logistics Systems Poland Sp. z o.o.
Specjalista ds reklamacji
Analizowanie zasadności roszczeń klientów
Udzielanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje klientów
Przestrzeganie przyjętych norm jakościowych i ilościowych regulaminu
oraz obowiązujących przepisów prawa,
Monitorowanie obiegu oraz terminowości wyjaśniania i opiniowania
reklamacji
Sporządzanie raportów i statystyk
Logo
Specjalista ds. Obsługi Klienta/Koordynator
Servmed
Specjalista d.s. Obsługi Klienta
Prowadzenie dokumentacji uczestników kursów,
Udział w realizacji projektów dofinansowanych z Unii Europejskiej,
Archiwizacja dokumentów,
Udział w przygotowaniu kursów dla słuchaczy,
Windykacja należności,
Działania marketingowe,
Koordynacja pracy Biura Obsługi Klienta
Optymalizacja procesów przygotowawczych dla prowadzonych kursów
Zaklad Poligraficzny POL-MAK
Specjalista d.s. Obsługi Klienta
Kompleksowa obsługa oraz czuwanie nad procesem realizacji zamówień
klientów
Wystawianie dokumentów zakupu, sprzedaży, archiwizacja dokumentacji
Współpraca z działami firmy (marketing, księgowość, magazyn)
Rozpatrywanie reklamacji (roszczenia klientów, składanie reklamacji do
firm transportowych) zbudowanie procedury reklamacyjnej
Współpraca z firmami kurierskimi
Stała współpraca z przedstawicielami firmy
Działania marketingowe
Obsługa sekretariatu
Logo
Specjalista d.s. Handlowych
K&M Grupa Sp. z o.o.
Obsługa klientów detalicznych, hurtowych oraz sieci handlowych
(przyjmowanie zamówień, sporządzanie ofert, czuwanie nad terminową
realizacją dostaw do klientów)
Wystawianie dokumentów sprzedaży
Rozpatrywanie reklamacji dotyczących dostaw, zakupów oraz reklamacji
dotyczących rozliczeń
Windykacja należności
Współpraca z działami firmy (księgowość, magazyn, produkcja)
Współpraca z firmami kurierskimi
Nadzór nad flotą samochodową firmy

Edukacja

Logo
Administracja, magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Inne

Zainteresowania

Muzyka
Literatura
Dobre kino

Grupy

Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Najstarsza niepubliczna uczelnia wyższa w Wielkopolsce, która przez 22 lata działalności wykształciła ponad 37 tys. absolwentów. Sprawdź naszą ofertę studiów.